Maccabi Tel Aviv - PSV | Donderdag 24 februari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het leeft enorm zo te merken :lmao:

Geen coefficientiepunten of geld voor een winst. Gewoon door gaan, geen geblesseerden of schorsingen s.v.p.
En verder maar gauw vergeten deze tegenstander.
 
Ook zonder Cody verwacht ik een overwinning, want Sangaré en Boscagli zijn er wel weer bij. Zolang Mauro maar de plek van Max goed blijft invullen, wat ik tegen deze club wel verwacht. Hoe dan ook kan ik weer niet kijken (werk), dus alle voortekenen zijn gunstig ;).
 
Tweede helft pas. Madueke kan maar 1 helft of 60 minuten. Bruma kan je nog altijd voor Mauro brengen.

Ik vind het in dat opzicht een beetje een dubbel gevoel waarbij maccabi vanaf minuut 1 zal moeten komen en je dus direct gebruik daarvan kunt maken met zowel Noni als Yorbe.
Het is ook niet zo dat Vertessen het niet gewend is om daarna nog 25x van positie te wisselen in het team.
 
Het lijkt me toch onlogisch dat Mauro nu ineens de plek van Gakpo gaat innemen, zoals hier gesuggereerd wordt. OK, Schmidt neemt wel vaker onlogische beslissingen. Maar Mauro doet het prima linksachter en daar zal hij vast blijven staan. Denk ik.
 
Dat zal dan wel Bruma worden als vervanger, maar ook dan moet je winnen. Bruma houdt wel heel de linker kant bezig met zijn versnelling en kan een opening forceren bij de spitsenpositie en op rechts om daarmee de spits of Madueke klaar te zetten.

Dus Veerman mag die vuurpijl wegsturen.

Aan de andere kant heb je daar liever iemand staan die goed is in de kleine ruimte. Mauro junior dus bedenk ik me net. Max als LB en Mauro op de plek van Cody.
Ik Veto Max even. Geen zin in de 1-0 na 8 minuten omdat Max niet verdedigt.
 
Het lijkt me toch onlogisch dat Mauro nu ineens de plek van Gakpo gaat innemen, zoals hier gesuggereerd wordt. OK, Schmidt neemt wel vaker onlogische beslissingen. Maar Mauro doet het prima linksachter en daar zal hij vast blijven staan. Denk ik.
Daarnaast, op de vleugels hebben we best wat opties achter de hand met Bruma, Vertessen en Doan.

Mauro zal misschien nog wel op rechtsback starten als Mwene nog niet helemaal 100% fit is, overigens.
 
Het lijkt me toch onlogisch dat Mauro nu ineens de plek van Gakpo gaat innemen, zoals hier gesuggereerd wordt. OK, Schmidt neemt wel vaker onlogische beslissingen. Maar Mauro doet het prima linksachter en daar zal hij vast blijven staan. Denk ik.
Gewoon Max op de plek van Gakpo..
Verdedigen doet hij toch niet :maniac:
 
Gelukkig, kan Schmidt een muntje in de lucht gooien en kop of munt doen, amateur hoofd of amateur munt..
 
Ja, die is mee.
Gezien zijn enorme ketser in de pot dat ie mocht spelen (en omdat de wedstrijden daarna wel de nul gehouden werd) zal ie vermoedelijk niet spelen..
Maar wmb liever met Mvogo dan Drommel spelen dan.
 
Ik ben razend benieuwd naar het strijdplan van Schmidt voor vanavond. PSV heeft de vorige wedstrijd weliswaar met 1-0 gewonnen, maar dat is zo magertjes en PSV heeft op basis van de 2e helft best wat geluk gehad dat het geen 1-1 eindstand werd. In eigen huis vanavond kan Maccabi veel beter spelen dan ze vorige week hebben laten zien en daarom mijn vraag: met welk strijdplan gaat Schmidt zijn mannen vanavond laten spelen? Wordt het aanvallend, afwachtend of de 1-0 verdedigend? PSV onder Schmidt heeft te vaak afwachtend gevoetbald en liet zich in de afgelopen anderhalf jaar regelmatig verrassen door de tegenstander, meestal in de laatste 20 minuten van de 2e helft, waardoor vaak genoeg punten verspeeld werden. Ik zou kiezen voor een aanvallend PSV en uitgaan van eigen kracht. Het aller slechtste plan is de 1-0 gaan verdedigen, want dan krijgen we vanavond in Israël geheid de deksel op de neus.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan