Wel typisch ja…..

Hmmm dat is wel heel weinig verschil. Is dat dan voor de bühne?
Ik denk dat het gewoon een signaal naar PSV is. „We scheiten op jullie, en om dat te laten zien verplaatsen we graag de wedstrijd van Feyenoord om dat te laten zien“
En p.s. Klagen over de arbitragebeslissingen in de bekerfinale mag niet want PSV heeft niet met 5-0 gewonnen.
 
Ik denk dat het gewoon een signaal naar PSV is. „We scheiten op jullie, en om dat te laten zien verplaatsen we graag de wedstrijd van Feyenoord om dat te laten zien“
En p.s. Klagen over de arbitragebeslissingen in de bekerfinale mag niet want PSV heeft niet met 5-0 gewonnen.

Scheisse. Schijten.
 

Feyenoord had de wedstrijd van vandaag ook graag verzet. Kennelijk was dat ook niet mogelijk. Zal wel niet in het belang van het NLse voetbal zijn geweest ;)

De wedstrijd van vandaag hadden ze best mogen uitstellen tot vrijdagavond 6 mei. :geek:
 

Feyenoord had de wedstrijd van vandaag ook graag verzet. Kennelijk was dat ook niet mogelijk. Zal wel niet in het belang van het NLse voetbal zijn geweest ;)

Jaja alleen Ajax dient het belang van het Nederlandse voetbal.
 
Welk slap kut excuus hadden ze bij de KNVB dan? 'Ja we hebben toen een fout gemaakt, dat mag niet nog eens gebeuren.' En dan de volgende keer wanneer Ajax weer in de halve finale staat: 'we vinden dat de Nederlandse Clubs voortaan altijd ruimte moeten hebben om zich voor te bereiden'.

Er werd toen een hele fucking speelronde uitgesteld, alles moest wijken voor het aller Ajax. En nu is het allemaal te moeilijk. Kut bond.
 
Triest dat Vera Pauw blijkbaar jarenlang binnen de KNVB nergens gehoor vond voor haar klachten.
Een zelfde soort wegkijken als de bond ook deed toen de DFB vanuit Duitsland signalen gaf over corruptie?
En weet iemand waarom we steeds minder horen over het functioneren van de VAR?
Op hun site staat niet veel meer dan een tenenkrommend verhaal van Dick van Egmond uit 2019 dat het voetbal eerlijker geworden zou zijn.
Daarna stilte en geen antwoorden op verzoeken om VAR evaluatie openbaar te maken.
De WOB geldt niet in Zeist? :unsure:
Als het juist is dat Toon Gerbrands verklaard heeft niet binnen die organisatie te willen werken, stijgt hij daardoor nog meer in mijn achting.
 
Triest dat Vera Pauw blijkbaar jarenlang binnen de KNVB nergens gehoor vond voor haar klachten.
Een zelfde soort wegkijken als de bond ook deed toen de DFB vanuit Duitsland signalen gaf over corruptie?
En weet iemand waarom we steeds minder horen over het functioneren van de VAR?
Op hun site staat niet veel meer dan een tenenkrommend verhaal van Dick van Egmond uit 2019 dat het voetbal eerlijker geworden zou zijn.
Daarna stilte en geen antwoorden op verzoeken om VAR evaluatie openbaar te maken.
De WOB geldt niet in Zeist? :unsure:
Als het juist is dat Toon Gerbrands verklaard heeft niet binnen die organisatie te willen werken, stijgt hij daardoor nog meer in mijn achting.
Dat laatste is juist:
Een nieuwe uitdaging in het voetbal sluit hij niet uit. "Iedereen mag zich na 1 juni melden."
Voor de KNVB heeft Gerbrands echter een duidelijke boodschap. De bond heeft het bij hem verbruid. "Als je daar gaat werken, moet je ook met mensen werken waarin je gelooft en daar geloof ik niet in."

Toon Gerbrands sluit niet uit dat hij na zijn vertrek bij PSV in de voetballerij actief blijft, maar de KNVB hoeft niet te bellen. De algemeen directeur liet zich in het verleden al meermaals zeer kritisch uit over de voetbalbond.

link

Een nieuwe uitdaging in het voetbal sluit hij niet uit. "Iedereen mag zich na 1 juni melden."
Voor de KNVB heeft Gerbrands echter een duidelijke boodschap. De bond heeft het bij hem verbruid. "Als je daar gaat werken, moet je ook met mensen werken waarin je gelooft en daar geloof ik niet in."
 
Triest dat Vera Pauw blijkbaar jarenlang binnen de KNVB nergens gehoor vond voor haar klachten.
Een zelfde soort wegkijken als de bond ook deed toen de DFB vanuit Duitsland signalen gaf over corruptie?
En weet iemand waarom we steeds minder horen over het functioneren van de VAR?
Op hun site staat niet veel meer dan een tenenkrommend verhaal van Dick van Egmond uit 2019 dat het voetbal eerlijker geworden zou zijn.
Daarna stilte en geen antwoorden op verzoeken om VAR evaluatie openbaar te maken.
De WOB geldt niet in Zeist? :unsure:
Als het juist is dat Toon Gerbrands verklaard heeft niet binnen die organisatie te willen werken, stijgt hij daardoor nog meer in mijn achting.
Triest dat je het gebeuren rondom Vera niet gewoon kan benoemen zonder de situatie rondom de VAR er bij te halen.
 
Ik ben er alleen niet zo dol op dat aangifte zo’n beetje gelijk staat aan schuld.

Aangifte na 35 jaar. Vermeend slachtoffer kan niets bewijzen. Vermeende dader kan zich niet verdedigen.
Niemand kan aantonen wat er al dan niet gebeurd is. Er zal ook geen rechtszaak volgen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan