666

Invaller
Luuk scoort net effe tegen real madrid, goal word onterecht afgekeurd doordat een real madrid speler zelf tegen een staande sevilla speler aanrent.

Ongezouten

Trainer Coach
Weer een prachtige goal van luuk, maakt ruimte voor zichzelf met een hakbeweging tussen 3 verdedigers en scoort van buiten de 16
Het is hem gegund. Hij zal wel even een flashback hebben gehad naar het scheidrechtersgilde uit Nederland toen zijn goal onterecht werd afgekeurd. Althans, hij werd hier echt ongelooflijk vaak onterecht afgefloten voor een overtreding in de 16, en anderzijds werden overtredingen op hem juist bijna altijd weggewuifd.

666

Invaller
, hij werd hier echt ongelooflijk vaak onterecht afgefloten voor een overtreding in de 16, en anderzijds werden overtredingen op hem juist bijna altijd weggewuifd.
Ze trokken af en toe zijn shirt zelfs kapot, of helemaal over zijn hoofd heen.
Niks aan het handje volgens de scheids..
Luuk moest daardoor, vaak lettterlijk, knokken voor de eredivisie topscorer positie.

Buitenspelgoal

Routinier
Luuk is een fysieke spits die de duels opzoekt en die hebben vaak de schijn tegen. Je krijgt dan sneller dat je voor vermeende overtredingen afgefloten wordt. Ik herinner mij in de CL ook nog zijn goal tegen Atletico die ook voor een vermeende overtreding werd afgekeurd.

Mooie goal van hem trouwens. Toch zal hij nu toch eens een goede reeks moeten neerzetten. Nog altijd maar 3 competitie goals. Als hij er nu 5 wedstrijden weer geen maakt gaat men toch wel weer twijfelen.

PSVynadaMas

Invaller
Die 1-1 van Luuk. Ik heb hem zulke goals nooit zien maken voor PSV. Bijna buiten de zestien met zijn chocoladebeen. Prachtige doelpunt.

Hopelijk geeft de trainer Luuk veel vertrouwen, en dan komen de doelpunten vanzelf wel.

Bovenaan Onderaan