Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Dat zeker, het is veel optimistischer. Maar die kansen die je krijgt moet je wel maken en dat kan hij wel. We hadden hem wel kunnen gebruiken nu als is het maar voor 30 minuten
Vorige keer in Argentinie was ie ook een heel seizoen fit. Bij ons vervolgens binnen een paar maanden weer (zwaar) geblesseerd. Je vraagt je toch af hoe het kan, maar er is zeker een verband.
 
Vorige keer in Argentinie was ie ook een heel seizoen fit. Bij ons vervolgens binnen een paar maanden weer (zwaar) geblesseerd. Je vraagt je toch af hoe het kan, maar er is zeker een verband.
Dat komt door dat je als spits minder werk moet verzetten. Dus hij wordt simpel weg minder belast. Als je ziet dat er spitsen van 42 nog gewoon renderen dan zegt het voldoende over die competitie
 
Dat komt door dat je als spits minder werk moet verzetten. Dus hij wordt simpel weg minder belast. Als je ziet dat er spitsen van 42 nog gewoon renderen dan zegt het voldoende over die competitie
In die paar minuten die hij steeds speelde had hij nog minder intensiteit. Ik denk meer dat het aan de manier van trainer ligt.
 
Toch blijft het een fragiele speler. Anyway, ik ga er vanuit dat we in de winterstop een spits huren of kopen ergens, want dit gaat zo niet met alleen Luuk voor de spits positie. En een halve El Gahzi die daar kan spelen.
 
Maar toch hebben we geen spits en moeten we het doen met een Simons die op 10 veel belangrijker kan zijn voor het elftal, of een Vertessen die gewoon niet goed genoeg is of een van de buitenspelers die de rol van de spits onvoldoende beheersen :( Vind het een slechte zet geweest om Maxi weg te doen
Dit valt voor mij in dezelfde categorie als de Unnerstall kwestie: zowel Unnerstall als Maxi zijn onderaan de streep niet goed genoeg voor het niveau dat we nastreven. Beiden zijn echter ook niet adequaat of gewoon überhaupt niet vervangen.
 
Dit valt voor mij in dezelfde categorie als de Unnerstall kwestie: zowel Unnerstall als Maxi zijn onderaan de streep niet goed genoeg voor het niveau dat we nastreven. Beiden zijn echter ook niet adequaat of gewoon überhaupt niet vervangen.
Alleen heeft Maxi wel laten zien dat hij goed genoeg is. Hij was alleen nooit fit, dat was zijn makken. Ik denk als hij ook maar 6 maanden fit is, dat hij zeker naast Ldj kan gaan spelen
 
Dit valt voor mij in dezelfde categorie als de Unnerstall kwestie: zowel Unnerstall als Maxi zijn onderaan de streep niet goed genoeg voor het niveau dat we nastreven. Beiden zijn echter ook niet adequaat of gewoon überhaupt niet vervangen.
Benitez vind ik een prima doelman voor ons. Spits is inderdaad wel een probleempje ja. In maxi zijn kwaliteiten zag ik het nog wel zitten, helaas is het er door blessures en ik vermoed ook heimwee (anders keer je toch niet steeds terug naar Argentinië) niet uit gekomen
 
Benitez vind ik een prima doelman voor ons. Spits is inderdaad wel een probleempje ja. In maxi zijn kwaliteiten zag ik het nog wel zitten, helaas is het er door blessures en ik vermoed ook heimwee (anders keer je toch niet steeds terug naar Argentinië) niet uit gekomen
Ongeacht wat je van Benitez vindt (ik zelf vind hem tegenvallen voor de status waarmee hij kwam, maar denk dat ie een stuk beter zou draaien met een betere verdediging voor zich, dat is het grootste probleem) ging het mij vooral om Drommel die toen gehaald werd. Dat was immers de directe vervanger voor Unnerstall.
 
Ongeacht wat je van Benitez vindt (ik zelf vind hem tegenvallen voor de status waarmee hij kwam, maar denk dat ie een stuk beter zou draaien met een betere verdediging voor zich, dat is het grootste probleem) ging het mij vooral om Drommel die toen gehaald werd. Dat was immers de directe vervanger voor Unnerstall.
Ik denk dat het puur aan de verdediging ligt. Benitez is gewoon een hele goeie keeper.
 
Begint nu idd eindelijk volle wedstrijden te spelen en scoort ook weer eens. Fijn voor hem Hadden we nu goed kunnen gebruiken; ik hoop dat hij hele seizoen vlamt en dan alsnog zijn kans pakt bij ons!
Clubs hebben toch ook het recht op eerder terughalen van een verhuurde speler? (mits vastgelegd in het huurcontract, wat dus gezien het amateuristisch beleid denk ik niet is gedaan)
 
Begint nu idd eindelijk volle wedstrijden te spelen en scoort ook weer eens. Fijn voor hem Hadden we nu goed kunnen gebruiken; ik hoop dat hij hele seizoen vlamt en dan alsnog zijn kans pakt bij ons!
Wanneer hij nooit voor PSV zou hebben gespeelt hadden we toch nooit deze naam hier genoemd? Prestaties daar nu zijn nu ook weer niet zo geweldig dat ik denk die moeten we hebben.
 
Wanneer hij nooit voor PSV zou hebben gespeelt hadden we toch nooit deze naam hier genoemd? Prestaties daar nu zijn nu ook weer niet zo geweldig dat ik denk die moeten we hebben.

Anderzijds worden voor prestaties daar nog altijd idiote bedragen betaald door Europese clubs (psv included)
 
Benitez vind ik een prima doelman voor ons. Spits is inderdaad wel een probleempje ja. In maxi zijn kwaliteiten zag ik het nog wel zitten, helaas is het er door blessures en ik vermoed ook heimwee (anders keer je toch niet steeds terug naar Argentinië) niet uit gekomen
Volgens mij is er in een vorige periodd aangegeven dat hij last had van heimwee. Daarna kwam hij sterker terug.
Misschien was het handig om hem dit seizoen in Europa te verhuren of te in Eindhoven te houden. Nu hebben we alleen Luuk
 
3 goals in 13 wedstrijden, Maxi on fire! Lijkt me wel een definitief einde zo
En 0 assists.
Heeft vandaag gescoord en 5 wedstrijden geleden, daarvoor duurde het ook weer 5 wedstrijden.

Met de libertariërs en de Copa Internacional erbij is het 16 gespeeld-4 goals en 1 assist. Gaat niet lekker, had hem op zijn 24e toch heel anders voorgesteld
 
Terug
Bovenaan Onderaan