Memphis Depay

Juventus zou een hele goede club voor hem zijn. Vlahovic is een geweldige speler om omheen te spelen en het tempo in Italië is net als in Frankrijk iets lager waardoor hij uit kan blinken. PSV, Man Utd, Lyon, Barca, Juve is toch wel een aardig rijtje clubs (als je niet kijkt naar hoe hij het overal gedaan heeft).
 

Best denkbare stap voor hem op het moment. Ze hebben behoefte aan een creatieve aanvaller die iets kan creëren na het vertrek van Dybala. Volgens mij wisselen ze regelmatig van systeem, in een 4-4-2 kan hij een mooi koppel vormen met Vlahovic, in een 4-3-3 missen ze nog echt iemand voor op links.
o.O
Dat kan toch niet zomaar. Juventus heeft Ihattaren al. ;)
 

Ik hoop hier niet op. Depay is te goed voor een club als Galatasaray. Ik heb ook niks met de Turkse competitie.
Er moet toch wel een betere club zijn voor Memphis is Italië, Spanje of Engeland? Of desnoods Duitsland.
 

Ik hoop hier niet op. Depay is te goed voor een club als Galatasaray. Ik heb ook niks met de Turkse competitie.
Er moet toch wel een betere club zijn voor Memphis is Italië, Spanje of Engeland? Of desnoods Duitsland.
Eindhoven als Gakpo vertrekt is wat mij betreft ook mogelijk.
 

Ik hoop hier niet op. Depay is te goed voor een club als Galatasaray. Ik heb ook niks met de Turkse competitie.
Er moet toch wel een betere club zijn voor Memphis is Italië, Spanje of Engeland? Of desnoods Duitsland.
Memphis is hyper-ambitieus, die gaat niet op zijn 28e al naar Turkije. Kan ie nog beter voor een Newcastle kiezen, die ook interesse hebben. Speel je in ieder geval op een hoog niveau. De Turkse competitie is nog slechter als de Eredivisie, alleen lopen er beter betaalde spelers rond.
 
Juventus zou een hele goede club voor hem zijn. Vlahovic is een geweldige speler om omheen te spelen en het tempo in Italië is net als in Frankrijk iets lager waardoor hij uit kan blinken. PSV, Man Utd, Lyon, Barca, Juve is toch wel een aardig rijtje clubs (als je niet kijkt naar hoe hij het overal gedaan heeft).
Juventus heeft Ihattaren al. :rolleyes:
 
Sevilla is in de markt voor Memphis. Kom op Brainport partners: trek de portemonnee zoals met Götze en haal onze verloren zoon terug. Bergwijn is ook terug naar Ajax gegaan. Sevilla is momenteel degradatiekandidaat in Spanje. Psv is zijn jeugdliefde. Ideale opvolger van Gakpo.
 
Sevilla is in de markt voor Memphis. Kom op Brainport partners: trek de portemonnee zoals met Götze en haal onze verloren zoon terug. Bergwijn is ook terug naar Ajax gegaan. Sevilla is momenteel degradatiekandidaat in Spanje. Psv is zijn jeugdliefde. Ideale opvolger van Gakpo.
Ik wil best met je meehopen, maar denk dat Memphis op zijn 28e daar nog wat te ambitieus is. Sevilla zal ie niet voor gaan, gezien die er heel slecht voor staan in LaLiga, maar ik denk dat hij wel hengelt naar een topcompetitie.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Juve is en blijft geïnteresseerd. Hoewel die ook niet top zijn nu natuurlijk.

Los daarvan, altijd contact houden. Lijntje warm houden. Het is een gevoelsmens.
 
  • Leuk
Reactions: IPF

'Barcelona plaatst door Newcastle begeerde Memphis in etalage'​

link

Barcelona wil meewerken aan een vertrek van Memphis Depay in januari, melden bronnen in Spanje. Volgens Sport is er bij de Barcelona-leiding hoop dat de Oranje-international verkocht kan worden aan Newcastle United.
 

'Barcelona plaatst door Newcastle begeerde Memphis in etalage'​

link

Barcelona wil meewerken aan een vertrek van Memphis Depay in januari, melden bronnen in Spanje. Volgens Sport is er bij de Barcelona-leiding hoop dat de Oranje-international verkocht kan worden aan Newcastle United.
10 mln. Er daar bouwen al 3 bondscoaches (en de komende wrs ook weer) hun hele ploeg omheen.
 
Memphis staat op het punt om getransfereerd te worden naar Atletico en is de volgende psv speler die het niet gered heeft in de absolute top. Vraag me af welke speler van psv als laatste het wel gered heeft in de top en dab heb ik het niet over met alle respect Gini die waterdrager was bij Liverpool. Volgens mij kom je dan uit bij Robben wat alweer 20 jaar geleden is 😲
 
Terug
Bovenaan Onderaan