Memphis Depay

Derksen

Aanvoerder
Oh, dat mag je van mij vinden hoor.

Huh hoezo jou, ik praat over hem. Zijn hoofd, attitude, stem trekjes iq kortom alles is gewoon hinderlijk. Als die geen voetballer was geweest was die al lang in de cel beland of neergeschoten, door zijn geestelijke beperkingen.

korfbaljack

Winnaar "Comeback van het jaar" 2021
Huh hoezo jou, ik praat over hem. Zijn hoofd, attitude, stem trekjes iq kortom alles is gewoon hinderlijk. Als die geen voetballer was geweest was die al lang in de cel beland of neergeschoten, door zijn geestelijke beperkingen.
Volgens mij bedoelt Kruspe ook dat hij het geen probleem vindt dat jij zo over Memphis denkt. Ik vind het trouwens wel knap dat jij precies weet wat er gebeurd zou zijn als hij geen voetballer was geweest, en dat hij dus blijkbaar ook zwakzinnig is. Kun je dat allemaal afleiden aan zijn hoofd, houding en stem? Ben ik toch benieuwd wat je van mij zou denken als wij elkaar ooit tegenkomen 🤣.

Derksen

Aanvoerder
Volgens mij bedoelt Kruspe ook dat hij het geen probleem vindt dat jij zo over Memphis denkt. Ik vind het trouwens wel knap dat jij precies weet wat er gebeurd zou zijn als hij geen voetballer was geweest, en dat hij dus blijkbaar ook zwakzinnig is. Kun je dat allemaal afleiden aan zijn hoofd, houding en stem? Ben ik toch benieuwd wat je van mij zou denken als wij elkaar ooit tegenkomen 🤣.

Ik noemde maar paar random voorbeelden, als je hem als geheel bestudeert zie je al snel dat hij op een ander planeet leeft en veel tekortkomingen heeft voor een normale maatschappij. Normale baan zal die nooit kunnen hebben en houden dus de kans dat die verkeerde pad op zou gaan is groot.

Want hij is Gangsta jonguhh

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020
Ik noemde maar paar random voorbeelden, als je hem als geheel bestudeert zie je al snel dat hij op een ander planeet leeft en veel tekortkomingen heeft voor een normale maatschappij. Normale baan zal die nooit kunnen hebben en houden dus de kans dat die verkeerde pad op zou gaan is groot.

Je hebt 't er maar druk mee. Heel jouw stellingen zitten vol met aannames en vooroordelen

• Leuk
Reactions: IPF

Relix

Slimste Forummer 2020 & 2021

Heb je t nog steeds over Kruspe? :p

Derksen

Aanvoerder
Je hebt 't er maar druk mee. Heel jouw stellingen zitten vol met aannames en vooroordelen

No shit, als ik in de toekomst kon kijken zat ik nu lotto formulieren in te vullen ipv te lullen op het forum. Ik acht de kans zeer aannemelijk dat hij op het verkeerde pad zou zijn beland

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020
No shit, als ik in de toekomst kon kijken zat ik nu lotto formulieren in te vullen ipv te lullen op het forum. Ik acht de kans zeer aannemelijk dat hij op het verkeerde pad zou zijn beland
Die jongen heeft altijd kei en keihard gewerkt om te staan waar hij nu staat. Ik vind dat hij wel wat meer respect verdient.

Hij laat zich nu wel erg dom uit in de media maar dat doet niets af van zijn mentaliteit

Derksen

Aanvoerder
Die jongen heeft altijd kei en keihard gewerkt om te staan waar hij nu staat. Ik vind dat hij wel wat meer respect verdient.
Hij laat zich nu wel erg dom uit in de media maar dat doet niets af van zijn mentaliteit

Als sportman ver geschopt, als mens blijft het een droef toeter, tis maar wat je adoreert

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020
Als sportman ver geschopt, als men blijft het een droef toeter, tis maar wat je adoreert
En dat alles baseer jij op wat je van hem ziet in de media... Toen hij nog in de jeugd zat heb ik hem een aantal keren gesproken via Twitter en langs het trainingsveld. Leuke gast hoor

Derksen

Aanvoerder
En dat alles baseer jij op wat je van hem ziet in de media... Toen hij nog in de jeugd zat heb ik hem een aantal keren gesproken via Twitter en langs het trainingsveld. Leuke gast hoor

Dan heeft het grote succes, fame en geld hem verneukt, ik zou nu geen 20 seconde met hem in de zelfde kamer willen zitten.

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020
Dan heeft het grote succes, fame en geld hem verneukt, ik zou nu geen 20 seconde met hem in de zelfde kamer willen zitten.
Dat geef ik je mee. Van die swagger boys die leven voor de buitenwereld hoef ik ook niet mee geassocieerd te worden. Alleen zeggen dat ie een crimineel zou zijn ben ik 't niet mee eens

Kruspe

Administrator
Administrator
Ja, dit is wel een beetje een dingetje om eerlijk te zijn. Die enkele keer dat ik destijds een praatje met hem kon maken was het een superleuke gast.

Ik moet zeggen dat ik die persoon allang niet meer herken in hoe hij zich profileert. Zonde.

Mikasa

Internationale Legende
Volgens mij heeft Memphis zelf ook toegegeven dat voetbal zijn redding is. En zijn mentaliteit hierin. Dus de aanname verkeerde pad is echt niet zo raar.

Humtoezje

International
Je weet dat brave Frenkie als eerste de post likete en met deze jongens op vakantie gaat toch? Of is dat ook de schuld van de multiculturele samenleving? Dat het nobele, zuivere, witte bloed nu besmet raakt door te chillen met z'n teamgenoten?
Multicul is alle kleurtjes door elkaar dus wat miszeg ik nu weer? Ik zeg juist dat het blijkbaar wel werkt. Ben ik is positief is het weer niet goed.
Het ligt aan allemaal vriendjes van elkaar. Dus ik heb het niet over de miljoenen of de multicul als reden.

Ik snap het wel hoor, Edström. Kruspe begrijpt precies het tegenovergestelde van je post.
Je wordt verkeerd begrepen.

Bovenaan Onderaan