Marco van Ginkel (M)

Tja, hij voldoet niet echt, had liever een korter contract met optie gezien. Risico was ook aanwezig gezien de blessurehistorie.
Wordt natuurlijk ook niet de hoofdprijs voor betaald en zal gerust een meerwaarde zijn buiten het veld. De volgende stap voor PSV moet zijn om het kapitaal wat ze hebben gegenereerd nu op het veld te zetten. Als een van Ginkel daarnaast een aanspreekpunt kan zijn en belangrijk wordt als rotatiespeler lijkt het mij niet verkeerd hem er bij te houden.
 
Laten we Marco nog niet volledig afschrijven. Gezien zijn fysieke gesteldheid + historie op dat gebied heeft er duidelijk wat verandering plaatsgevonden de afgelopen jaren. Of hij nog die voetballer gaat worden die hij voorheen was, ik ben er bang voor maar wat hij de afgelopen periodes heeft laten zien, inderdaad, niet best. Maar wat hij op dit moment laat zien is ondanks zijn huidig fysiek is wat mij betreft ook een groot gedeelte vorm.

Laten we niet vergeten dat hij de afgelopen jaren (!) nauwelijks wedstrijden heeft gevoetbald, keer op keer een terugval gehad tijdens zijn revalidatie(s) en het gevoel van leven en trainen naar een wedstrijd vrijwel niet heeft kunnen ervaren. Speelt nu al een geruime tijd blessure-vrij maar speelt duidelijk met de handrem erop. Niet gek gezien mijn eerdere punten en het (denk ik) zijn van professioneel voetballer zo leuk vind dat hij een nieuwe (zware) blessure koste wat kost wil voorkomen. Deze jongen beschikt over een ijzersterke mentaliteit en kan zeker nog echt wel voetballen. Het is geen box to box meer zoals eerder maar er zit echt meer in het vat dan wat hij nu laat zien.

Deze periode is ook onderdeel van zijn revalidatie van al die jaren blessures. Dus laten we vertrouwen houden en het zal echt wel beter worden.
 
Toch speelde hij, toen het hele team geweldig draaide in het begin van het seizoen, erg goed. Dus er zit nog wel iets in, maar hij was wel de eerste speler die echt slecht ging spelen van het team (of misschien Max).
 
Toch speelde hij, toen het hele team geweldig draaide in het begin van het seizoen, erg goed. Dus er zit nog wel iets in, maar hij was wel de eerste speler die echt slecht ging spelen van het team (of misschien Max).
Hmm echt goed vond ik hem niet. Wel heel bruikbaar en vond hem wel een echte aanvoerder vibe hebben.

Wel eens dat er meer inzit en dat heeft wellicht wat tijd nodig. Ik wil hem ook niet afschrijven voor de lange termijn. Maar het moet wel beter. Ik mis de van Ginkel die opeens opduikt in de 16 en dan zo een goal maakt.
 
100 Wedstrijden voor PSV

FGbPRGUX0AYSI63
 
Mooie herinneringen, maar ik blijf sceptisch over de huidige periode.
Same. Maar ja, de kwaliteiten van de oude Van Ginkel was toch vooral zijn loopvermogen en zijn aanwezigheid in de 16. Niet gek dat dat vele malen minder wordt na zo'n heftige blessure. Kan hem niets kwalijk nemen, maar PSV wel. Wie legt zo'n speler nou in godsnaam vast na de afgelopen huurperiode waar hij vaker geblesseerd was dan niet... :FP:
 
Same. Maar ja, de kwaliteiten van de oude Van Ginkel was toch vooral zijn loopvermogen en zijn aanwezigheid in de 16. Niet gek dat dat vele malen minder wordt na zo'n heftige blessure. Kan hem niets kwalijk nemen, maar PSV wel. Wie legt zo'n speler nou in godsnaam vast na de afgelopen huurperiode waar hij vaker geblesseerd was dan niet... :FP:
Een speler kan nog (met zo’n verleden), maar meerdere….
 
Te vroeg nog om af te schrijven vind ik, hoewel ik ook meer had verwacht…
Zou hem nog 1x de kans geven om helemaal fit te worden zodat hij het volgend seizoen kan laten zien…als het dan hetzelfde verhaal blijft je verlies nemen en afscheid van nemen, hoe jammer ook…(ik was groot fan)
 
Heb wat fragmenten uit het kerst interview met Tadic, Toornstra en Van Ginkel voorbij zien komen. Daar waar Toornstra en Tadic hun ploeggenoten noemen als de beste speler van de Eredivisie, noemt van Ginkel gewoon Tadic… Het is misschien feitelijk ook wel zo maar je bent als aanvoerder van PSV eigenlijk verplicht om op dat moment eens geen ideale schoonzoon te gaan uithangen. Je moet je eigen jongens omhoog praten en hoe misschien niet realistisch ook, bijv een Gakpo te gaan noemen of Götze of.. Want die Torenstra noemt Berghuis en zegt er bij dat hij in 2021 nog ook voor Feyenoord heeft gespeeld. Maar goed, het is kerst zegt men:grin:
 
Heb wat fragmenten uit het kerst interview met Tadic, Toornstra en Van Ginkel voorbij zien komen. Daar waar Toornstra en Tadic hun ploeggenoten noemen als de beste speler van de Eredivisie, noemt van Ginkel gewoon Tadic… Het is misschien feitelijk ook wel zo maar je bent als aanvoerder van PSV eigenlijk verplicht om op dat moment eens geen ideale schoonzoon te gaan uithangen. Je moet je eigen jongens omhoog praten en hoe misschien niet realistisch ook, bijv een Gakpo te gaan noemen of Götze of.. Want die Torenstra noemt Berghuis en zegt er bij dat hij in 2021 nog ook voor Feyenoord heeft gespeeld. Maar goed, het is kerst zegt men:grin:
En hij heeft gewoon ongelijk. Alle 3 zouden in moeten zien dat er 1 iemand (vaak letterlijk) met kop en schouders bovenuit steekt. :star:

Deze post is mede mogelijk gemaakt door de Sangare fanclub
 
En hij heeft gewoon ongelijk. Alle 3 zouden in moeten zien dat er 1 iemand (vaak letterlijk) met kop en schouders bovenuit steekt. :star:

Deze post is mede mogelijk gemaakt door de Sangare fanclub
Op basis van de eerste seizoenshelft van dit seizoen sowieso. Samen met Antony.
 
Op basis van de eerste seizoenshelft van dit seizoen sowieso. Samen met Antony.
Volgens Ad.nl niet. Sangaré nr2 na Trauner. Gakpo enige aanvaller in de top 10. Verder 2 middenvelders en dus 8 verdedigers/keepers. Opvallende statistiek. Verdedigers krijgen vaker hogere cijfers?

Dit zijn tops en flops van de eerste seizoenshelft in de eredivisie

 
Volgens Ad.nl niet. Sangaré nr2 na Trauner. Gakpo enige aanvaller in de top 10. Verder 2 middenvelders en dus 8 verdedigers/keepers. Opvallende statistiek. Verdedigers krijgen vaker hogere cijfers?

Dit zijn tops en flops van de eerste seizoenshelft in de eredivisie

Rotterdamse krant, hè.. ;)
 
Volgens Ad.nl niet. Sangaré nr2 na Trauner. Gakpo enige aanvaller in de top 10. Verder 2 middenvelders en dus 8 verdedigers/keepers. Opvallende statistiek. Verdedigers krijgen vaker hogere cijfers?

Dit zijn tops en flops van de eerste seizoenshelft in de eredivisie

"Hij loopt niet meer in de weg maar leidt de weg" top
 
Volgens Ad.nl niet. Sangaré nr2 na Trauner. Gakpo enige aanvaller in de top 10. Verder 2 middenvelders en dus 8 verdedigers/keepers. Opvallende statistiek. Verdedigers krijgen vaker hogere cijfers?

Dit zijn tops en flops van de eerste seizoenshelft in de eredivisie

2 nieuwe spelers van Feyenoord in de top 4 die maar 1,4 miljoen hebben gekost totaal, Arnesen maar terughalen denk ik dan
 
Terug
Bovenaan Onderaan