Nigel de Jong.

JdJ was ook vrij.
Een onervaren Ajax-adept is uiteraard veeeeeel beter.
Maar, dat moet echt expliciet vermeld worden, hij studeert binnenkort wel af met een mba-uefa-cursus.

Naar ik aanneem wel beter dan die Heracles-shit, Smit en Hoogma, dat kon echt niet.
 

KNVB verrast met aanstelling Nigel de Jong als directeur topvoetbal​

link

Nigel de Jong is de nieuwe directeur topvoetbal van de KNVB, meldt de voetbalbond woensdag. De oud-middenvelder treedt deze maand in dienst en is de opvolger van Nico-Jan Hoogma, die afgelopen zomer vertrok.
"Het is een heel mooi vooruitzicht om aan de slag te gaan in deze functie, waarin ik het Nederlandse topvoetbal verder wil helpen verbeteren, bij de mannen en de vrouwen", laat De Jong weten op de site van de KNVB.
Zucht..

Ik kan me nog herinneren dat ze het belangrijk vonden om iemand met voetbalervaring te nemen. Bijv een bewezen trainer. Waarmee de bondscoach en andere coaches inhoudelijk over voetbal konden sparren. Dat namen ze heel serieus. Om dan aan te komen met Nigel de Jong, met alle respect, laat wel weer zien dat het een organisatie van niets is.

Maar misschien heeft Nigel een aantal goed lopende zaken waar hij directeur van is en combineert daarom zakelijkheid met voetbal. Dat kan. Maar dan hadden ze bij de KNVB het persbericht toch wel iets anders mogen maken.
 
Zucht..

Ik kan me nog herinneren dat ze het belangrijk vonden om iemand met voetbalervaring te nemen. Bijv een bewezen trainer. Waarmee de bondscoach en andere coaches inhoudelijk over voetbal konden sparren. Dat namen ze heel serieus. Om dan aan te komen met Nigel de Jong, met alle respect, laat wel weer zien dat het een organisatie van niets is.

Maar misschien heeft Nigel een aantal goed lopende zaken waar hij directeur van is en combineert daarom zakelijkheid met voetbal. Dat kan. Maar dan hadden ze bij de KNVB het persbericht toch wel iets anders mogen maken.
Dat blijkt dus wel zo te zijn. Ik dacht ook dat hij compleet onervaren was. Hij heeft al jaren een eigen bedrijf en rondt nu een passende opleiding af. Toch lijkt het mij normaliter te snel om directeur te worden. Voetbal blijft inderdaad een rare bedrijfstak.

Misschien heeft hij al teveel bedrijfservaring voor het voetbal, hahahaha
 
Dat blijkt dus wel zo te zijn. Ik dacht ook dat hij compleet onervaren was. Hij heeft al jaren een eigen bedrijf en rondt nu een passende opleiding af. Toch lijkt het mij normaliter te snel om directeur te worden. Voetbal blijft inderdaad een rare bedrijfstak.

Misschien heeft hij al teveel bedrijfservaring voor het voetbal, hahahaha

In de autohandel zijn ze er ook niet vies van om hier en daar wat te sjoemelen, perfect voor de KNVB
 
In de autohandel zijn ze er ook niet vies van om hier en daar wat te sjoemelen, perfect voor de KNVB
Ach, volgens hun eigen zeggen wil de KNVB al jaren "hun paradepaardje faciliteren".
Inmiddels zien ze dat dat niet alleen via de VAR maar ook via benoemingen in de directie kan.
Heeft PSV trouwens de boete van 12.500 euro al overgemaakt naar Zeist?
Omdat onze supporters "alle boeren zijn homo's" of zoiets;) in Amsterdam hadden geroepen?
En zo ja, openen ze van dat geld dan een tattoo shop in Zeist om ook de andere directieleden een uiterlijk a la 2023 te kunnen geven ?
 
Het gaat er niet om wat Chris Woerts zegt, maar wat AZ in de brief naar de KNVB schrijft.
Het valt me op dat ze vooral moeilijk doen over het covid jaar. Als ik me niet vergis waren alle clubs toch akkoord gegaan met het idee van de knvb om op basis van de toen geldende eindstand het qua Europese tickets zo te regelen? Het is niet zo dat ze clubs gedwongen hebben hier voor te stemmen. Ik vind dit een beetje raar, had dan op dat moment niet akkoord gegaan met de beslissing..
 
Chris Woerts, heb moeite om een grotere ouwehoer te bedenken. Praat meestal platitudes, open deuren of complete onzin. Laten we even afwachten
Ja hoor, bekende truc.:(
De boodschapper zwart maken en de boodschap niet oppikken.
Inmiddels ook in de krant. Vaag verhaal vooral. Laten we de samenvatting vragen aan Antenor ;)
Lees toch maar letter voor letter. Wel de neus dicht houden mocht er een beerput lucht opstijgen naarmate het deksel er van afgaat.;)
Het valt me op dat ze vooral moeilijk doen over het covid jaar. Als ik me niet vergis waren alle clubs toch akkoord gegaan met het idee van de knvb om op basis van de toen geldende eindstand het qua Europese tickets zo te regelen? Het is niet zo dat ze clubs gedwongen hebben hier voor te stemmen. Ik vind dit een beetje raar, had dan op dat moment niet akkoord gegaan met de beslissing..
:ROFL:
Vergissen is menselijk hoor.
Geheugensteuntjes nodig?
 
Terug
Bovenaan Onderaan