Maccabi Tel Aviv - PSV | Donderdag 24 februari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
:sneaky: Vandaar dat ik altijd verzocht word om te gaan zitten met daarbij een vriendelijk maar dringend verzoek om vooral mijn mond te houden(dit is echt serieus een aantal keer voorgekomen op Noord).
Was dat niet mbt corona maatregelen?
 
Yep....heb geen zin in discussie dus ik laat het dan. Zijn vaak ouderen. Neemt mijn plezier om in het stadion te zijn overigens niet weg. Maar leuk is anders...als ik die gasten dan bij maccabi tekeer zie gaan dan vind ik dat dan wel weer heel machtig om te zien en te horen.
Het zitten is natuurlijk wel Oke, staan mag in de sfeervakken, ik spring weleens op maar ga meteen weer zitten daar heeft nieman moeite mee. Dat hectiek moet zijn slaat natuurlijk nergens op
 
Iedere KKD ploeg had daar gewoon dik verloren, alleen al door het publiek zouden ze compleet de weg zijn kwijt geraakt. PSV heeft gewoon gedaan wat ze moesten doen, niets meer of minder en hoe maakte ze terecht niets uit. De volgende ronde telt en over 2 weken schakelen we gewoon Kopenhagen uit.


En dan dit onzinnig geleuter. Altijd "van anderen gehoord". Heb ruim 30 jaar seizoenskaart en nog nooit meegemaakt. Misschien zit ik tussen normaal publiek en de anderen ergens op de ereloges en dan nog geloof ik het niet. Als iemand dat tegen mij zou zeggen schelt ik hem helemaal verrot.
Op het moment dat je op de hoogste rij zit en daar gaat staan wordt je aangesproken door stewards..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan