Marco van Ginkel (M)

"Hij loopt niet meer in de weg maar leidt de weg" top
Hij liep nooit in de weg; ja tegenstanders liep hij in de weg, en omver. Het was voornamelijk de spelvoortzettingen na een balverovering die frustreerde.
Trauner op 1, Gakpo op 8, en Antony niet eens in de top10; wat een grap zeg :clown:
 
Heb wat fragmenten uit het kerst interview met Tadic, Toornstra en Van Ginkel voorbij zien komen. Daar waar Toornstra en Tadic hun ploeggenoten noemen als de beste speler van de Eredivisie, noemt van Ginkel gewoon Tadic… Het is misschien feitelijk ook wel zo maar je bent als aanvoerder van PSV eigenlijk verplicht om op dat moment eens geen ideale schoonzoon te gaan uithangen. Je moet je eigen jongens omhoog praten en hoe misschien niet realistisch ook, bijv een Gakpo te gaan noemen of Götze of.. Want die Torenstra noemt Berghuis en zegt er bij dat hij in 2021 nog ook voor Feyenoord heeft gespeeld. Maar goed, het is kerst zegt men:grin:
Toch moet je je als supporter ook realiseren dat die spelers elkaar kennen. En dat het clubgevoel bij sommige spelers niet zo leeft. En Tadic is ook een goede speler. In het veld een enorme balzak, maar ik snap waarom Ginkel m noemt..
 
Toch moet je je als supporter ook realiseren dat die spelers elkaar kennen. En dat het clubgevoel bij sommige spelers niet zo leeft. En Tadic is ook een goede speler. In het veld een enorme balzak, maar ik snap waarom Ginkel m noemt..
Het was alleen opvallend dat Tadic in het interview net zo’n trots mannetje was als op het veld en van Ginkel net zo’n ideale schoonzoon als op het veld. Zelfs Toornstra straalde meer uit en was een vertegenwoordiger van zijn club dan onze aanvoerder.
 
Het was alleen opvallend dat Tadic in het interview net zo’n trots mannetje was als op het veld en van Ginkel net zo’n ideale schoonzoon als op het veld. Zelfs Toornstra straalde meer uit en was een vertegenwoordiger van zijn club dan onze aanvoerder.
Marco is een nette gast. Ook in de omgang. Heb m na een wedstrijd eens aangesproken en was zeer correct. Dus dat zit denk ik gewoon in zijn karakter.
 
Marco is een nette gast. Ook in de omgang. Heb m na een wedstrijd eens aangesproken en was zeer correct. Dus dat zit denk ik gewoon in zijn karakter.
Lijkt op mij dus.
Goed om te horen.
Ik hoop dat hij ook net zo bescheiden is als ik, want dat zijn er niet veel.
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Volgens Marco Timmer zou van Ginkel zomaar eens kunnen vertrekken aan ‘t einde van ‘t seizoen (evenals Guti, Bruma, Zahavi, Gakpo, Sangaré, Mvogo, Vinicius, Baumgartl, Sadílek).
 

Wat een speler was het he. Zou het nog komen!? Al doet ie dit op 85%

*edit. Ik kijk dit af en toe met een klein traantje in de ogen.
 
Laatst bewerkt:
Volgens Marco Timmer zou van Ginkel zomaar eens kunnen vertrekken aan ‘t einde van ‘t seizoen (evenals Guti, Bruma, Zahavi, Gakpo, Sangaré, Mvogo, Vinicius, Baumgartl, Sadílek).
Niet de moeilijkste voorspelling van Marco. Spelers op de bank, veel interesse of een aflopend contract.

Op dit moment zou ik een vertrek van Ginkel niet erg vinden. Komt momenteel kwaliteit tekort. Heb zelfs liever dat ze guti behouden en van Ginkel wegdoen 😅
 
Niet de moeilijkste voorspelling van Marco. Spelers op de bank, veel interesse of een aflopend contract.

Op dit moment zou ik een vertrek van Ginkel niet erg vinden. Komt momenteel kwaliteit tekort. Heb zelfs liever dat ze guti behouden en van Ginkel wegdoen 😅
Is weer een cliché maar ik denk dat een jongen als van Ginkel heel belangrijk is in de selectie als een soort bemiddelaar. Als je wel is filmpjes van de training bekijkt zie je dat je groepjes hebt bijv gakpo, Madueke, teze en dan Zahavi, Max Götze, en ook Romero, Guti, Vini, mauro en boscagli Mvogo, Sangare. Wat ook logisch is, maar het valt me altijd op dat van Ginkel de man is die met iedereen loopt en met iedereen een dolletje maakt. Nou is dat ook niet alles maar denk dat die man mentaal voor het elftal heel belangrijk kan zijn.
 

Wat een speler was het he. Zou het nog komen!? Al doet ie dit op 85%

*edit. Ik kijk dit af en toe met een klein traantje in de ogen.
Ik denk niet dat hij dit niveau nog ooit gaat halen. Helaas.

De Marco die naar de knockoutfase van de CL ging met ons PSV was een geweldige speler.
 
Terug
Bovenaan Onderaan