KNVB

Antenor

Grootste PSV-kenner 1e Editie
Om te concluderen dat de KNVB tegen PSV is mist er gewoon te veel bewijs. Het is gebaseerd op aannames in plaats van op feiten. Ik heb bij jou vaak dat ik het in essentie met je eens bent, maar dat je bepaalde links legt tussen dingen die ik niet zie, of dat ik het te ongegrond zie.

Ik ben het bijvoorbeeld volledig met je eens dat taboes leiden tot een hoop ellende, maar ik ben het niet met je eens dat taboes er voor hebben gezorgd dat de KNVB een corrupte bende is die er bepaalde favorieten op na houdt.

Ik zie ook dat we een aantal keer genaaid zijn dit seizoen, maar ik zie ook dat dit óf een gebrek is aan techniek (geen camera loodrecht op de zijlijn bij de uitbal) of een gebrek in de spelregels (de VAR mag een scheidsrechter pas roepen wanneer hij fout zit, en aangezien er een te grijs gebied rondom hands is kon er niet geconcludeerd worden dat Gozu fout zat). En dan zie ik het eerder als heel erg vervelende, harde en botte pech.
Maar ik beweer toch ook niet dat de KNVB "een corrupte bende" is? Ik ben niet eens op zoek naar bewijs voor iets wat niet te bewijzen valt.
Met jou constateer ik dat de VAR beslissingen niet altijd gunstig hebben uitgepakt voor PSV. Het zij zo.

Maar taboes en gebrek aan openheid zijn een slechte zaak.
Overal en altijd, dat was en is de insteek van mijn post van deze morgen. En dat is het nu nog steeds.

Spijtig als dat verkeerd is opgepakt.
Hopelijk mag er ook als het om de KNVB gaat, vraag blijven naar meer openheid. Daar is toch niets mis mee, lijkt me.

J.B.

Trainer Coach
Blijft bijzonder hoe men met de ogen van nu, correct wilt zijn bij iets van 35 jaar geleden. Men moet eens leren dat toen heel veel mocht en gebeurde en nu niks meer kan en mag, dus 2 extremen met elkaar vergelijken kan niet. Als je terug in de tijd kon gaan en hun verteld hoe we nu doen zouden ze je voor gek verklaren, als wij nu oordelen hoe zij toen dachten/deden verklaren wij hun voor gek.

Als ze haar beklaag had gedaan en het werd niet serieus genomen toen is spijtig, maar niks nieuws of shocking voor dat tijdperk.
Bergkamp vind zich overigens ook miskend door de knvb. Rancune kan ook een dingetje zijn. Ze zei in ieder geval dat dat wel de reden is om daar nu mee naar buiten te komen.

Mentos

Winnaar Leukste niet-PSV'er 2021

Mentos

Winnaar Leukste niet-PSV'er 2021
Niet perse, als op de alternatieve datum al een of meerdere evenementen gepland zijn is tijdig aanvragen niet genoeg.
Als ze specifiek om 31 augustus vroegen klopt dat inderdaad. Ik denk eerder dat PSV gewoon om uitstel vroeg en ze met alle partijen naar een geschikte datum hebben gezocht.

Der Jaufe

Internationale Legende
Als ze specifiek om 31 augustus vroegen klopt dat inderdaad. Ik denk eerder dat PSV gewoon om uitstel vroeg en ze met alle partijen naar een geschikte datum hebben gezocht.
Kan ook, maar ook dan geldt als het niet kan kan het niet. Er is, let op, de volgende zin kan als schokkend ervaren worden, meer in het leven dan voetbal.

J.B.

Trainer Coach
Kan ook, maar ook dan geldt als het niet kan kan het niet. Er is, let op, de volgende zin kan als schokkend ervaren worden, meer in het leven dan voetbal.
Wielrennen. Muziek, cultuur. Af en toe een borreltje. Er is comedy en mooie plekjes om heen te gaan, boeken, films etc.
Maar voetbal is toch wel erg leuk (meestal dan)

Weltmeister

Bondscoach
Wielrennen. Muziek, cultuur. Af en toe een borreltje. Er is comedy en mooie plekjes om heen te gaan, boeken, films etc.
Maar voetbal is toch wel erg leuk (meestal dan)
En dan gewoon seks niet noemen. Of valt dat onder ‘mooie plekjes om heen te gaan’?

Mikasa

Internationale Legende

Spijt komt na de zonde
Tsja. Volendam thuis, is dat dan nodig? Moet toch een keer gespeeld worden….

Be The Ball

International
Seks tijdens een voetbalwedstrijd.. in het stadion dan. Iemand hier ooit gedaan?
Ben wel benieuwd..
Pitch-Sex.jpg

Zoiets bedoel je.. wel toepasselijk bij dit topic, naaien en KNVB...

Bovenaan Onderaan