Silverbullit
Basisspeler
——Drommel——
Mwene - Teze - Bosc. - Max
Sangare - Veerman - Götze
Madueke - Zahavi - Mauro Jr.
Mwene - Teze - Bosc. - Max
Sangare - Veerman - Götze
Madueke - Zahavi - Mauro Jr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Tweede helft pas. Madueke kan maar 1 helft of 60 minuten. Bruma kan je nog altijd voor Mauro brengen.Maccabi moet komen dus gewoon lekker Vertessen opstellen
Het leeft enorm zo te merken
Tweede helft pas. Madueke kan maar 1 helft of 60 minuten. Bruma kan je nog altijd voor Mauro brengen.
Ik Veto Max even. Geen zin in de 1-0 na 8 minuten omdat Max niet verdedigt.Dat zal dan wel Bruma worden als vervanger, maar ook dan moet je winnen. Bruma houdt wel heel de linker kant bezig met zijn versnelling en kan een opening forceren bij de spitsenpositie en op rechts om daarmee de spits of Madueke klaar te zetten.
Dus Veerman mag die vuurpijl wegsturen.
Aan de andere kant heb je daar liever iemand staan die goed is in de kleine ruimte. Mauro junior dus bedenk ik me net. Max als LB en Mauro op de plek van Cody.
Daarnaast, op de vleugels hebben we best wat opties achter de hand met Bruma, Vertessen en Doan.Het lijkt me toch onlogisch dat Mauro nu ineens de plek van Gakpo gaat innemen, zoals hier gesuggereerd wordt. OK, Schmidt neemt wel vaker onlogische beslissingen. Maar Mauro doet het prima linksachter en daar zal hij vast blijven staan. Denk ik.
Gewoon Max op de plek van Gakpo..Het lijkt me toch onlogisch dat Mauro nu ineens de plek van Gakpo gaat innemen, zoals hier gesuggereerd wordt. OK, Schmidt neemt wel vaker onlogische beslissingen. Maar Mauro doet het prima linksachter en daar zal hij vast blijven staan. Denk ik.
Al een stuk logischer!Gewoon Max op de plek van Gakpo..
Verdedigen doet hij toch niet![]()
Ja, die is mee.Is mr Mvogo alweer fit?
Gezien zijn enorme ketser in de pot dat ie mocht spelen (en omdat de wedstrijden daarna wel de nul gehouden werd) zal ie vermoedelijk niet spelen..Ja, die is mee.
Nog maar 1 nachtje slapen!Hier wel eigenlijk! Is toch weer een Europees potje en ik wil gewoon graag dat we dit winnen.
En 1 wedstrijdje weer overlevenNog maar 1 nachtje slapen!
En 1 werkdag overleven!![]()