Hoe oud is Luuk nu? 31? Ik heb niet het gevoel dat Luuk minder wordt, sterker nog, hij wordt beter. Kan me zomaar voorstellen dat ie doorgaat tot zijn 38ste ofzo. Laat hem nog maar een paar seizoenen in Spanje spelen en dan mag ie mooi op z'n 33ste nog 2/3 jaar bij PSV spelen en daarna nog 1 jaar in de zandbak, ff de bankekening aftoppen.
Ik hoef over 2 of 3 jaar geen opa Luuk bij PSV. Hij is nu al vrij traag en dat zal alleen maar erger worden. Voorderest is het natuurlijk een topper en zie ik hem graag terug bij PSV. Alleen niet meer als speler.
 
Zonder in actie te komen kan Luuk de Jong wél rekenen op complimenten. De lange spits, die na afloop een staande ovatie kreeg in Camp Nou, wordt geëerd door Mundo Deportivo. 'Toen hij vlak voor de transferdeadline overkwam van Sevilla, moesten veel voetbalvolgers lachen. Niet alleen bij de buitenwacht, ook binnen de club was er grote scepsis. Hij zou een slungel zijn die alleen maar kon koppen.'

'Na een moeizame start leek hij in de winter op weg naar Cádiz, maar De Jong gaf niet op en vertelde Xavi dat hij zou blijven. Dankzij doelpunten, toewijding en professionaliteit won hij de technische staf en Barça-aanhang voor zich. Zondagavond kwam hij na de plichtplegingen naar buiten om de staande ovatie van Camp Nou in ontvangst te nemen. Hopelijk leren we hiervan. Schrijf een speler nooit van tevoren af. Dank je, Luuk.'

Amen.
 
Waarom maken zoveel mensen direct druk als er een gerucht is dat PSV de Jong wil terug halen?

Zou het niet mogelijk kunnen zijn dat PSV hem gewoon helpt om zo snel mogelijk aan duidelijkheid te komen omtrent zijn volgende club? Iedereen weet dat we naar een spits zoeken.

Ik verwacht hem gratis terug in de zomer van 2023
Waarom maak jij je zo druk wanneer anderen een andere mening hebben dan jij? Waarom stel je vragen om vervolgens in je handtekening neer te kalken dat je op niemand reageert behalve op PB? ik waardeer je bijdragen in de scouting topics maar houd hier toch eens mee op man. Het is een forum waar iedereen z'n eigen mening mag geven
 
als opa er 25 in het mandje legt de volgende 2 a3 jaar ..............mag hij traag zijn
Traag maar balvast met vechlust, leiderschap, kopvermogen en goed schot > wendbaar, snel maar alles van de voet laten stuiteren of uit positie staand (Malen dit seizoen bij BVB)> Zahavi (traag en alles van de voet laten stuiteren)

Ik zou de komst van Luuk voor de plek van Vini en Zahavi zeker een stap omhoog vinden. Maar de investering in een jongere spits is minstens zo belangrijk om ook over een paar jaar iemand te hebben die de aanval kan leiden (en zo'n talent laten ontwikkelen naast Luuk en onder Ruud lijkt me een goed nest).
 
Traag maar balvast met vechlust, leiderschap, kopvermogen en goed schot > wendbaar, snel maar alles van de voet laten stuiteren of uit positie staand (Malen dit seizoen bij BVB)> Zahavi (traag en alles van de voet laten stuiteren)

Ik zou de komst van Luuk voor de plek van Vini en Zahavi zeker een stap omhoog vinden. Maar de investering in een jongere spits is minstens zo belangrijk om ook over een paar jaar iemand te hebben die de aanval kan leiden (en zo'n talent laten ontwikkelen naast Luuk en onder Ruud lijkt me een goed nest).
Daar word je toch nat van als jonge spits zijnde? Moet echt een pluspunt zijn qua aantrekkingskracht.

Helaas komt het dan uit Ruud z'n koker. :maniac:
 
Echt een no brainer wat mij betreft; altijd terug halen. Maakt goals; is een aanspeelpunt en heeft een top winnaarsmentaliteit. We missen nu zo'n klootzakkie. Met hem in de spits ipv de twijfelaars die we nu hebbe waren we kampioen geworden

Achter hem een groot talent zetten en Maxi de laatste kans geven
 
Echt een no brainer wat mij betreft; altijd terug halen. Maakt goals; is een aanspeelpunt en heeft een top winnaarsmentaliteit. We missen nu zo'n klootzakkie. Met hem in de spits ipv de twijfelaars die we nu hebbe waren we kampioen geworden

Achter hem een groot talent zetten en Maxi de laatste kans geven

Inderdaad zeg! Dat er hier discussie over is, grenst voor mij aan het bizarre. De beste man heeft afgelopen seizoen nog Camp Nou op de knieën gekregen, nu zou hij voor PSV 'te oud' zijn?
Alle anti-Luukers voor straf twee uurtjes conditietraining met Bacchus .
 
Volgens mij hadden we de selectie vorig seizoen zoals ze 'm wilden hebben voordat de de voorrondes begonnen. (maar oke, dat was een uitzondering inderdaad)
Toen waren we nog helemaal in hosannastemming dat we zo ontzettend makkelijk wonnen van Galatasaray, Midtjylland en Ajax en ook nog eens met goed voetbal.
Ik vind het deels waar omdat de verdediging nog steeds onvoldoende was.
 
Ik hoop eigenlijk op een scenario dat Luuk bij PSV tekent en we in de zomer sterk kunnen starten met hem in de punt van de aanval en dat Romero of Fofana hem na een paar maanden uit de basis spelen waardoor we een pinchhitter hebben die we ons normaal niet kunnen veroorloven. Want zo zie ik Luuk de Jong: een ideale pinchhiter. In de basis drukt hij een te groot stempel op het spel van PSV. Het was voor mij zo'n grote opluchting dat hij vertrok. Met hem in de basis is het gewoon echt minder leuk om naar PSV te kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan