Hehe. Ben overigens geïntrigeerd door deze baard. Is die echt, nauwkeurig getrimd of is het schmink? Ik ben er nog niet uit.

  • The goatees worn by Michael, Ryan, and Dwight were all fake.[2]:51:10


giphy.gif
 
Ik hoop dat Vinicius beter is. Die kans lijkt mij groot.
Wisselende verhalen tot nu toe. Maar als we toch voor een statige spits gaan dan had ik liever ook de kopballen van Luuk gehad. Dan had je met corners zowel Luuk als Ramalho als hele goede koppers. Maar goed, ik wil Vini ruim baan geven om zich aan ons te laten zien...
 
Luuk de Jong blijft bij Sevilla. Er was een kans dat hij naar Barcelona zou gaan, maar Griezman blijft bij Barcelona en gaat niet terug naar Atlético Madrid.
 
Luuk de Jong blijft bij Sevilla. Er was een kans dat hij naar Barcelona zou gaan, maar Griezman blijft bij Barcelona en gaat niet terug naar Atlético Madrid.

Het lijkt er toch op dat Luuk naar Barca gaat, transfer van Saul naar Chelsea is rond, ze zijn nu bezig met de transfers van Griezmann naar Atleti en Luuk naar Barca.
 
En ja hoor, Luuk de Jong speelt gewoon voor Barcelona :PSV:
Jammer dat de wedstrijd Sevilla - Barcelona die gepland stond op 11 september is uitgesteld. :rolleyes:
Nu kan Luuk de Jong zijn debuut maken op 14 septembrr tegen Bayern München, Ik ben benieuwd of hij zal spelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan