Memphis Depay

Bacchus

Batmin
Administrator
Ik ben ook geen fan van Memphis en zijn gedrag.
Al was de hekel pas echt groot geweest als hij voor die stomme klup zou hebben gespeeld. (Al is Barca wel 'die andere stomme klup'.)

V

Verwijderd account Ralf Edström

Guest
En wanneer je de politie uitlacht in je dure waggie en naar ze schreeuwt dat ze allemaal zo jaloers op je zijn?

Zal vast ook te herleiden zijn naar een moeilijke jeugd, etc. Dat is het mooie van deze tijd; je kunt je zolang je een bepaalde relevantie hebt gewoon misdragen om vervolgens een docu op Videoland te plaatsen waarin je met samengeknepen ogen vertelt hoe moeilijk het allemaal was, ooit. En dan is iedereen alles weer vergeten. Sterker nog, men krijgt een zwak voor je en je wordt een soort held (mits je een (ex-)speler bent van de club die de kijker support, uiteraard)🤣
Eens,
Toch hebben dit soort jongens, die zelf de aandacht opeisen, de pech dat alles maar op internet gezet kan worden. Vroeger had je Nederland 1,2, en 3 en studio sport en meer zag je niet van die jongens.

Bacchus

Batmin
Administrator
Eens,
Toch hebben dit soort jongens, die zelf de aandacht opeisen, de pech dat alles maar op internet gezet kan worden. Vroeger had je Nederland 1,2, en 3 en studio sport en meer zag je niet van die jongens.
Dat op internet zetten doen ze zelf maar al te graag. Ik herinner me ook de wekelijkse bijdragen van ene Eric P. nog. Over zijn nieuwe pattas en zijn bioscoopbezoekjes.

Mikasa

Internationale Legende
Eens,
In de jaren 80 waren er vast ook zat eikels in het voetbal.

V

Verwijderd account Ralf Edström

Guest
Dat op internet zetten doen ze zelf maar al te graag. Ik herinner me ook de wekelijkse bijdragen van ene Eric P. nog. Over zijn nieuwe pattas en zijn bioscoopbezoekjes.
Zeker, maar denk dat de ideale schoonzonen uit de jaren 70, 80, en 90 niet zo ideaal waren geweest met toegang tot de social media zoals nu.
Uiteraard is een ieder zelf verantwoordelijk hoe hij zichzelf neerzet.

Prometheus040

Basisspeler
Memphis de voetballer 👍
Memphis de rapper 👎
Memphis het mens 🤙 (grote mond, klein hartje)

Ik denk dat je hem mag of niet mag (als persoon), zit niet echt iets tussenin. Ken 'm niet persoonlijk maar wel veel gehoord over hem. Die jongen heeft echt de juiste mentaliteit, kijk even hoe snel hij is hersteld van zijn laatste blessure. Zoiets versnel je niet met cola en chips.

Bacchus

Batmin
Administrator
Ik ook niet, maar zolang iemand z'n benen laat spreken...
True.

Al is er op dit moment vooralsnog geen sprake van een vormpiek, of zelfs 'vorm' an sich. Ik vind hem nou (nog) niet bepaald schitteren. Naast Weghorst lijkt iedereen beter dan 'ie daadwerkelijk is, zeg maar.

Der Jaufe

Forum Hall of Fame Inductee
True.

Al is er op dit moment vooralsnog geen sprake van een vormpiek, of zelfs 'vorm' an sich. Ik vind hem nou (nog) niet bepaald schitteren. Naast Weghorst lijkt iedereen beter dan 'ie daadwerkelijk is, zeg maar.
Laatste 10 wedstrijden 9 goals en 3 assist, wordt nog wat als ie in vorm komt ;)

-040-

Bondscoach
True.

Ik heb op het EK ook nog niet 1 speler gezien die er per wedstrijd assists en goals uitgooit zonder enig balverlies. Dus misschien is een „perfect oprerational record“ ook niet iets wat je moet verwachten.

Bacchus

Batmin
Administrator
Laatste 10 wedstrijden 9 goals en 3 assist, wordt nog wat als ie in vorm komt ;)
Scorebordjournalistiek in zijn puurste vorm.

Rendement is echt veel te laag in verhouding tot zijn potentie. Hij speelt echt niet zo fantastisch als de cijfers doen lijken.

.... Vind ik.

Weltmeister

Clubicoon
Scorebordjournalistiek in zijn puurste vorm.

Rendement is echt veel te laag in verhouding tot zijn potentie. Hij speelt echt niet zo fantastisch als de cijfers doen lijken.

.... Vind ik.
Gewoon betere spelers omheen zetten. Los je veel mee op. Memphis in Oranje en Malen bij PSV zijn vergelijkbare verhalen: Het is lastig voetballen in de dubbele dekking als de tegenstander weet dat de bal toch wel bij jou terecht gaat komen omdat de rest er niets van kan. Als Malen blijft staan, gaan we ook een betere Depay zien.

rico

Trainer Coach
Gewoon betere spelers omheen zetten. Los je veel mee op. Memphis in Oranje en Malen bij PSV zijn vergelijkbare verhalen: Het is lastig voetballen in de dubbele dekking als de tegenstander weet dat de bal toch wel bij jou terecht gaat komen omdat de rest er niets van kan. Als Malen blijft staan, gaan we ook een betere Depay zien.
Precies, ben alleen bang dat FdB dat niet ziet. Of dat hij, zoals wel meer trainers, dat meeverdedigen belangrijker vindt, dan aanvallend iets toevoegen. Wat dan gek genoeg precies omgekeerd is voor de backs. De omgekeerde wereld.

Der Jaufe

Forum Hall of Fame Inductee
Precies, ben alleen bang dat FdB dat niet ziet. Of dat hij, zoals wel meer trainers, dat meeverdedigen belangrijker vindt, dan aanvallend iets toevoegen. Wat dan gek genoeg precies omgekeerd is voor de backs. De omgekeerde wereld.
Yups, verdedigers die beoordeeld worden op aanvallen en aanvallers die worden beoordeeld op het verdedigen, om d'r ff een hippe jeukterm in te gooien, dan gebruik je de spelers niet 'in hun kracht'.

PEEL

Routinier
True.

Hij is niet in topvorm en kan zeker beter, maar hij valt ook niet door de mand of zo. Samen met Malen vond ik 'm ook beter dan met Weghorst. En de stats, voor wat het waard is, zijn ook wel aardig.

Bovenaan Onderaan