Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Volgens mij wil deze jongen echt wel graag, maar is hij gewoon te blessuregevoelig. Misschien heeft het ook met het koudere klimaat te maken of het feit dat hij ver van huis is. (Nicky Hofs-syndroom)
Hoe dan ook heb ik niet het idee dat het er hier uit gaat komen allemaal, maar hij kan echt wel wat. Ik gun het hem wel. En dat heb ik met Luckassen niet.
Dat inderdaad, plus hij heeft gewoon geen lichaam dat gemaakt is voor de topsport. Te bonkig,van nature zwaarlijvig. Scoren kon ie wel
 
Omdat hij ook toen zwaar geblesseerd was. De spaarzame keren dat hij speelde scoorde hij iig een belangrijk doelpunt en toonde hij tor-instinct, om vervolgens weer geblesseerd te raken.
Die 8 minuten die hij meedeed tegen Rosenborg waren heel hoopgevend.

Maar ja, toen de blessure inderdaad :lol:
 
Die 8 minuten die hij meedeed tegen Rosenborg waren heel hoopgevend.

Maar ja, toen de blessure inderdaad :lol:
169 minuten eredivisie en 1 goal in bijna 5.5 jaar. Sinds 2015 31 goals in 8092 minuten. Das zo ongeveer 1 goal per 3 wedstrijden. En een gemiddelde van zo'n 10 wedstrijden per jaar. Wat zei Ivo Opstelten alweer?
Helaas...
 
169 minuten eredivisie en 1 goal in bijna 5.5 jaar. Sinds 2015 31 goals in 8092 minuten. Das zo ongeveer 1 goal per 3 wedstrijden. En een gemiddelde van zo'n 10 wedstrijden per jaar. Wat zei Ivo Opstelten alweer?
Helaas...
En wat niet is kan nog komen. Zolang hij niet weg is kun je 'm maar beter proberen te gebruiken, want anders is het al helemáál sunt van het geld
 
Omdat hij ook toen zwaar geblesseerd was. De spaarzame keren dat hij speelde scoorde hij iig een belangrijk doelpunt en toonde hij tor-instinct, om vervolgens weer geblesseerd te raken.
Yups, dat ie gehaald is was niet vreemd. Dat ie zo'n abbonement op het ziekenhuis heeft konden we van tevoren niet bevroeden.
 
Hem ontslaan is niet nodig, ook beetje lullig, maar hem gewoon een job in het stadion geven moet prima lukken. Maar als voetballer nee
 
Yups, dat ie gehaald is was niet vreemd. Dat ie zo'n abbonement op het ziekenhuis heeft konden we van tevoren niet bevroeden.
Nou, eigenlijk wel, want hij had al een zware knieblessure achter de rug toen Brands hem haalde. Een dure gok die helaas verkeerd uitpakte. We hoopten op een 'blessuretraject' a la Van Nistelrooij, maar het werd er een a la Van Basten.
 
Nou, eigenlijk wel, want hij had al een zware knieblessure achter de rug toen Brands hem haalde. Een dure gok die helaas verkeerd uitpakte. We hoopten op een 'blessuretraject' a la Van Nistelrooij, maar het werd er een a la Van Basten.
Na je eerste zin wilde ik al Ruud van N. aanhalen, maar die noem ne zelf ook. Inderdaad gegokt en verloren ja.
 
Tegen alle hoge verwachtingen in is ondanks dat het talent wel degelijk aanwezig is, het niet gelukt door blessures. Zou toch een prachtige wending van het lot zijn als ie tegen alle verwachtingen in fit blijft en zijn belofte wel inlost? Er zijn mooiere voetbalsprookjes geschreven dan dit. Heel blij dat er nog sprake is van een laatste kans, dan blijf je ook niet achteraf met een onbehaaglijk gevoel van wat als hij nog een kans had gehad. Als Maxi fit en afgetraind op de training verschijnt, dan kan ik me heel goed voorstellen dat Pepi even slikt en denkt moet ik daartegen gaan concurreren.
 
Laatst bewerkt:
Tegen alle hoge verwachtingen in is het talent wat wel degelijk aanwezig is niet gelukt door blessures. Zou toch een prachtige wending van het lot zijn als ie tegen alle verwachtingen in fit blijft en zijn belofte wel inlost? Er zijn mooiere voetbalsprookjes geschreven dan dit. Heel blij dat er nog sprake is van een laatste kans, dan blijf je ook niet achteraf met een onbehaaglijk gevoel van wat als hij nog een kans had gehad. Als Maxi fit een afgetraind om de training verschijnt kan ik me heel goed voorstellen dat Pepi peentjes gaat zweten en spijt heeft dat ie bij psv heeft getekend.
4-4-2 met Pepi en Romero beide in topvorm ;)
 
Dat laatste is nu juist het probleem? Hij scoort nauwelijks.
We hebben hem, zoals gewoonlijk, veel en veel groter gemaakt dan hij is. Het was een talent, maar hij is wel heel erg stil komen te staan in z'n ontwikkeling. Wellicht door alle blessures, wellicht is hij niet zo goed.
 
En wat niet is kan nog komen. Zolang hij niet weg is kun je 'm maar beter proberen te gebruiken, want anders is het al helemáál sunt van het geld
Daar geloof ik niet meer in. Jonge spelers moeten zich ontwikkelen, door te spelen. Die ontwikkeling haal je nooit meer in. Zelfde met Mo, al gaat hij zich vanaf nu het schompes trainen, die zal nooit meer de top (en dan heb ik het over PSV nivo) halen. Achtegebleven ontwikkeling haal je nooit meer in.

Het is wat anders als iemand die al aan het eind van z'n ontwikkeling zit zwaar geblesseerd raakt, dan gebeurt het nog wel eens dat hij op z'n oude nivo terugkomt, maar ook dat vaker niet dan wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan