Ik wil zeker wel een scorende spits. Ik hoef Luuk alleen niet terug. Maar no worries, PSV gaat 100 % niet naar me luisteren. Zodra Luuk openstaat voor een nieuw avontuur in Eindhoven, gaan alle poorten open.
Dat laatste zou in ieder geval mijn natte droom zijn maar ik denk niet dat ie met de status die ie nu heeft daar niet voor kiest. .
 
Ik wil zeker wel een scorende spits. Ik hoef Luuk alleen niet terug. Maar no worries, PSV gaat 100 % niet naar me luisteren. Zodra Luuk openstaat voor een nieuw avontuur in Eindhoven, gaan alle poorten open.
Ik zou het niet erg vinden. Er moet gewoon een spits staan die er staat, karakter heeft en doelpunten maakt. Daarbij kan een Fofana of ander talent in zo’n jaar worden klaargestoomd.
 
Er is niemand op deze hele planeet die zowel een marathon kan lopen als briljant kan koppen. Behalve dan Luuk.

Is toch ongelooflijk... Een bal drie keer hoog houden moet je hem niet vragen, maar een bal uit alle hoeken in een volle 16 in de moordende Spaanse competitie achter de touwen koppen in blessuretijd - no problemo.

Laat RvN deze man toch maar even bellen...
 
Hij komt altijd weer terug. Hij zal altijd haters hebben, en hij wordt altijd beschimpt. Toch komt hij altijd weer terug, laat nooit het koppie hangen en gaat voorop in de strijd.

Het is een Achterhoeker he

WI-J KOMT ALTIED WEER TERUG!
is niet voor niets het motto van De Graafschap, al lijkt het voor die club wat lang te gaan duren
 
Het is een Achterhoeker he

WI-J KOMT ALTIED WEER TERUG!
is niet voor niets het motto van De Graafschap, al lijkt het voor die club wat lang te gaan duren
In de Achterhoek zeggen ze ook: "Nao een aovend brekken en zoepen, ku'j mooi op de proeme kroepen.".
Dat gebeurdevroeger ook vaker dan tegenwoordig....:ROFL:
 
Terug
Bovenaan Onderaan