Hij zet psv in de wachtkamer? Dan zou ik maken dat je weg komt uit de wachtkamer. Lekker doorschakelen naar andere optie. Als luuk geen club heeft gevonden aan het einde van transferzomer dan mag hij best komen voor de helft van zijn salaris als pinchhitter
 
Tussen neus en lippen door vertelt Marco Timmer dat Luuk de Jong ‘zeer waarschijnlijk’ naar ons komt. Benítez, Savinho, Simons, Waterman, Hoever en de Jong. Aan Ajax en de Champions League: we komen eraan.
 
FWf9LN4XEAAw9IV


En zeer binnenkort ... Back to the Future


cid70841_180415J9I9057.jpg


:PSV:
 
Laatst bewerkt:
Als ik tussen de regels doorlees is de kans groot dat LdJ waarschijnlijk komt - alleen niet per se op korte termijn. RvN wil hem meenemen op trainingskamp, maar Sevilla beweegt vooralsnog niet.
 

Brands geeft uitleg over afwegingen bij transfer van Luuk de Jong​

link

'Natuurlijk willen we Luuk de Jong', zei Brands desgevraagd over de eventuele komst van de 31-jarige spits. 'Maar we hebben wel de nodige afwegingen te maken. De afschrijvingen op De Jong zullen hoog zijn en normaal gesproken zit er verder geen restwaarde op. Wat is voor ons verantwoord? Luuk brengt natuurlijk veel extra’s mee. Naast doelpunten, zorgt hij voor volwassenheid in je selectie en heb je direct een echte leider in huis. We willen natuurlijk een hele goede as hebben, daar hoort een goede spits bij. Dus kijken we juist bij De Jong ook naar die extra zaken. Kan hij bijvoorbeeld Madueke of Cody Gakpo nog beter maken? We willen hem graag hebben en ik begrijp ook het standpunt van Ruud, die dat snel wil.'

Conclusie 1: PSV wil dat Luuk de Jong komt. Luuk de Jong wil naar PSV. Sevilla wil van Luuk de Jong af. Luuk de Jong komt naar PSV. :)
Conclusie 2: Madueke en Gakpo blijven bij PSV. :)
 

Brands geeft uitleg over afwegingen bij transfer van Luuk de Jong​

link

'Natuurlijk willen we Luuk de Jong', zei Brands desgevraagd over de eventuele komst van de 31-jarige spits. 'Maar we hebben wel de nodige afwegingen te maken. De afschrijvingen op De Jong zullen hoog zijn en normaal gesproken zit er verder geen restwaarde op. Wat is voor ons verantwoord? Luuk brengt natuurlijk veel extra’s mee. Naast doelpunten, zorgt hij voor volwassenheid in je selectie en heb je direct een echte leider in huis. We willen natuurlijk een hele goede as hebben, daar hoort een goede spits bij. Dus kijken we juist bij De Jong ook naar die extra zaken. Kan hij bijvoorbeeld Madueke of Cody Gakpo nog beter maken? We willen hem graag hebben en ik begrijp ook het standpunt van Ruud, die dat snel wil.'

Conclusie 1: PSV wil dat Luuk de Jong komt. Luuk de Jong wil naar PSV. Sevilla wil van Luuk de Jong af. Luuk de Jong komt naar PSV. :)
Conclusie 2: Madueke en Gakpo blijven bij PSV. :)
Conclusie 3 : John de Jong is weer stagiair Brands doet de aankopen ;)
 
Maar ja Brands gaat ook de opstelling niet voorlezen. Dit had JdJ moeten uitspreken.
Brands beantwoord gewoon een vraag in een interview. Niet dat hij dit uit zichzelf meldt.

Hij geeft ook aan dat zijn rol in de driehoek RvN/JDJ/BRNDS (laat ik hem ook een prachtige afkorting geven ;)) vooral is dat hij hoopt dat hij met zijn voetbalachtergrond en ervaring de andere twee kan ondersteunen
 
Ik ben wel blij dat psv niet te gretig toelaat en sevilla eerst laat zakken met de prijs. Denk dat sevilla luuk heel graag kwijt is en hem desnoods transfervrij weg doen. Ik zou gezien zijn restwaarde niet meer dan tot 2 a 3 miljoen gaan
Je zou ook evt nog een a twee miljoen aan bonussen doen als we CL halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan