Ben is benieuwd of er iets mee gedaan word. Eventjes ter info in belgie zijn clubs dus daadwerkerllijk al beboet voor alle boeren zijn homo's.


Ik twijfel sterk aan de stelling van die supporters. Wat ik wel weet is dat al die supporters enorme simpele zielen zijn.
 
Neee, het WK begint bijna! Veel te druk bezig om statements te verzinnen die staan voor gelijkwaardigheid. :rolleyes:
Lees zojuist op de site van het ED dat PSV 12.500 euro boete moet betalen. Iets minder dan eerst werd opgelegd wegens onze "lage strafkaart".
Blijkbaar kun je beter brandende fakkels in een PSV vak gooien want de strafkaart van Ajax is kennelijk nog lager dan de onze.
Uiteindelijk krijgen zij van de tuchtcommissie van de KNVB geen boete voor het uitschelden van boeren en homo's.

Hopelijk blijft Brands - terecht wegens het zoveelste meten met twee maten -weigeren dit te betalen tot de tuchtcommissie ook het wangedrag van de fans van hun "paradepaardje" bestraft.
En wellicht wordt het ook tijd om vanuit Den Haag en Zeist eens excuses aan te bieden aan de al eeuwen achtergestelde boeren uit de "generaliteitslanden".
Zoals de wingewesten waar ook Brabant onder viel en nog vaak valt in VOC land worden genoemd.:unsure:
 
Lees zojuist op de site van het ED dat PSV 12.500 euro boete moet betalen. Iets minder dan eerst werd opgelegd wegens onze "lage strafkaart".
Blijkbaar kun je beter brandende fakkels in een PSV vak gooien want de strafkaart van Ajax is kennelijk nog lager dan de onze.
Uiteindelijk krijgen zij van de tuchtcommissie van de KNVB geen boete voor het uitschelden van boeren en homo's.

Hopelijk blijft Brands - terecht wegens het zoveelste meten met twee maten -weigeren dit te betalen tot de tuchtcommissie ook het wangedrag van de fans van hun "paradepaardje" bestraft.
En wellicht wordt het ook tijd om vanuit Den Haag en Zeist eens excuses aan te bieden aan de al eeuwen achtergestelde boeren uit de "generaliteitslanden".
Zoals de wingewesten waar ook Brabant onder viel en nog vaak valt in VOC land worden genoemd.:unsure:

Ja het is bijzonder. Dat PSV een boete krijgt prima. Maar ga niet dom met die One Love campagne te koop lopen als je dat soort spreekkoren negeert. Consequent zijn. Al vraag je dan wel iets onmogelijks van de KNVB.
 
Nigel de Jong directeur voetbalzaken bij de KNVB. Moet toch eerlijk gezegd even wennen aan iemand vol getatoeëerd op z’n positie. Maar dat gaan we steeds meer te zien krijgen daar voetballers die niet vol getatoeëerd zijn meer uitzondering vormen dan regel. En voor de rest is het gewoon iets persoonlijks van mij en zegt uiteraard helemaal niets.
 

KNVB verrast met aanstelling Nigel de Jong als directeur topvoetbal​

link

Nigel de Jong is de nieuwe directeur topvoetbal van de KNVB, meldt de voetbalbond woensdag. De oud-middenvelder treedt deze maand in dienst en is de opvolger van Nico-Jan Hoogma, die afgelopen zomer vertrok.
"Het is een heel mooi vooruitzicht om aan de slag te gaan in deze functie, waarin ik het Nederlandse topvoetbal verder wil helpen verbeteren, bij de mannen en de vrouwen", laat De Jong weten op de site van de KNVB.
 
Nigel de Jong directeur voetbalzaken bij de KNVB. Moet toch eerlijk gezegd even wennen aan iemand vol getatoeëerd op z’n positie. Maar dat gaan we steeds meer te zien krijgen daar voetballers die niet vol getatoeëerd zijn meer uitzondering vormen dan regel. En voor de rest is het gewoon iets persoonlijks van mij en zegt uiteraard helemaal niets.
In ieder geval een leuk uithangbord voor de KNVB

download.jpg
 
Nigel de Jong directeur voetbalzaken bij de KNVB. Moet toch eerlijk gezegd even wennen aan iemand vol getatoeëerd op z’n positie. Maar dat gaan we steeds meer te zien krijgen daar voetballers die niet vol getatoeëerd zijn meer uitzondering vormen dan regel. En voor de rest is het gewoon iets persoonlijks van mij en zegt uiteraard helemaal niets.

Ook een trend in de gehele maatschappij hoor, je valt als jongere bijna meer op als je geen tattoo hebt dan als je ze wel hebt. Al is een nektattoo zoals Nigel heeft dan weer een uiterste.
 
Kan ook alleen in het voetbal he. Iemand directeur maken die zijn opleiding nog niet eens heeft afgerond. Omhoog werken zit er niet meer in.
 
Kan ook alleen in het voetbal he. Iemand directeur maken die zijn opleiding nog niet eens heeft afgerond. Omhoog werken zit er niet meer in.

En toch denk ik dat nigel iemand is,die het wel kan. Iemand die een mentaliteit heeft die we niet meer zielen het hedendaagse Nederlandse voetbal. Ik geef hem het voordeel van de twijfel.
 
En toch denk ik dat nigel iemand is,die het wel kan. Iemand die een mentaliteit heeft die we niet meer zielen het hedendaagse Nederlandse voetbal. Ik geef hem het voordeel van de twijfel.
Oh ik wil hem ook niet meteen diskwalificeren hoor, maar het is gewoon raar dat het vaak zo gaat in het voetbal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan