Memphis Depay

Humtoezje

Aanvoerder
Je weet dat brave Frenkie als eerste de post likete en met deze jongens op vakantie gaat toch? Of is dat ook de schuld van de multiculturele samenleving? Dat het nobele, zuivere, witte bloed nu besmet raakt door te chillen met z'n teamgenoten?
Multicul is alle kleurtjes door elkaar dus wat miszeg ik nu weer? Ik zeg juist dat het blijkbaar wel werkt. Ben ik is positief is het weer niet goed.
Het ligt aan allemaal vriendjes van elkaar. Dus ik heb het niet over de miljoenen of de multicul als reden.

Ik snap het wel hoor, Edström. Kruspe begrijpt precies het tegenovergestelde van je post.
Je wordt verkeerd begrepen.

Kronos

Assistent Bondscoach
Spurs ook geen verkeerde club voor hem, mits hij speelt.
Die zouden hem alleen voor de breedte halen, absoluut niet doen dus. Kane en Son zijn het koningskoppel, Kulusevski de aankoop van de coach die Bergwijn vorig seizoen al van spelen af hield, en dan kochten ze Richarlison al erbij. Terwijl ook Lucas Moura er nog rondloopt, het schijnt dat Ajacieden die goed kennen. Nee, ik heb die interesse in het algemeen ook nooit begrepen.

Slowerking88

Jeugdspeler
Juventus zou een hele goede club voor hem zijn. Vlahovic is een geweldige speler om omheen te spelen en het tempo in Italië is net als in Frankrijk iets lager waardoor hij uit kan blinken. PSV, Man Utd, Lyon, Barca, Juve is toch wel een aardig rijtje clubs (als je niet kijkt naar hoe hij het overal gedaan heeft).

Penalty

Internationale Legende

Best denkbare stap voor hem op het moment. Ze hebben behoefte aan een creatieve aanvaller die iets kan creëren na het vertrek van Dybala. Volgens mij wisselen ze regelmatig van systeem, in een 4-4-2 kan hij een mooi koppel vormen met Vlahovic, in een 4-3-3 missen ze nog echt iemand voor op links.
o.O
Dat kan toch niet zomaar. Juventus heeft Ihattaren al. ;)

Bovenaan Onderaan