baabman
Supporter
Dat was ook zijn enige fout van de wedstrijd, een van de weinige voldoendes wat mij betreft.De 1-1 viel uit een grote fout van Teze.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Dat was ook zijn enige fout van de wedstrijd, een van de weinige voldoendes wat mij betreft.De 1-1 viel uit een grote fout van Teze.
Allemaal tegenstanders van wie dit PSV, met dit spel en deze coach met zijn systeem en wissels, gewoon gaat verliezen. Tegen fu…. fc Kuwas zo spelen en dan denken iets maar ook iets te zoeken te hebben in Europa? Met alle respect maar als Mauro je beste speler is en een oudje van Götze-een helft je held moet zijn, dan ben je gewoon waardeloos bezig.
Dat is waar. En ze zitten 'm ook vaak extra kort op de huid. Maar dan nog verwacht ik wel een beetje dat een rasvoetballer daar meer mee kan dan Mario laat zien.Ik blijf denken dat Götze in een team met een plan echt goed kan zijn. Zolang iedereen de drukte inloopt en we gewoon structureel weigeren vrij te lopen, gaat iedere spelverdeler falen bij ons.
Ja wel een dure en koppend ook kwetsbaar en bijna nooit koppend winnaar.Dat was ook zijn enige fout van de wedstrijd, een van de weinige voldoendes wat mij betreft.
Omdat dus niemand vrijloopt houdt hij de bal bij zich. Ben ik van overtuigd.Dat is waar. En ze zitten 'm ook vaak extra kort op de huid. Maar dan nog verwacht ik wel een beetje dat een rasvoetballer daar meer mee kan dan Mario laat zien.
Héél af en toe zie je een sprankje van zijn potentieel, maar dat is onder de streep wel te weinig.
Dan maar AS Roma.
Alles vliegt er waarschijnlijk in op de training op dit moment.Morgen even training afwerken op doel. Wat een niveau
Kluivert speelt bij Nice.Dan maar AS Roma.
Kluivert en The Chose One.
Graag zelfs, mede omdat een tegenstander als deze misschien meer inzet en passie losmaakt dan Maccabi.
Bij de spelers bedoel ik natuurlijk.
LASK is voor menig supporter een klein trauma
Als ik iets geleerd heb over Der Muzikant.... Nooit naar zijn statistieken kijken.Als je naar de statistieken van Der Muzikant kijkt, brengt hij ook heel veel. Maar het is niet zo spectaculair en beslissend. Helaas.
Okee. Uitgeleend aan Nice.Kluivert speelt bij Nice.
Een blije penningmeester maakt mij een blije PSV supporter. Toch weer 'n halve versterking die we kunnen halen.We hebben 1 blije man: de penningmeester.
Dan regelen we dat.Geen LASK graag
Nee hoor, anders trainen en daardoor minder blessures hebben, een elftal 3 maanden lang samen laten spelen en slechts wisselen indien nodig en een plan B hebben, lost heel wat op. Een teamsport is meestal ook een kwestie van fitheid, automatisme en systeem en dan kun je best wel een aantal nuttige of minder goede spelers hebben. Kijk hoe Feyenoord speelt en hoe de opvatting van de trainer is en hoeveel automatisme in het elftal zit en vergelijk dat met ons…Ik wens de nieuwe trainer vast veel succes met dit zooitje.
Misschien er 200 miljoen er tegenaan gooien anders wordt dit voorlopig niet opgelost. Wat een niveau zeg.
Och verrek. Feyenoord. De pijnlijkste wedstrijd van het jaar moet nog komen.Nee hoor, anders trainen en daardoor minder blessures hebben, een elftal 3 maanden lang samen laten spelen en slechts wisselen indien nodig en een plan B hebben, lost heel wat op. Een transport is meestal ook een kwestie van fitheid, automatisme en systeem en dan kun je best wel een aantal nuttige of minder goede spelers hebben. Kijk hoe Feyenoord speelt en hoe de opvatting van de trainer is en hoeveel automatisme in het elftal zit en vergelijk dat met ons…
Ja, misschien is dat ook wel zo.Omdat dus niemand vrijloopt houdt hij de bal bij zich. Ben ik van overtuigd.
Klopt.Nee hoor, anders trainen en daardoor minder blessures hebben, een elftal 3 maanden lang samen laten spelen en slechts wisselen indien nodig en een plan B hebben, lost heel wat op. Een teamsport is meestal ook een kwestie van fitheid, automatisme en systeem en dan kun je best wel een aantal nuttige of minder goede spelers hebben. Kijk hoe Feyenoord speelt en hoe de opvatting van de trainer is en hoeveel automatisme in het elftal zit en vergelijk dat met ons…