Maccabi Tel Aviv - PSV | Donderdag 24 februari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Allemaal tegenstanders van wie dit PSV, met dit spel en deze coach met zijn systeem en wissels, gewoon gaat verliezen. Tegen fu…. fc Kuwas zo spelen en dan denken iets maar ook iets te zoeken te hebben in Europa? Met alle respect maar als Mauro je beste speler is en een oudje van Götze-een helft je held moet zijn, dan ben je gewoon waardeloos bezig.
 
Ik blijf denken dat Götze in een team met een plan echt goed kan zijn. Zolang iedereen de drukte inloopt en we gewoon structureel weigeren vrij te lopen, gaat iedere spelverdeler falen bij ons.
Dat is waar. En ze zitten 'm ook vaak extra kort op de huid. Maar dan nog verwacht ik wel een beetje dat een rasvoetballer daar meer mee kan dan Mario laat zien.
Héél af en toe zie je een sprankje van zijn potentieel, maar dat is onder de streep wel te weinig.
 
Ja joh, geef ze ff extra 1 minuut erbij.

Wat een ontzettende domme zwakke team hebben we ook zeg. Allemachtig zeg. Ik hoop op heel veel veranderingen in de zomer.

Drommel en Boscagli. Deze 2 zijn echt een bron van onrust achterin. Weg ermee, echt serieus. Trots op Teze. Die heeft een beresterke wedstrijd gespeeld. Weet niet wanneer Ramalho weer terug is, maar Teze - Ramalho is op dit moment mij sterkste duo. Boscagli, tss wat een prutser.

Ach, we zijn door. Leuk, hopelijk treffen we een leuke tegenstander die mee willen voetballen. Kunnen we AZ of Feyenooit loten? Die 2 mogen ook.
 
Ik wens de nieuwe trainer vast veel succes met dit zooitje.
Misschien er 200 miljoen er tegenaan gooien anders wordt dit voorlopig niet opgelost. Wat een niveau zeg.
Nee hoor, anders trainen en daardoor minder blessures hebben, een elftal 3 maanden lang samen laten spelen en slechts wisselen indien nodig en een plan B hebben, lost heel wat op. Een teamsport is meestal ook een kwestie van fitheid, automatisme en systeem en dan kun je best wel een aantal nuttige of minder goede spelers hebben. Kijk hoe Feyenoord speelt en hoe de opvatting van de trainer is en hoeveel automatisme in het elftal zit en vergelijk dat met ons…
 
Nee hoor, anders trainen en daardoor minder blessures hebben, een elftal 3 maanden lang samen laten spelen en slechts wisselen indien nodig en een plan B hebben, lost heel wat op. Een transport is meestal ook een kwestie van fitheid, automatisme en systeem en dan kun je best wel een aantal nuttige of minder goede spelers hebben. Kijk hoe Feyenoord speelt en hoe de opvatting van de trainer is en hoeveel automatisme in het elftal zit en vergelijk dat met ons…
Och verrek. Feyenoord. De pijnlijkste wedstrijd van het jaar moet nog komen.
 
Nee hoor, anders trainen en daardoor minder blessures hebben, een elftal 3 maanden lang samen laten spelen en slechts wisselen indien nodig en een plan B hebben, lost heel wat op. Een teamsport is meestal ook een kwestie van fitheid, automatisme en systeem en dan kun je best wel een aantal nuttige of minder goede spelers hebben. Kijk hoe Feyenoord speelt en hoe de opvatting van de trainer is en hoeveel automatisme in het elftal zit en vergelijk dat met ons…
Klopt.
Daarom ben ik op dit moment zo chagrijnig, waarschijnlijk. Dat ik duidelijk vind dat er veel meer inzit.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Nou ga een borrel nemen! Zondag Sparta uit wordt weer billen knijpen en waarschijnlijk punt verlies.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan