Maccabi Tel Aviv - PSV | Donderdag 24 februari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Oneens: Goede scouts prikken daar moeiteloos doorheen, Sangare en Gakpo zijn na de zomer gewoon weg hoe slecht we ook spelen. Ook oneens over Mauro je kan je ontwikkelen en ineens de stap naar de top maken beste voorbeeld Vampeta wegestuurd naar VVV en een paar jaar daarna Wereldkampioen.
Vampeta, leuke voetballer was dat. In mijn geheugen was hij geslaagd bij PSV en in de winterstop weg gekocht door Inter. Waarna PSV Ooijer als vervanger van Roda jc haalden.

Wedstrijd was niet om aan te gluren maar heb wel ontzettend genoten van het publiek. Wat een 12de man zeg....op die incidentjes met het gooien van dingen na natuurlijk. Maar wat een passie en volume zeg!
Ja. Hebben netjes de tribune gevuld met de luidst schreeuwende mensen die ze in ieder Europees en Aziatisch land konden vinden.

• Leuk
Reactions: IPF
Nee, bij PSV mag je alleen naar binnen als je stilletjes naar de wedstrijd kijkt terwijl je aan het verkleumen bent.
:sneaky: Vandaar dat ik altijd verzocht word om te gaan zitten met daarbij een vriendelijk maar dringend verzoek om vooral mijn mond te houden(dit is echt serieus een aantal keer voorgekomen op Noord).

:sneaky: Vandaar dat ik altijd verzocht word om te gaan zitten met daarbij een vriendelijk maar dringend verzoek om vooral mijn mond te houden(dit is echt serieus een aantal keer voorgekomen op Noord).
Was dat niet mbt corona maatregelen?

Ik heb dit vaker gehoord van anderen bij PSV, ja. Haha. Kijk, ondanks dat ik het jammer vind als iemand gewoon voor stoeltje speelt, dat mag gewoon. Iedereen beleeft voetbal op z'n eigen manier. Je bederft de sfeer een beetje, maar soit. Zolang je maar geniet.

Maar om dan aan iemand dit te vragen... Hoe dan?!

Ik heb dit vaker gehoord van anderen bij PSV, ja. Haha. Kijk, ondanks dat ik het jammer vind als iemand gewoon voor stoeltje speelt, dat mag gewoon. Iedereen beleeft voetbal op z'n eigen manier. Je bederft de sfeer een beetje, maar soit. Zolang je maar geniet.

Yep....heb geen zin in discussie dus ik laat het dan. Zijn vaak ouderen. Neemt mijn plezier om in het stadion te zijn overigens niet weg. Maar leuk is anders...als ik die gasten dan bij maccabi tekeer zie gaan dan vind ik dat dan wel weer heel machtig om te zien en te horen.

Yep....heb geen zin in discussie dus ik laat het dan. Zijn vaak ouderen. Neemt mijn plezier om in het stadion te zijn overigens niet weg. Maar leuk is anders...als ik die gasten dan bij maccabi tekeer zie gaan dan vind ik dat dan wel weer heel machtig om te zien en te horen.
Het zitten is natuurlijk wel Oke, staan mag in de sfeervakken, ik spring weleens op maar ga meteen weer zitten daar heeft nieman moeite mee. Dat hectiek moet zijn slaat natuurlijk nergens op

Ik had er best zin in gisterenavond, maar weet niet precies waar ik naar heb zitten kijken eigenlijk. In de KKD ligt het niveau vaak hoger dan de wedstrijd van ons PSV gisteren. Hoe moet dit verder??

Pluspunten:
-we zijn door
-Teze
-Mauro Jr.
Iedere KKD ploeg had daar gewoon dik verloren, alleen al door het publiek zouden ze compleet de weg zijn kwijt geraakt. PSV heeft gewoon gedaan wat ze moesten doen, niets meer of minder en hoe maakte ze terecht niets uit. De volgende ronde telt en over 2 weken schakelen we gewoon Kopenhagen uit.

En dan dit onzinnig geleuter. Altijd "van anderen gehoord". Heb ruim 30 jaar seizoenskaart en nog nooit meegemaakt. Misschien zit ik tussen normaal publiek en de anderen ergens op de ereloges en dan nog geloof ik het niet. Als iemand dat tegen mij zou zeggen schelt ik hem helemaal verrot.

En dan dit onzinnig geleuter. Altijd "van anderen gehoord". Heb ruim 30 jaar seizoenskaart en nog nooit meegemaakt. Misschien zit ik tussen normaal publiek en de anderen ergens op de ereloges en dan nog geloof ik het niet. Als iemand dat tegen mij zou zeggen schelt ik hem helemaal verrot.
Misschien als je rustig met anderen praat en niet gelijk iemands verhaal wegzet als onzinnig geleuter dat men ook weleens een ervaring met jou wil delen.

Iedere KKD ploeg had daar gewoon dik verloren, alleen al door het publiek zouden ze compleet de weg zijn kwijt geraakt. PSV heeft gewoon gedaan wat ze moesten doen, niets meer of minder en hoe maakte ze terecht niets uit. De volgende ronde telt en over 2 weken schakelen we gewoon Kopenhagen uit.

Op het moment dat je op de hoogste rij zit en daar gaat staan wordt je aangesproken door stewards..

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan