Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Rectificatie: wat is het toch een fijn voetbal leven zonder JDJ als hoofdscouting. Kan hem als TD baas ook missen als kiespijn😉
 
Rectificatie: wat is het toch een fijn voetbal leven zonder JDJ als hoofdscouting. Kan hem als TD baas ook missen als kiespijn😉
Romero was voor het eerst in zijn carrière geblesseerd geraakt toen hij naar PSV kwam. Wist JDJ veel, dat dat daarna vaker op kwam spelen. Voetballen kon hij wel namelijk

En als ik me niet vergis kwam er ook heimwee bij kijken. Beetje makkelijk schoppen richting JdJ dit
 
Romero was voor het eerst in zijn carrière geblesseerd geraakt toen hij naar PSV kwam. Wist JDJ veel, dat dat daarna vaker op kwam spelen. Voetballen kon hij wel namelijk

En als ik me niet vergis kwam er ook heimwee bij kijken. Beetje makkelijk schoppen richting JdJ dit
Makkelijk of niet hij is wel verantwoordelijk.
 
Uiteindelijk is het altijd PSV die hem koopt. Maar als dit waar is dan heeft jouw post waar ik op reageer ook geen waarde omdat JdJ er dus niks mee te maken heeft gehad.
Waar heb je 't allemaal over?

JdJ was destijds hoofdscout en dus niet verantwoordelijk voor de miskoop Romero. Wat ik stelde is dat de blessures de hoofdreden zijn dat het een miskoop is gebleken en op het moment van kopen zat hij in zijn eerste blessure van zijn carrière. Voetballen kon hij echt wel en dat heeft hij in de spaarzame momenten dat hij mee kon doen laten zien
 
Waar heb je 't allemaal over?

JdJ was destijds hoofdscout en dus niet verantwoordelijk voor de miskoop Romero. Wat ik stelde is dat de blessures de hoofdreden zijn dat het een miskoop is gebleken en op het moment van kopen zat hij in zijn eerste blessure van zijn carrière. Voetballen kon hij echt wel en dat heeft hij in de spaarzame momenten dat hij mee kon doen laten zien
Aah toch JdJ. Dan is het een miskoop van zijn kant. Buiten zijn blessures om vind ik hem niks beter dan Vertessen en dat zegt al genoeg.
 
Eeuwig zonde. Groot talent. Jammer van zn constante blessures
Dat is. Maar de fysiek is een essentieel onderdeel van de sport. Tegenwoordig nog veel meer dan vroeger, toen een pilsje, kroket en een sigaret na een wedstrijd nog normaal waren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan