Hij moet ook niet zoveel verschillende avatars gebruiken op verschillende platforms!Haha, Zo snapte ik de relatie met Panenka niet.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Hij moet ook niet zoveel verschillende avatars gebruiken op verschillende platforms!Haha, Zo snapte ik de relatie met Panenka niet.![]()
Het is Antonin Panenka. Quagmire komt uit Hongarije volgens mij.
Ja en Panenka ook een Tsjech. Ik had gehoopt dat het er enigszins dik bovenop lag.Loud and proud Kroaat is het toch? En Dolberg fan dus.
Ja en Panenka ook een Tsjech. Ik had gehoopt dat het er enigszins dik bovenop lag.![]()
Jaja, en maar roepen dat je geen ajacied bent, het is wel weer heeeeel toevalligDolberg, Tsjech, Panenka, moeten jullie niet werken ofzo ipv aan drugs te doen in de middag![]()
Printscreen was gewoon random van iemand duhhh,
Heeft Memphis een hoedje?
Hoedje? Zeg maar gerust: HOED!Heeft Memphis een hoedje?
Zeer fraai de -dt omzeild! Daar neem ik mijn hoed voor af.Disclaimer voor t forum. Maak je een geintje maken over een kledingstuk, hoed je dan voor de reacties..
MudsZeer fraai de -dt omzeild! Daar neem ik mijn hoed voor af.
Mooie move. Benieuwd hoe dat afloopt.Memphis Depay gaat naar Barcelona
link
Het is helemaal rond: Memphis Depay zet zijn loopbaan na het EK voort bij Barcelona.
Ze hebben geen transfersom hoeven betalen. Bij een hoge transfersom doorgaans ook een langer contract om speler evt. ook voor een hoog bedrag te kunnen verkopen.Contract voor slechts twee jaar lees ik net. Dat is best kort. Misschien JDJ alvast ff laten bellen voor 2023![]()
Ik denk dat ze het eerst een jaar aan willen kijken, anders zitten ze weer met hoge salariskosten. Bevalt hij goed, volgend jaar verlengen en anders verkopen.Contract voor slechts twee jaar lees ik net. Dat is best kort. Misschien JDJ alvast ff laten bellen voor 2023![]()
Barca is al blij als er spelers willen komen, want geen cent te makken.Ik denk dat ze het eerst een jaar aan willen kijken, anders zitten ze weer met hoge salariskosten. Bevalt hij goed, volgend jaar verlengen en anders verkopen.
Ik denk dat ze het eerst een jaar aan willen kijken, anders zitten ze weer met hoge salariskosten. Bevalt hij goed, volgend jaar verlengen en anders verkopen.
Ik krijg zo weinig mogelijk mee van alle EK gelul van de analisten en kijk gewoon de wedstrijden met Duits commentaar. Misschien daarom dat ik eigenlijk positiever naar Memphis kijk dan de mensen thuis? Weghorst doet niet veel goed in mijn ogen maar Depay staat toch best goed te spelen? Die verlengde bal tegen oostenrijk was schoonheid, zijn slalom in de eerste wedstrijd ('10) waar hij van eigen helft door 6 tegenstanders niet te blokken was, goede openingen naar Dumfries en Aanholt als hij ruimte ziet, perfecte penalty, veel zelfvertrouwen, schuwt duels niet, is veel aanspeelbaar geweest. Ik vind depay oprecht n prima indruk maken tot dusverre.[..] Speelt tot dusver als een natte krant op het EK, op een paar momenten na.