Over één maand.. In die tijd haalt PSV echt nog wel iets.

Maak daar 3 weken van. Volgens mij beginnen we 8-10 augustus met speelronde 1. Als je serieus een goede start wil hebben dan moest je nu al een complete selectie bij elkaar hebben. Balen dat de WK-gangers er nog niet bij zijn, maar zeker achterin moeten de spelers proberen wat routine in te bouwen.
 
Maak daar 3 weken van. Volgens mij beginnen we 8-10 augustus met speelronde 1. Als je serieus een goede start wil hebben dan moest je nu al een complete selectie bij elkaar hebben. Balen dat de WK-gangers er nog niet bij zijn, maar zeker achterin moeten de spelers proberen wat routine in te bouwen.

Oohja, eerste thuiswedstrijd was over een maand.
 
City weet nu heus wel wie ze willen verhuren en wie niet, daar gaan ze echt niet mee wachten tot 31 augustus
Hoe weet je dat zo zeker dan? City wil eerst alle opties binnen de PL bekijken voor Rekik. PSV is voor hun PLAN B en niet plan A.
 
Bakkali had ik 17 jaar geleden al opgegeven ;)

Maar Rekik heeft van zijn club al het shirt met NR 19 gekregen , en als hij wel weer voor PSV zou spelen hadden we dat volgens mij allang al gehoord.

Daar heb je wel gelijk in denk ik. Ik ben wel benieuwd hoe rekik er zelf tegen aan kijkt. Leuk dat hij voor zijn kansen mag gaan maar ik hoop niet dat hij werkelijk denkt dat hij gaat spelen. Dat zou een enorme domper zijn als hij wekelijks op de tribune mag plaatsnemen en daardoor stilstaat.
Ik verwacht dan ook dat hij naar een andere premierleague club uitgeleend gaat worden.
 
Die tweede centrumverdediger achter Rekik zou zomaar die Leandro Cabrera kunnen zijn. Hij lijkt mij aan het profiel te voldoen.

Werkelijk waar geen idee, ik kijk niet vaak naar de 2e divisie van Spanje.

Ik vind dit een enge opmerking. De beste jongen kon vorig jaar zelfs bij FC Utrecht geen basisplaats afdwingen.......

Ook ik had even de post van Rick Elferink gemist dat ze naast Rekik nog een verdediger willen. Best begrijpelijk als je na Zanka ook Derijck weg gaat blijven er weinig capabele vervangers over.

Weet niet of je mijn post goed begreep, maar ik wilde aangeven dat Derijck niet veel onder doet voor Viergever. Met andere woorden, als Brands het in die categorie zoekt, waarom eigen jeugdspelers geen kans geven?
 
Hoe weet je dat zo zeker dan? City wil eerst alle opties binnen de PL bekijken voor Rekik. PSV is voor hun PLAN B en niet plan A.

Denk ik ook en daarom moet PSV niet langer wachten en snel op zoek gaan naar een CV waar we nog meerdere jaren mee verder kunnen.
Rekik is weer voor hooguit een jaar, en daar schiet je op de lange termijn niets mee op.
 
Denk ik ook en daarom moet PSV niet langer wachten en snel op zoek gaan naar een CV waar we nog meerdere jaren mee verder kunnen.
Rekik is weer voor hooguit een jaar, en daar schiet je op de lange termijn niets mee op.

Ja, dat roep ik al weken ....en Brands kennende zal die tot het laatste moment wachten en dan uit wanhoop een CV binnenhalen waar nog niemand van gehoord heeft en die tot de winterstop moet wennen aan Nederland en het speelsysteem van PSV.....succes gegarandeerd, Brands !
 
Elfrink gaf gisteren aan tijdens zijn chatsessie dat álle versterkingen die PSV op dit moment op het oog heeft (o.a. de twee verdedigers) in het buitenland spelen.

Het biedt natuurlijk hoop dat er eindelijk weer over de grenzen gekeken wordt, aan de andere kant kwamen spelers als Schaars, Luuk de Jong etc. ook vanuit het buitenland, dus dat zegt allemaal niets.
 
Elfrink gaf gisteren aan tijdens zijn chatsessie dat álle versterkingen die PSV op dit moment op het oog heeft (o.a. de twee verdedigers) in het buitenland spelen.

Het biedt natuurlijk hoop dat er eindelijk weer over de grenzen gekeken wordt, aan de andere kant kwamen spelers als Schaars, Luuk de Jong etc. ook vanuit het buitenland, dus dat zegt allemaal niets.

Denk dat qua niveau het hoogst haalbare een Nuytink zal zijn. PSV is echt topclub af.
 
De hele eredivisie.
Dit bestrijd ik. Hier ben ik niet om te praten, want dit is onzin gebleken wat je en vele andere roepen en naroepen. Dan heb je echt wat gemist tijdens het wk. Dat we op club niveau niet goed presteren is een feit maar de spelers die er toe doen zijn er dus wel. Ik ga geen namen noemen. Overbodig ook.
 
Dit bestrijd ik. Hier ben ik niet om te praten, want dit is onzin gebleken wat je en vele andere roepen en naroepen. Dan heb je echt wat gemist tijdens het wk. Dat we op club niveau niet goed presteren is een feit maar de spelers die er toe doen zijn er dus wel. Ik ga geen namen noemen. Overbodig ook.

Welke eredivisie club is dan een topclub, want daar hebben we het over.
 
Welke eredivisie club is dan een topclub, want daar hebben we het over.

Dan is de vraag wat jij onder een topclub verstaat. Kijk jij voor Nederlandse begrippen wat een topclub is of liever volgens Europese begrippen wat een topclub is?

Europees heeft Nederland al jaren weinig laten zien. Maar komt dat echt door ons, of komt het door het Russisch/Arabisch geld wat her en der over Europa verspreid zit? Is het nog haalbaar om halve finale CL te halen? Lijkt me niet. Dus wanneer spreek jij over een topclub? Dat maakt het wel makkelijker praten.

PSV is nog steeds een topclub in Nederland. Grote begroting, altijd doel om kampioen te worden. Ja de resultaten zijn slechter, maar dan ben je niet ineens topclub af. Als wij dat als supporters al niet meer uitdragen dat we een topclub zijn, hoe moet de rest van Nederland ons dan zien? Feyenoord is ook nog steeds een topclub. Ajax is ook altijd een topclub gebleven. Ook in het decennia dat wij acht keer kampioen werden.

PSV is en blijft een topclub. :supp:
 
Dan is de vraag wat jij onder een topclub verstaat. Kijk jij voor Nederlandse begrippen wat een topclub is of liever volgens Europese begrippen wat een topclub is?

Europees heeft Nederland al jaren weinig laten zien. Maar komt dat echt door ons, of komt het door het Russisch/Arabisch geld wat her en der over Europa verspreid zit? Is het nog haalbaar om halve finale CL te halen? Lijkt me niet. Dus wanneer spreek jij over een topclub? Dat maakt het wel makkelijker praten.

PSV is nog steeds een topclub in Nederland. Grote begroting, altijd doel om kampioen te worden. Ja de resultaten zijn slechter, maar dan ben je niet ineens topclub af. Als wij dat als supporters al niet meer uitdragen dat we een topclub zijn, hoe moet de rest van Nederland ons dan zien? Feyenoord is ook nog steeds een topclub. Ajax is ook altijd een topclub gebleven. Ook in het decennia dat wij acht keer kampioen werden.

PSV is en blijft een topclub. :supp:

Daarom is Nuyting, zoals Ralph zei, het hoogst haalbare, omdat wij in die categorie een topclub zijn.
 
Dan is de vraag wat jij onder een topclub verstaat. Kijk jij voor Nederlandse begrippen wat een topclub is of liever volgens Europese begrippen wat een topclub is?

Europees heeft Nederland al jaren weinig laten zien. Maar komt dat echt door ons, of komt het door het Russisch/Arabisch geld wat her en der over Europa verspreid zit? Is het nog haalbaar om halve finale CL te halen? Lijkt me niet. Dus wanneer spreek jij over een topclub? Dat maakt het wel makkelijker praten.

PSV is nog steeds een topclub in Nederland. Grote begroting, altijd doel om kampioen te worden. Ja de resultaten zijn slechter, maar dan ben je niet ineens topclub af. Als wij dat als supporters al niet meer uitdragen dat we een topclub zijn, hoe moet de rest van Nederland ons dan zien? Feyenoord is ook nog steeds een topclub. Ajax is ook altijd een topclub gebleven. Ook in het decennia dat wij acht keer kampioen werden.

PSV is en blijft een topclub. :supp:

Precies! Ik heb spelers op wk gezien die fantastisch gepresteerd hebben die helaas voor te weinig geld weggaan naar buitenland. Daar maken ze weer absurd veel winst op diezelfde spelers. Ze groeien daar slechts. Iets wat in Nederland ook kan als die toppers maar hier bleven. Nu op wk is gebleken dat we genoeg toppers in de eredivisie hebben die niet onder hoeven te doen voor de gearriveerde spelers. Vlaar bijv heeft menig aanvaller tot wanhopen gedreven. Dit wk liet zien hoe waardevol onze competitie was en is. Inderdaad jammer dat we op club niveau niet kunnen en mogen presteren. Maar dat ligt volledig in handen van de fifa/uefa en meer van dat soort gedrochten
 
Ik heb liever dat Brands in alle stilte opereert en strak ineens met een mooie naam op de proppen komt, dan dat er namen geroepen worden in de media (Defour) en we eventuele slapende honden wakker maken.
Ook vind ik er niets mis mee om goed na te denken over aankopen je kan iedere euro immers maar 1x uitgeven. De namen die we al hebben of die genoemd worden stemmen me wel vrolijk. daar spreekt ambitie uit. Ook verwacht ik van een Rekik meer in zijn 2e jaar, daarnaast is hij bekend met de club en ons spel.
 
Misschien is het wel zo dat Brands in de stilte met iemand bezig is. Bij de komst van Gerbrands is ook gezegd dat men minder in de media zal treden. Ik sta er niet versteld van als PSV binnen enkele werkdagen met een nieuwe verdediger aan komt zetten.

Ook mijn eerste post :)
 
Misschien is het wel zo dat Brands in de stilte met iemand bezig is. Bij de komst van Gerbrands is ook gezegd dat men minder in de media zal treden. Ik sta er niet versteld van als PSV binnen enkele werkdagen met een nieuwe verdediger aan komt zetten.

Ook mijn eerste post :)

Gefeliciteerd met je eerste post. Met een registratie sinds 2011 :D.
 
Terug
Bovenaan Onderaan