Maximiliano Romero (A) | Verhuurd aan Racing Club

Romero loopt in Zuid Amerika opnieuw een blessure op. Tijdens het juichen…

Heel snel afscheid van nemen helaas.
Niet het juichen.
Romero was nogal blij dat teamgenoot Nicolás Oroz een kwartier voor tijd scoorde uit een vrije trap en trapte vervolgens de bal hard weg richting de tribunes. Bij die actie liep Romero een spierblessure op. :FP: Hij trapt tegen een bal en is geblesseerd. :eek: Blijf maar in Argentinië. :rolleyes:
 
We krijgen Maxi dus ook terug.

Laat 'm dan deze laatste kans ook meteen maar aangrijpen. Voetballen kan ie wel
 
We krijgen Maxi dus ook terug.

verkoop gaat 'm niet meer worden. Hopen dat ie fit blijft en je hebt een extra wissel. Dan er maar nog gebruik van maken op een of andere manier..
 
Volgens mij wil deze jongen echt wel graag, maar is hij gewoon te blessuregevoelig. Misschien heeft het ook met het koudere klimaat te maken of het feit dat hij ver van huis is. (Nicky Hofs-syndroom)
Hoe dan ook heb ik niet het idee dat het er hier uit gaat komen allemaal, maar hij kan echt wel wat. Ik gun het hem wel. En dat heb ik met Luckassen niet.
 
Volgens mij wil deze jongen echt wel graag, maar is hij gewoon te blessuregevoelig. Misschien heeft het ook met het koudere klimaat te maken of het feit dat hij ver van huis is. (Nicky Hofs-syndroom)
Hoe dan ook heb ik niet het idee dat het er hier uit gaat komen allemaal, maar hij kan echt wel wat. Ik gun het hem wel. En dat heb ik met Luckassen niet.
Beiden lijkt het niet op: ook in z'n warme Argentinie bakt hij er niet zo heel veel van
 
Terug
Bovenaan Onderaan