Memphis Depay

Ik denk dat Atletico Madrid een prima bestemming is voor Memphis. Gast kan prima ballen en heeft topdagen, maar komt permanente vorm tekort voor de absolute top. Zoals Welt al eens prima omschreef. Atletico valt in de categorie clubs waar hij waarschijnlijk tot grote waarde kan uitgroeien.
 
Ik denk dat Atletico Madrid een prima bestemming is voor Memphis. Gast kan prima ballen en heeft topdagen, maar komt permanente vorm tekort voor de absolute top. Zoals Welt al eens prima omschreef. Atletico valt in de categorie clubs waar hij waarschijnlijk tot grote waarde kan uitgroeien.
Laat ik ff bold zijn, ik denk dat hij ook van onschatbare waarde is bij n topclub met goede organisatie, steun en vertrouwen van trainer en medespelers. Bayern kan ie aan. Beter dan Werner. Man U onder vGaal en Barcą anno nu zijn geen wereldtop maar achterbakse wespenesten en spelerskerkhofen in totale onbalans (door slecht beleidsvoerders en hoogmoed), wanhopig vasthoudend aan vergane glorie en met geldverspillende faalpogingen om die status uit vervlogen tijden terug te krijgen. Memphis verdiend n betere club dan Barca. Atletico lijkt me een stap in goede richting.
 
Laat ik ff bold zijn, ik denk dat hij ook van onschatbare waarde is bij n topclub met goede organisatie, steun en vertrouwen van trainer en medespelers. Bayern kan ie aan. Beter dan Werner. Man U onder vGaal en Barcą anno nu zijn geen wereldtop maar achterbakse wespenesten en spelerskerkhofen in totale onbalans (door slecht beleidsvoerders en hoogmoed), wanhopig vasthoudend aan vergane glorie en met geldverspillende faalpoging die status uit vervlogen tijden terug te krijgen. Memphis verdiend n betere club dan Barca. Atletico lijkt me een stap in goede richting.
Lekker betonvoetbal bij Atletico. Ik weet het niet. Simeone is al een tijdje over zijn hoogtepunt, maar weigert zich tactisch aan te passen.
 
Laat ik ff bold zijn, ik denk dat hij ook van onschatbare waarde is bij n topclub met goede organisatie, steun en vertrouwen van trainer en medespelers. Bayern kan ie aan. Beter dan Werner. Man U onder vGaal en Barcą anno nu zijn geen wereldtop maar achterbakse wespenesten en spelerskerkhofen in totale onbalans (door slecht beleidsvoerders en hoogmoed), wanhopig vasthoudend aan vergane glorie en met geldverspillende faalpogingen om die status uit vervlogen tijden terug te krijgen. Memphis verdiend n betere club dan Barca. Atletico lijkt me een stap in goede richting.
Als je bold bent, doe het dan in Comic Sans...
 
Barca doet een Barcaatje:


Wij willen de concurrentie niet versterken met een speler die bij ons nooit speelt :FP:
Memphis Depay heeft een aflopend contract en gaat in de zomer voor niets weg. Dan krijgt Barcelona niets ... nada meer voor hem.
Barcelona moet nu nog een half jaar salaris betalen voor een speler die ze niet opstellen.
Atlético Madrid een directe concurrent noemen. Die staan 14 punten achter. :rolleyes:
 
Locadio, Lammers, Chucky (die het de eerste paar seizoenen het heel moeilijk had), Malen, allemaal prima verkopen achteraf. Bergwijn i.p. ook, hoewel dat nog steeds aan de magere kant was gezien het om een winterse transfer ging. Dumfries veels te weinig.

En die topspelers: Klopt, is al een tijdje niet echt meer gelukt. Heeft met 2 dingen te maken denk ik:
- Voetbalwereld is nou eenmaal harder en sneller geworden. Wij krijgen amper toptalenten uit verre oorden omdat die al 4x vastgelegd zijn door de City group, Chelsea of Real Madrid (die gewoon tientallen miljoenen neerlegt voor een jongen van 14). Daarom ben je afhankelijker van eigen bodem -> Cody.
- Jezelf vergelijken met de hoogste piek die je hebt gehad, is altijd pessimistisch. Natuurlijk wil je inzetten op het hoogste niveau, maar dan kom je altijd slechter uit. Hoogstens op een evenaring. Er zijn ook PSV-tijden geweest dat het nog veel slechter was.
Maar waarom gaan we in Nederland niet veel meer samenwerken? Onze eigen voetballers dusdanig opleiden dat er meer parels tussen zitten. Je gaat mij niet vertellen dat we ineens geen Robbens, Sneijders of Persies meer kunnen vinden.
 
Iets langer na zijn debuut zijn ze minder lovend over Memphis Depay.


Volop twijfels rondom Memphis Depay. Het loopt nog niet zoals verwacht voor Memphis Depay in de Spaanse hoofdstad.

Er lijken momenteel wat twijfels te zijn over de fitheid en bereidheid van de aanvaller. Afgelopen weekend kreeg Memphis slechts vijf minuten speeltijd van Simeone. Volgens het Spaanse AS is de aanvaller nog niet geheel wedstrijdfit te noemen, iets wat in de hoofdstad voor gefronste wenkbrauwen weet te zorgen.

:rolleyes:
 
Iets langer na zijn debuut zijn ze minder lovend over Memphis Depay.


Volop twijfels rondom Memphis Depay. Het loopt nog niet zoals verwacht voor Memphis Depay in de Spaanse hoofdstad.

Er lijken momenteel wat twijfels te zijn over de fitheid en bereidheid van de aanvaller. Afgelopen weekend kreeg Memphis slechts vijf minuten speeltijd van Simeone. Volgens het Spaanse AS is de aanvaller nog niet geheel wedstrijdfit te noemen, iets wat in de hoofdstad voor gefronste wenkbrauwen weet te zorgen.

:rolleyes:
Kan ie in de zomer mooi terug naar ons komen
 
Terug
Bovenaan Onderaan