Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Doe mij maar LASK. Als we ze niet kunnen verslaan horen we er niet bij (na zo'n wedstrijd horen we er eigenlijk al niet bij). Als we winnen is het lekkere payback.
Bij Basel is net de trainer eruitgegooid. Dus zo lekker loopt het daar ook niet.Doe mij maar LASK. Als we ze niet kunnen verslaan horen we er niet bij (na zo'n wedstrijd horen we er eigenlijk al niet bij). Als we winnen is het lekkere payback.
Nee dat kan niet meer. Die is al doorgestreept op verzoek van De Bouterbaas .Doe mij maar LASK. Als we ze niet kunnen verslaan horen we er niet bij (na zo'n wedstrijd horen we er eigenlijk al niet bij). Als we winnen is het lekkere payback.
Geen LASK graag
Dan regelen we dat.
KAA Gent
AS Roma
FC Kopenhagen
Stade Rennais
FC Basel
Terugdraaien graag!Nee dat kan niet meer. Die is al doorgestreept op verzoek van De Bouterbaas .
Regel het onderling maar. Ik ben de UEFA niet. Ik ben niet zo corrupt.Terugdraaien graag!
Misschien dat een andere trainer hoogstwaarschijnlijk inziet dat met 127 laterale of achterwaartse balcontacten en steeds de drukte inbreien je geen stap vooruit zet ,laat staan kansen creëert .Ik wens de nieuwe trainer vast veel succes met dit zooitje.
Misschien er 200 miljoen er tegenaan gooien anders wordt dit voorlopig niet opgelost. Wat een niveau zeg.
65% kans dat ie het zietMisschien dat een andere trainer hoogstwaarschijnlijk inziet dat met 127 laterale of achterwaartse balcontacten en steeds de drukte inbreien je geen stap vooruit zet ,laat staan kansen creëert .
Mij is duidelijk geworden dat Schmidt gewoon geen diepgang in z'n spel wil. Dus zet je Veerman op de bank...Pijnlijk voor Veerman dit. Een mooie speler 90 minuten op de bank laten maar een oudje als Götze die het vanaf de 50e minuut niet meer kan bijbenen, gewoon er in laten staan. Het is duidelijk dat Veerman niet uit de koker van Schmidt komt.
Doe dan maar KAA Gent...lekker dichtbij...
Ik hoop dat met Brands als td er wel een verandering gaat plaatsvinden.We zitten best wel in een vacuüm nu:
Geen beleid.
Geen visie.
Beleid en visie worden nu over de schutting gegooid;
' Voor de nieuwe generatie' .
' de volgende ronde overleven' is nu de kreet.
Lekker dan, zonder perspectief en zonder richtlijnen.
Gerbrands en Schmidt willen vooral geen blaren op hun billen
En zo word je dus tweede?
En zo kom je ver in de Conference League?
Wie pakt PSV bij de hand nu?
Aan de spelers zelf kan je het niet overlaten.
Ik ook!Ik hoop dat met Brands als td er wel een verandering gaat plaatsvinden.
Zoveel mogelijk geld peuren uit dit tournooi en in ieder geval de 2e plek pakken. En deze zomer zal er ongetwijfeld op een behoorlijk aantal posities worden doorgeselecteerd.. over een maandje of 3,5 hebben we dit seizoen goddank gehad..Ik ook!
Maar voorlopig zitten we met een uitgeblust, ongemotiveerd, onsamenhangend stelletje.
Zorgelijk.
Aanwinsten zoals Schmidt, Gotze en Zahavi lopen nu met heel veel lawaai leeg; zoals een ballon waar een naald in wordt gestoken.
Sorry, maar ondanks de volgende ronde ben ik niet blij.
Al kreeg ik geld erbij daar hoef ik niet naar toe.Doe dan maar KAA Gent...lekker dichtbij...
We zitten best wel in een vacuüm nu:
Geen beleid.
Geen visie.
Beleid en visie worden nu over de schutting gegooid;
' Voor de nieuwe generatie' .
' de volgende ronde overleven' is nu de kreet.
Lekker dan, zonder perspectief en zonder richtlijnen.
Gerbrands en Schmidt willen vooral geen blaren op hun billen
En zo word je dus tweede?
En zo kom je ver in de Conference League?
Wie pakt PSV bij de hand nu?
Aan de spelers zelf kan je het niet overlaten.
Dat hebben we vanavond gezien.