Matteo Dams (V)

.
Ja… daar krijg ik ook rillingen van. Denk aan zo’n opstelling:

Drommel
Manolev - Derijck - Dams - Behich
Maher - Ramselaar - Hendrix
Narsingh - Mitroglu - Locadia

slaaplekker rednas!
Matavz, Berg hadden ook genoemd mogen worden

Ja… daar krijg ik ook rillingen van. Denk aan zo’n opstelling:

Drommel
Manolev - Derijck - Dams - Behich
Maher - Ramselaar - Hendrix
Narsingh - Mitroglu - Locadia

slaaplekker rednas!
Drommel en Ramselaar vallen tegen, Derijck, Mitroglu en Behich nog meer.
Maher in het kampioensjaar een half seizoen een krappe voldoende maar de verwachtingen waren inderdaad te hoog.
Manolev was denk ik nog eventjes een redelijke met Lazovic totdat die vertrok.
Locadia, Hendrix en Narsingh hebben goede tijden gekend. Locadia zelfs een aardige transfersom. Gelukkig zit het nu beter in elkaar.

Maar ff zonder dollen. Wat was er mis met Behich?
Heeft slechts 6 wedstrijden voor PSV gespeeld, waarin in 5 daarvan de 0 werd gehouden.
Soort van omgekeerde Forum-wet. Waar normaal een speler die zelden speelt geweldige capaciteiten worden toegedicht, werd Behich met elke wedstrijd die hij niet speelde slechter en slechter.

Ik heb Engelaar nooit zien rennen. Wandelde rustig van plek naar plek..
Wandelen was zijn manier van rennen. De enige reden dat ik blij was met zijn onterechte rode kaart tegen Feyenoord was dat hij dan geschorst zou zijn. Draait juist dan de KNVB die beslissing terug. :bandage:

Heeft slechts 6 wedstrijden voor PSV gespeeld, waarin in 5 daarvan de 0 werd gehouden.
Soort van omgekeerde Forum-wet. Waar normaal een speler die zelden speelt geweldige capaciteiten worden toegedicht, werd Behich met elke wedstrijd die hij niet speelde slechter en slechter.
Ik bedoelde, Behich, was toch de back up van de back up?

Terug
Bovenaan Onderaan