Memphis Depay

Top
- Romario
- Ronaldo
- Robben
- Van Nistelrooij
- Stam
- Gulit
- Koeman

Tegen de top
- Mertens
- Wijnaldum
- van Bommel
- Cocu
- Nilis
- Zenden
- Alex
- Jonk
 
Memphis staat op het punt om getransfereerd te worden naar Atletico en is de volgende psv speler die het niet gered heeft in de absolute top. Vraag me af welke speler van psv als laatste het wel gered heeft in de top en dab heb ik het niet over met alle respect Gini die waterdrager was bij Liverpool. Volgens mij kom je dan uit bij Robben wat alweer 20 jaar geleden is 😲

Ik vind dat je Gini hiermee erg tekort doet. Z'n kwaliteiten hebben 'm een transfer naar PSG opgeleverd. Toegegeven, een enorme kudtclub, maar wel op basis van z'n enorme meerwaarde voor Liverpool.
 
Ik vind dat je Gini hiermee erg tekort doet. Z'n kwaliteiten hebben 'm een transfer naar PSG opgeleverd. Toegegeven, een enorme kudtclub, maar wel op basis van z'n enorme meerwaarde voor Liverpool.
Niet alleen dat, hij had de clubs voor het uitkiezen. Hij koos alleen zelf voor die rampenclub.
 
Ja, de roep van het geld was te sterk. (en wellicht ook de roep om samen met een aantal van de beste spelers ter wereld te kunnen ballen).
Ja, terwijl hun middenveld zeker niet het beste was. Dus speeltijd leek ook wel redelijk. Totdat ze Messi haalden en iedereen daarvoor moest wijken. En misschien vindt hij Parijs wel een mooie stad.
 
Ik vind dat je Gini hiermee erg tekort doet. Z'n kwaliteiten hebben 'm een transfer naar PSG opgeleverd. Toegegeven, een enorme kudtclub, maar wel op basis van z'n enorme meerwaarde voor Liverpool.
Het woord waterdrager is ongelukkig gekozen. Ik bedoelde meer een dienende speler zoals Mark van Bommel ook was en daarin kun je natuurlijk het ook heel ver schoppen. Al behoorde hij niet tot de crème de la crème uiteindelijk op die positie zoals Davids, Touré, Essien, Pirlo, Gatusso, Viera, Makelele etc. RVN, Ronaldo, Romario, Stam etc kun je wel in de lijstjes zetten met beste verdediger of aanvaller ooit.

Maar Gini is een gouden speler geweest voor psv. De triple aankoop Mertens, Gini en Strootman heeft psv uit de dark ages gehaald onder Reker en daarvoor verdient Brands veel credits (overigens ook Tini Sanders die gronddeal heeft gemaakt om het financieel mogelijk te maken)
 
Memphis staat op het punt om getransfereerd te worden naar Atletico en is de volgende psv speler die het niet gered heeft in de absolute top. Vraag me af welke speler van psv als laatste het wel gered heeft in de top en dab heb ik het niet over met alle respect Gini die waterdrager was bij Liverpool. Volgens mij kom je dan uit bij Robben wat alweer 20 jaar geleden is 😲
Ihattaren heeft toch 4 minuten in de bekerfinale gestaan bij de top van Noord Holland. :rolleyes: ;)
 
Het woord waterdrager is ongelukkig gekozen. Ik bedoelde meer een dienende speler zoals Mark van Bommel ook was en daarin kun je natuurlijk het ook heel ver schoppen. Al behoorde hij niet tot de crème de la crème uiteindelijk op die positie zoals Davids, Touré, Essien, Pirlo, Gatusso, Viera, Makelele etc. RVN, Ronaldo, Romario, Stam etc kun je wel in de lijstjes zetten met beste verdediger of aanvaller ooit.

Maar Gini is een gouden speler geweest voor psv. De triple aankoop Mertens, Gini en Strootman heeft psv uit de dark ages gehaald onder Reker en daarvoor verdient Brands veel credits (overigens ook Tini Sanders die gronddeal heeft gemaakt om het financieel mogelijk te maken)
Eens, Dank!
 
Ja, misschien formuleer ik niet helemaal correct wat ik bedoel. Dumfries is natuurlijk ook een hele waardevolle speler bij Inter. Die zou ik er dan ook tekort mee doen zoals Gini. Psv stond er altijd bekend om om sterspelers te produceren zoals Romario, Ronaldo, Nilis, RVN, Robben etc. Het is toch wel heel lang geleden dat psv weer zo'n speler heeft afgeleverd. Daarom hoop ik des te meer dat Gakpo het heel goed gaat doen bij Liverpool.
Laat Nilis maar weg uit je rijtje, als Gini er niet in hoort. Je vergeet er wel wat: Koeman, Gullit (en technisch gezien ook Rijkaard :sneaky:)
 
Voor de lijst 'Ook hele goeie spelers die niet onder lijst 1 of 2 vallen' wil ik ook graag nog Kalusha aandragen. Vergeten voetballer van psv maar mijn herinneringen aan psv begonnen bij Romario en daarna Kalusha
 
Terug
Bovenaan Onderaan