Marco van Ginkel (M)

Wat een held vind ik het. Hij heeft echt potentie om een PSV-legende/held te worden. Een aantal keer met een huurperiode zeer belangrijk geweest. Daarmee een echte psv speler geworden. Nu weer terug. Als hij nog een aantal jaar, blessurevrij, bij PSV kan voetballen als Captain zou dat prachtig en verdiend zijn.

Nou, behalve dan dat hij gespaard wordt als er op kunstgras gespeeld moet worden.
Gelukkig wel!
 

Als je dit dan leest, van hoe ver hij moest komen, dan is het toch een wonder hoe hij nu weer op het veld staat. Respect voor deze krijger, die nooit heeft opgegeven.
Uit respect voor Van Ginkel lichtte Chelsea deze zomer de optie die de club had in zijn contract niet. De Londenaren hadden hem dan kunnen verkopen, maar zorgden er zodoende voor dat hij transfervrij is.

Het is toch een behoorlijke kostenpost voor Chelsea geweest. Zij kunnen het echter financieel wel hebben. Respect voor een speler zie je te weinig in het betaalde voetbal waar mensenhandel de norm is geworden. Niet dat Chelsea daar niet aan meedoet. Verre van zelfs, maar in dit geval bij van Ginkel wel een goed gebaar.
 
Uit respect voor Van Ginkel lichtte Chelsea deze zomer de optie die de club had in zijn contract niet. De Londenaren hadden hem dan kunnen verkopen, maar zorgden er zodoende voor dat hij transfervrij is.

Het is toch een behoorlijke kostenpost voor Chelsea geweest. Zij kunnen het echter financieel wel hebben. Respect voor een speler zie je te weinig in het betaalde voetbal waar mensenhandel de norm is geworden. Niet dat Chelsea daar niet aan meedoet. Verre van zelfs, maar in dit geval bij van Ginkel wel een goed gebaar.
Daarnaast zegt ook wel iets dat Chelsea vertrouwen in een herstel hield. Volgensmij dachten ze oprecht nog vrij lang dat hij nog een toevoeging zou zijn tot het eerste elftal. Dat vind ik ook prestatie.
 
We hebben Propper als alternatief.
Daar zit veel meer voetbal in.
Maar ik zie Propper niet spijkerharde fysieke duels uitvechten met een Sadilek bijvoorbeeld.
Scorend vermogen van Propper?
Ook niet indrukwekkend.....
 
We hebben Propper als alternatief.
Daar zit veel meer voetbal in.
Maar ik zie Propper niet spijkerharde fysieke duels uitvechten met een Sadilek bijvoorbeeld.
Scorend vermogen van Propper?
Ook niet indrukwekkend.....

Daar heb je Sangare voor die naast hem staat. Propper moet vooral de bal krijgen en er wat mee doen.
 
We hebben Propper als alternatief.
Daar zit veel meer voetbal in.
Maar ik zie Propper niet spijkerharde fysieke duels uitvechten met een Sadilek bijvoorbeeld.
Scorend vermogen van Propper?
Ook niet indrukwekkend.....
Zijn passing is al een tijdje ondermaats. Vandaag was er voor zn klotepass die de Twentegoal veroorzaakte al een moment met een verkeerde dieptepass. Was ook tegen ajax en Monaco verantwoordelijk voor teveel balverlies. Pröpper mag dan gewoon een kans krijgen, ik denk dat het een stuk beter gaat worden..
 
Daar heb je Sangare voor die naast hem staat. Propper moet vooral de bal krijgen en er wat mee doen.
Klopt.
Ik heb vandaag veel fysieke duels gezien tussen Ginkel en Sadilek.
Dat deed Marco goed.
Als je als tegenstander een kuitenbijter zou zetten op Propper, dan zouden we ook kwetsbaar zijn denk ik.
Laat het duidelijk zijn: Propper is een sierlijke voetballer die ik graag zie.
Liever dan van Ginkel eigenlijk.
Maar: Propper die ongezien op het juiste moment een duwtje in de rug geeft.
Of per ongeluk op de voet van de tegenstander gaat staan.
Of een beuk in de ribben van de opponent geeft .
Propper die zijn tegenstander afzeikt.
Het gaat niet gebeuren. Never.
Van Ginkel wil oorlog.
Propper wil liever onderhandelen met een kop thee.
 
Laatst bewerkt:
Klopt.
Ik heb vandaag veel fysieke duels gezien tussen Ginkel en Sadilek.
Dat deed Marco goed.
Als je als tegenstander een kuitenbijter zou zetten op Propper, dan zouden we ook kwetsbaar zijn denk ik.
Laat het duidelijk zijn: Propper is een sierlijke voetballer die ik graag zie.
Liever dan van Ginkel eigenlijk.
Maar: Propper die ongezien op het juiste moment een duwtje in de rug geeft.
Of per ongeluk op de voet van de tegenstander gaat staan.
Of een beuk in de ribben van de opponent geeft .
Propper die zijn tegenstander afzeikt.
Het gaat niet gebeuren. Never.
Van Ginkel wil oorlog.
Propper wil liever onderhandelen met een kop thee.
Geen idee hoe het nu zit maar In hun prime waren het kilometer vreters. Maar Van Ginkel gaat ook geen oorlog voeren. Van Bommel kon dat
 
Was heel blij met zijn komst ondanks zijn blessure. wel echt een winnaar en goed voor de kleedkamer lijkt me. Maar laatste weken toch wel matig, veel balverlies, verliest veel duels. Toch blijft hij wel altijd gevaarlijk opduiken voor de goal. Vraag me af hoeveel we nog van hem kunnen verwachten na zulke blessures en of die nog meer tijd nodig heeft om echt weer naar een hogere niveau te groeien. Tot nu toe valt het me allemaal helaas niet mee...
 
Was heel blij met zijn komst ondanks zijn blessure. wel echt een winnaar en goed voor de kleedkamer lijkt me. Maar laatste weken toch wel matig, veel balverlies, verliest veel duels. Toch blijft hij wel altijd gevaarlijk opduiken voor de goal. Vraag me af hoeveel we nog van hem kunnen verwachten na zulke blessures en of die nog meer tijd nodig heeft om echt weer naar een hogere niveau te groeien. Tot nu toe valt het me allemaal helaas niet mee...
Weinig goals ondanks zijn gevaarlijke opduiken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan