Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
De 1-1 viel uit een grote fout van Teze.Vinicius valt gewoon goed in. Teze achterin ook sterk. Mauro MoTM wat mij betreft.
Ik blijf denken dat Götze in een team met een plan echt goed kan zijn. Zolang iedereen de drukte inloopt en we gewoon structureel weigeren vrij te lopen, gaat iedere spelverdeler falen bij ons.Ik dacht dat je je zin anders bedoelde. Maar best, Max en Götze brengen inderdaad niet veel. En ik baal ervan dat toe te moeten geven in het geval van Götze. Ik vind dat een leuk kereltje en had gehoopt dat hij veel meer zou brengen.
Ik zou een Gent wel eens leuk vinden.Kopenhagen lijkt me wel weer eens leuk
Ik dacht dat je je zin anders bedoelde. Maar best, Max en Götze brengen inderdaad niet veel. En ik baal ervan dat toe te moeten geven in het geval van Götze. Ik vind dat een leuk kereltje en had gehoopt dat hij veel meer zou brengen.
Maccabi was dan het appeltje.Appeltje, eitje.
Die hoop had ik ook toen hij kwam, maar hij sjokt over het veld verdedigt niet mee terug en zijn rendement is nihil. Staat er wel elke wedstrijd in en vooraf loop Schmidt te zeuren ja die heeft zondag een hele wedstrijd gespeel en die een halve daarom bijvoorbeeld Veerman wissel. Tactisch was geweest Veerman ipv Vinicius een extra man op het middenveld en Bruma en Vertesen met snelheid er voor.Ik dacht dat je je zin anders bedoelde. Maar best, Max en Götze brengen inderdaad niet veel. En ik baal ervan dat toe te moeten geven in het geval van Götze. Ik vind dat een leuk kereltje en had gehoopt dat hij veel meer zou brengen.