Ja nog zo'n juffie erbij. Zo'n jong ventje die nog net boe durft te roepen tegen een kind van 3. Luuk is een strijder, heeft bewezen alles te geven voor onze club en dat is juist wat we nodig hebben. Ik zie hem echt met alle plezier liever dan Zahavi. Met Luuk hebben we een scorende spits en een strijder erbij. Dat mensen het met Madueke en Gakpo en nog een jong gastje willen doen is prima, maar dan moeten we ook niet zeiken dat het door de jeugdigheid straks misgaat. Het zijn allemaal gasten met een prima rendement, maar ook gasten die soms te graag willen en veel kansen verprutsen (dat zagen we vorig jaar al). Juist dan heb je een spits nodig waar je op kunt bouwen (al is dat mislukte jaar waarschijnlijk al genoeg om te zeggen dat je dat bij Luuk ook niet hebt) en iemand waarvan je zeker weet dat hij er staat.

Aldus de grootste fanboy, dus misschien moet je mij ook niet helemaal serieus nemen. Maar desondanks denk ik echt dat spelers als De Jong op dit moment broodnodig zijn.
Ik denk dat letterlijk iedereen Zahavi in wil ruilen tegen Luuk. Ik, en anderen, denken echter dat dat nooit gaat gebeuren, Zahavi zal altijd spelen. En Zahavi samen met Luuk kan niet. Dus Luuk ipv Madueke of Gakpo, is desastreus, financieel en sportief, op de korte en lange termijn. Dus als Zahavi niet weggaat, geen Luuk
 
Ik denk dat letterlijk iedereen Zahavi in wil ruilen tegen Luuk. Ik, en anderen, denken echter dat dat nooit gaat gebeuren, Zahavi zal altijd spelen. En Zahavi samen met Luuk kan niet. Dus Luuk ipv Madueke of Gakpo, is desastreus, financieel en sportief, op de korte en lange termijn. Dus als Zahavi niet weggaat, geen Luuk
Ik verwacht dat Zahavi dit seizoen wel eens de topscorer van de eredivisie kan worden. Maar wel in een systeem met Gakpo vanaf links, en Madueke vanaf rechts in een 4-3-3 systeem.
 
Ik denk dat letterlijk iedereen Zahavi in wil ruilen tegen Luuk. Ik, en anderen, denken echter dat dat nooit gaat gebeuren, Zahavi zal altijd spelen. En Zahavi samen met Luuk kan niet. Dus Luuk ipv Madueke of Gakpo, is desastreus, financieel en sportief, op de korte en lange termijn. Dus als Zahavi niet weggaat, geen Luuk
Maar ook als Zahavi weggaat Geen Luuk.
 
Precies. Ik vergeet de droge jaren van Luuk niet terwijl hij na afloop altijd heel tevreden de pers te woord stond.
Werkte toen hard en liet zich vaak terug zakken om een aanval te helpen op zetten als ik het goed had. Maar scoorde inderdaad niet veel en daar reken je een spits toch op af.

Dit waren de Eredivisie seizoenen waarin Luuk voornamelijk in de basis begon:

18-19: 28 goals + 6 (34) assists in 34 wedstrijden
*17-18: 12 goals + 5 (17) assists in 28
16-17: 8 goals + 7 (15) assists in 32

15-16: 26 goals + 9 (35) assists in 33
14-15: 20 goals + 10 (30) assists in 32
11-12: 25 goals + 8 (33) assists in 31
10-11: 12 goals + 9 (21) assists in 32

*In het seizoen 17-18, stond hij 22 keer in de basis.

In het vet gedrukt de magere jaren. Wel grappig dat PSV kampioen werd in 1 van die droge jaren (17-18).

Maar in al die Eredivisie jaren heb je het als spits dan toch prima gedaan denk ik. Als Zahavi vertrekt dan vind ik Luuk een prima optie. Zahavi en Luuk lijkt me echter iets te veel van het goede.

Bronnen:


 
Huur of koop? Volgend jaar is t een mogelijke optie als Zahavi gaat. Als ie nu verkocht wordt gaat dat m niet worden.
Turkse media beweren dat Sevilla een aanbod van de Turkse landskampioen Besiktas heeft geaccepteerd. Het zou gaan om een huurconstructie voor de duur van één seizoen, zonder optie tot koop.
AS meldde eerder dat De Jong alleen naar PSV wil, maar vooralsnog hebben die geluiden Besiktas niet bereikt. Turkse media zijn namelijk stellig en beweren dat die club momenteel op poleposition ligt. Besiktas zou alleen nog wachten op het jawoord van de Oranje-international.

link

Als Luuk niet wil kunnen ze lang wachten. :sleep:
 
Ik ben wel een beetje bang dat zijn return geen succes zou worden.
Vooral qua systeem.
Ik denk wel dat hij prima zou passen met Zahavi. Twee geroutineerde slimme jongens die elkaar veel assists zouden geven.
Maar dan moet je met twee spitsen spelen en dat gaat Roger niet doen denk ik.
En op de vleugel kunnen ze allebei niet...

Dus met pijn in het hart zie ik toch liever een andere aanvaller komen. Zahavi is denk ik prima als eerste spits.
 
Waarom zouden we Luuks carrière na een 2e mislukt avontuur in het buitenland opnieuw nieuw leven in moeten blazen? We hebben het hier over een geblesseerde speler van 30 die afgelopen 2 jaar op de bank heeft gezeten. Lekker even verder zoeken, Sjon.
 
Waarom zouden we Luuks carrière na een 2e mislukt avontuur in het buitenland opnieuw nieuw leven in moeten blazen? We hebben het hier over een geblesseerde speler van 30 die afgelopen 2 jaar op de bank heeft gezeten. Lekker even verder zoeken, Sjon.

Dit. Laat Luuk lekker zijn heldenstatus hier behouden zonder daar een krasje op te maken door een ongetwijfeld teleurstellend nieuw dienstverband als hij terug zou keren. Luuk wordt ook ouder en heeft niet veel meer laten zien. Zal te duur zijn voor wat hij gaat brengen en je moet je hele spel op hem afstemmen. Daarnaast, je kunt van Zahavi zeggen wat je wilt, maar het meevoetballen en de voetbalintelligentie wat hij soms laat zien zie ik Luuk niet produceren. Laat dit dus maar een gesloten boek blijven.
 
Dit. Laat Luuk lekker zijn heldenstatus hier behouden zonder daar een krasje op te maken door een ongetwijfeld teleurstellend nieuw dienstverband als hij terug zou keren. Luuk wordt ook ouder en heeft niet veel meer laten zien. Zal te duur zijn voor wat hij gaat brengen en je moet je hele spel op hem afstemmen. Daarnaast, je kunt van Zahavi zeggen wat je wilt, maar het meevoetballen en de voetbalintelligentie wat hij soms laat zien zie ik Luuk niet produceren. Laat dit dus maar een gesloten boek blijven.
Precies. Altijd welkom bij de club, maar we zoeken even een andere speler voor nu.
 
Afgetraind op de training verschijnen schijnt genoeg te zijn voor een basisplek.

Hm..

giphy.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan