Belachelijke boete. Gewoon excuses aanbieden als psv en klaar
Vooral dat ja. PSV heeft toch niets geroepen? Konden ze dat voorkomen? Ook niet lijkt mij. Bovendien hebben ze overal camera's hangen dus als je iemand wil pakken gebruik dan de camerabeelden om die 'supporters' op te pakken.
Wat de zaak ook nog kwalijker maakt is de totale afwezigheid van Halsema en consorten en de KNVB als het gaat om andere spreekkoren of als Ajacieden zichzelf op de borst kloppen als 'Joden'. Zal toch niet zijn dat ze dat niet meekrijgen?
 
Vooral dat ja. PSV heeft toch niets geroepen? Konden ze dat voorkomen? Ook niet lijkt mij. Bovendien hebben ze overal camera's hangen dus als je iemand wil pakken gebruik dan de camerabeelden om die 'supporters' op te pakken.
Wat de zaak ook nog kwalijker maakt is de totale afwezigheid van Halsema en consorten en de KNVB als het gaat om andere spreekkoren of als Ajacieden zichzelf op de borst kloppen als 'Joden'. Zal toch niet zijn dat ze dat niet meekrijgen?
PSV moet deze figuren zelf indentificeren en passende maatregelen nemen. Niet anderen, psv zelf. Dan geef je het goede voorbeeld. Niet gaan wijzen naar Halsema of iets. Zelf verantwoording nemen zou eens voor de verandering helpen..
 
Vooral dat ja. PSV heeft toch niets geroepen? Konden ze dat voorkomen? Ook niet lijkt mij. Bovendien hebben ze overal camera's hangen dus als je iemand wil pakken gebruik dan de camerabeelden om die 'supporters' op te pakken.
Wat de zaak ook nog kwalijker maakt is de totale afwezigheid van Halsema en consorten en de KNVB als het gaat om andere spreekkoren of als Ajacieden zichzelf op de borst kloppen als 'Joden'. Zal toch niet zijn dat ze dat niet meekrijgen?
Dus ik trek een ajax shirt aan, roep: „Alle moslims moeten dood“ en dan krijgt van de Sar een boete. Apart.
Geef ajax dan ook maar een boete omdat ze de PSV-supporters in hun stadion niet kunnen kontroleren.
 
PSV moet deze figuren zelf indentificeren en passende maatregelen nemen. Niet anderen, psv zelf. Dan geef je het goede voorbeeld. Niet gaan wijzen naar Halsema of iets. Zelf verantwoording nemen zou eens voor de verandering helpen..
Doen ze in Eindhoven toch ook? In Amsterdam is dat aan Ajax lijkt mij. Misschien moet PSV ook op zoek gaan naar de moordenaar van Peter R. Ook een goed voorbeeld geven :ROFL:. Niet alles bij PSV in de schoenen schuiven of word jij ook gestraft op je werk als je collega's het verkloten omdat je niet het goede voorbeeld hebt gegeven?
 
Doen ze in Eindhoven toch ook?
Mooi toch. Excuses aanbieden en klaar. Halsema of wie dan ook staan hier verder buiten. Die let alleen op de openbare orde en veiligheid. Gewoon je eigen shit regelen als psv en niet gaan wijzen. Eigen verantwoordelijkheid dragen. Volwassen reageren.
 
Ik hou niet zo van het vingerwijzen. Had die 20k gewoon geschonken aan een goed doel die opkomt voor antisemitisme, en had er nog 20k overheen gegooid voor een soortgelijke LHBTQ club. Dit stelt je in een kwaad daglicht.
Vingerwijzen is wat een groot deel van de media al jaren doet.
Alles door de Ajax bril tonen en becommentariéren en bij het minste of geringste wat Ajax misdoet de doofpot erbij slepen en als het even kan naar PSV wijzen.
De Ramalho affaire is het 10.000ste voorbeeld. Kijk welke beelden wel en welke niet aan het klootjesvolk worden getoond.
Zelfs hier vonden sommigen hem onsportief. Terwijl hij gewoon blij is en dan bestormd wordt door recidivist Alvarez nadat die ook nog een slaande beweging maakte naar Makkelie.
Zo ver reikt de invloed van valse beeldvorming in de media.
Niet de eerste keer trouwens dat ESPN en NOS bewust manipulerende beelden laten zien waarmee stemming gekweekt wordt.
Hoogst kwalijk.


Eens, je krijgt hiermee alleen de reacties dat je je opstelt als een provinciaal. Kaart het intern aan en betaal gewoon die boete.
Wij zijn gelukkig inwoners van een provincie waar geen gemeenteraad opruiende taal verkondigt over PSV zoals in de provincie Noord Holland in Amsterdam.
Femke Halsema provoceert en tart doodleuk niet-inwoners van haar stad door de ene schuldige wel en de andere niet te straffen.
Het werd hoog tijd dat bij PSV eens iemand dat meten met twee maten aan de kaak stelde.
Dat is voor het eerst sinds Ben van Gelder openlijk ageerde tegen het schandaal in 1975/76 in de Kuip dat ons toen ook al bijna van de latere titel had beroofd.
Hij kwam op voor zijn club ondanks de subjectieve opmerkingen van de subjectieve media die daarna de term calimero in het leven gingen roepen.
Zeker. Je moet alleen kijken op welke manier dat het beste is. Ik weet niet of deze manier het beste is.
Alle manieren zijn beter dan je zogenaamd om PR redenen steeds opnieuw - haast masochistisch - te laten piepelen.
Gebruik je geheugen en kijk terug naar de duels met Ajax en al hun "lucky" VAR ervaringen.
Combineer nu eens de uitspraak van de KNVB " Ajax is het paradepaartje van het Nederlandse voetbal en verdient het om door ons gefaciliteerd te worden" met de uitspraak van de door hen ten onrechte geschorste beschaafde Roger Schmidt "Give zem ze kup today.", waarmee hij de spijker op de kop sloeg over wat hier telkens, ook zondag bij de teruggedraaide penalty, gebeurde.
Wat zal die blij zijn niet langer in dit land vol horken en Ajax trollen in de media te hoeven werken.
En als wij niet voor onszelf durven opkomen wordt PSV ook in 2023 geen kampioen.
Zoveel valt uit de geschiedenis wel op te maken.
 
Vingerwijzen is wat een groot deel van de media al jaren doet.
Alles door de Ajax bril tonen en becommentariéren en bij het minste of geringste wat Ajax misdoet de doofpot erbij slepen en als het even kan naar PSV wijzen.
De Ramalho affaire is het 10.000ste voorbeeld. Kijk welke beelden wel en welke niet aan het klootjesvolk worden getoond.
Zelfs hier vonden sommigen hem onsportief. Terwijl hij gewoon blij is en dan bestormd wordt door recidivist Alvarez nadat die ook nog een slaande beweging maakte naar Makkelie.
Zo ver reikt de invloed van valse beeldvorming in de media.
Niet de eerste keer trouwens dat ESPN en NOS bewust manipulerende beelden laten zien waarmee stemming gekweekt wordt.
Hoogst kwalijk.


Alle manieren zijn beter dan je zogenaamd om PR redenen steeds opnieuw - haast masochistisch - te laten piepelen.
Gebruik je geheugen en kijk terug naar de duels met Ajax en al hun "lucky" VAR ervaringen.
Combineer nu eens de uitspraak van de KNVB " Ajax is het paradepaartje van het Nederlandse voetbal en verdient het om door ons gefaciliteerd te worden" met de uitspraak van de door hen ten onrechte geschorste beschaafde Roger Schmidt "Give zem ze kup today.", waarmee hij de spijker op de kop sloeg over wat hier telkens, ook zondag bij de teruggedraaide penalty, gebeurde.
Wat zal die blij zijn niet langer in dit land vol horken en Ajax trollen in de media te hoeven werken.
En als wij niet voor onszelf durven opkomen wordt PSV ook in 2023 geen kampioen.
Zoveel valt uit de geschiedenis wel op te maken.
Je gaat vooral in op de opstootjes en de voetbalinhoudelijke zaken, zoals scheidrechters. De zienswijze die jij daarop hebt, is mij welbekend.

Het gaat mij om de manier waarop PSV dit aanpakt. Ik had liever gehad dat ze die boete wel zouden betalen, of dat ze met Ajax samen een plan hadden gemaakt om een veiligere sfeer neer te zetten bij de volgende wedstrijd. Wat ik zei, maak geld over naar een goed doel (symbolisch, maar ja), of kom met een publieke actie.
 
Je gaat vooral in op de opstootjes en de voetbalinhoudelijke zaken, zoals scheidrechters. De zienswijze die jij daarop hebt, is mij welbekend.

Het gaat mij om de manier waarop PSV dit aanpakt. Ik had liever gehad dat ze die boete wel zouden betalen, of dat ze met Ajax samen een plan hadden gemaakt om een veiligere sfeer neer te zetten bij de volgende wedstrijd. Wat ik zei, maak geld over naar een goed doel (symbolisch, maar ja), of kom met een publieke actie.
Maar waar het mij om gaat is dat het juist niets oplost als PSV deze boete zou betalen.
Denk je echt dat er ook maar iets verandert dan?
Zie hoe de KNVB zich laf terugtrekt uit de "regenboogkwestie" na wat heisa rond weigeraars bij Feijenoord en Excelsior.

Net als het niets heeft opgelost als PSV al die jaren van alles en nog wat accepteert wat zo krom is als het maar zijn kan.
Het accepteren van de schorsing van hun coach twee jaar geleden zonder te ageren tegen de door ESPN valse en gemanipuleerde beelden die aan de kwestie vooraf gingen
was een dieptepunt wat mij betreft.

Dus ben ik juist wel blij dat eindelijk eens aan de kaak gesteld wordt wat er voór, tijdens en na deze Ajax-PSV is gebeurd en hoe de media weer een hoofdrol spelen om, zoals gebruikelijk, ervoor te zorgen dat de club uit de stad van de hypocriete Femke Halsema er toch weer beter vanaf komt dan die boeren die altijd zwijgen uit angst voor calimero te worden uitgemaakt.
Of uit onnozelheid, moraalridderschap of weet ik waarom die "ik laat mij graag piepelen zonder te piepen " houding in het DNA van onze mooie club is terecht gekomen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan