"Press are saying we're open to selling Nastasic. If that happens, Rekik will still as a 4th CB -- if he isn't sold, then I'm sure we'll loan him again and surely PSV is an option. I think they'd probably prefer to loan him to an English club, but there's less guarantee he'd play every week if they did that."

Aldus een City fan die ik over Rekik vroeg op een ander forum.
 
De kans is vrij klein dat wij Rekik ook volgend jaar in het shirt van PSV mogen bewonderden....PSV moet Rekik maar uit het hoofd zetten en nu direct op zoek gaan naar een vergelijkbare CV...de tijd dringt..!
 
Nu op wk is gebleken dat we genoeg toppers in de eredivisie hebben die niet onder hoeven te doen voor de gearriveerde spelers. Vlaar bijv heeft menig aanvaller tot wanhopen gedreven.

Wel grappig dat je een speler noemt (Vlaar) die toevallig net NIET afgelopen seizoen(en) in de eredivisie speelde. ;)
 
Wel grappig dat je een speler noemt (Vlaar) die toevallig net NIET afgelopen seizoen(en) in de eredivisie speelde. ;)
Klopt... foutje. Ging mij echter alleen om de strekking. Maar het probleem hier op forum is dat gezift om details. Maar goed:depay , wijnaldum, de vrij, blind. BMI, Cilissen. Vind ik toch aardig bepalende spelers in het elftal geweest.
Ik ben nuet jaloers op engelse competitie of italiaanse om maar een voorbeeld aan te geven. Fantastisch niveau was dat van hun zeg! Net zoals het niveau van afkraken van de Nederlandse competitie door velen hier op het forum.
 
PSV is nog steeds een topclub in Nederland. Grote begroting, altijd doel om kampioen te worden. Ja de resultaten zijn slechter, maar dan ben je niet ineens topclub af. Als wij dat als supporters al niet meer uitdragen dat we een topclub zijn, hoe moet de rest van Nederland ons dan zien? Feyenoord is ook nog steeds een topclub. Ajax is ook altijd een topclub gebleven. Ook in het decennia dat wij acht keer kampioen werden.

Dat doel had de oude PSV, de nieuwe PSV was toch 'opbouwend' en werd er verteld dat we aankomende tijden/seizoenen niet veel konden verwachten. Dat laatste is het enige wat PSV goed heeft kunnen voorspellen want het was is en blijft los zand allemaal. Om je kapot te schamen soms en dat verdient amper een topclub status. Maar op papier zijn we het natuurlijk wel, maar papier stelt niks voor, mijn toiletpapier is ook 'top'..
 
Misschien is het wel zo dat Brands in de stilte met iemand bezig is. Bij de komst van Gerbrands is ook gezegd dat men minder in de media zal treden. Ik sta er niet versteld van als PSV binnen enkele werkdagen met een nieuwe verdediger aan komt zetten.

Ook mijn eerste post :)

Dat hoop ik ook maar. Voor mij zou een van de conclusies van vorig seizoen zijn dat de verdediging in de breedte veel te zwak was. Veelzeggend statistiekje: In de 3 Eredivisiewedstrijden waarin Zanka startte, kregen we 11 tegengoals. Kortom, i.p.v. 2 hebben we zeker 3 gelijkwaardige centrale verdedigers nodig.

Als PSV op korte termijn een nieuwe CV haalt die samen met Bruma de eerste wedstrijden het centrum vormt, heb ik er geen probleem mee dat ze op Rekik wachten. Maar het mag niet zo zijn dat we wachten op Rekik terwijl hij onze enige nieuwe CV wordt, en dat we weer met back-ups zitten (Koch, Derijck, Hendrix, De Wijs) die te kort komen.

Welkom op het forum trouwens ;)
 
Dat hoop ik ook maar. Voor mij zou een van de conclusies van vorig seizoen zijn dat de verdediging in de breedte veel te zwak was. Veelzeggend statistiekje: In de 3 Eredivisiewedstrijden waarin Zanka startte, kregen we 11 tegengoals. Kortom, i.p.v. 2 hebben we zeker 3 gelijkwaardige centrale verdedigers nodig.

Als PSV op korte termijn een nieuwe CV haalt die samen met Bruma de eerste wedstrijden het centrum vormt, heb ik er geen probleem mee dat ze op Rekik wachten. Maar het mag niet zo zijn dat we wachten op Rekik terwijl hij onze enige nieuwe CV wordt, en dat we weer met back-ups zitten (Koch, Derijck, Hendrix, De Wijs) die te kort komen.

Welkom op het forum trouwens ;)

Er wordt gesproken over 2 CV's . Dus Rekik en een andere of als Rekik niet lukt 2 anderen
 
Klopt... foutje. Ging mij echter alleen om de strekking. Maar het probleem hier op forum is dat gezift om details. Maar goed:depay , wijnaldum, de vrij, blind. BMI, Cilissen. Vind ik toch aardig bepalende spelers in het elftal geweest.
Ik ben nuet jaloers op engelse competitie of italiaanse om maar een voorbeeld aan te geven. Fantastisch niveau was dat van hun zeg! Net zoals het niveau van afkraken van de Nederlandse competitie door velen hier op het forum.

Het was goed, maar we moeten niet gaan overdrijven.....

Robben was DE bepalende factor binnen het veld. Van Persie (in het begin ook) en de Jong had een bepalende rol als ie speelde.... Van Gaal was OOK een bepalende factor.

De namen die jij noemt, hebben het goed gedaan, maar om nu iedereen bepalend te gaan noemen.... nee.....
 
De kans is vrij klein dat wij Rekik ook volgend jaar in het shirt van PSV mogen bewonderden....PSV moet Rekik maar uit het hoofd zetten en nu direct op zoek gaan naar een vergelijkbare CV...de tijd dringt..!

Volledig met je eens, niet langer meer wachten op Rekik maar een ervaren man halen waarmee we een paar jaar verder kunnen.
Volgend jaar begint dat gedoe met Rekik weer opnieuw, clubs als City zitten niet op zwart zaad en daar maakt een man meer of minder niks uit.
 
Volledig met je eens, niet langer meer wachten op Rekik maar een ervaren man halen waarmee we een paar jaar verder kunnen.
Volgend jaar begint dat gedoe met Rekik weer opnieuw, clubs als City zitten niet op zwart zaad en daar maakt een man meer of minder niks uit.

Ik verwacht dat Brands achter de schermen bezig is Rekik te kopen. Jongens als Bruma en van Aanholt hebben hun club ook weinig (of niets) meer opgeleverd. Ik denk dat City best bereid is te praten, maar zou Rekik dat ook zijn?
 
Laatst bewerkt:
Ik verwacht dat Brands achter de schermen bezig is Rekik te kopen. Jongens als Bruma en van Aanholt hebben hun club ook weinig (of niets) meer opgeleverd. Ik denk dat City best bereid is te praten, maar zou Rekik dat ook zijn?

Verwacht op hoop? Je hoort nooit iets waar ze bezig mee zijn, dus waar baseer je het op?
 
Verwacht op hoop? Je hoort nooit iets waar ze bezig mee zijn, dus waar baseer je het op?

Das pure hoop en fantasy. PSV heeft nooit de wens geuit om Rekik te kopen en Manchester heeft nooit aangegeven dat hij verkocht mag worden.
Tuurlijk in het voetbal heeft iedereen een prijs. maar ik denk dat deze prijs ONS PSV iets te machtig is.
 
Klopt... foutje. Ging mij echter alleen om de strekking. Maar het probleem hier op forum is dat gezift om details. Maar goed:depay , wijnaldum, de vrij, blind. BMI, Cilissen. Vind ik toch aardig bepalende spelers in het elftal geweest.
Ik ben nuet jaloers op engelse competitie of italiaanse om maar een voorbeeld aan te geven. Fantastisch niveau was dat van hun zeg! Net zoals het niveau van afkraken van de Nederlandse competitie door velen hier op het forum.

Ik was een beetje flauw, sorry. Maar je punt is helder en klopt zeker!
 
Terug
Bovenaan Onderaan