Maccabi Tel Aviv - PSV | Donderdag 24 februari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Geen Veerman, maar Guti. Ik weet niet of dat een verbetering is, maar ja, we moeten het er mee doen,
Ik vind Guti de laatste wedstrijden erg goed spelen. Veerman komt er wel. Gelukkig geen Veerman ipv Gotze. Dat is wel erg behoudend. Alhoewel ik nog steeds liever Gotze op de bank zie... maar dan geen Veerman op die plek. En Doan op links? Waarom geen snelheid met Vertessen of....iemand die altijd op die plek staat: Bruma.
 
PSV speelt tegen Maccabi met deze XI: Drommel - Mauro Teze Boscagli Max - Sangaré Guti - Madueke Götze Doan - Zahavi

Dus Doan op links? En Mauro weer op rechts? hmm...

En dan citeer ik het ED even: Cody Gakpo ontbreekt in Israel en wordt vervangen door Ritsu Doan. De 27-jarige Portugees wordt gezien als een ervaren speler die gevaar kan stichten. :ROFL:
Serieus dit?
Wordt het eerder een 4-2-2-2 variant dan?
Met opkomende backs die dik in vorm zijn en/of barsten van de ervaring op hun positie.
 
Wat een onzin dat Veerman van de bank brengen beter is na 2x basis. Ten Hag en Slot hebben gewoon een vaste basis en die spelers houden het ook vol. Zo klaar met die Schmidt onzin. Brrr
 
Ik vind het jammer dat Veerman er niet bij is, want ik denk dat hij een leider en aanvoerder voor de toekomst is.
 
Welnee. Hoezo?

Gewoon 4-2-3-1 zoals altijd, of 4-3-3 hoe je het noemen wil. Doan en Madueke op de flanken.

Gewoon een ruit, zoals Schmidt het uitlegt, met twee daarvoor.

(Het enige positieve is dat je Sangaré pal voor Max zet. Blok die Duitser maar af. Zal hem leren, dat gedraaf naar voren en het gesjok naar achteren.)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan