Stifler, welkom terug!

Er staat toch bij dat er nog een centrumverdediger wordt gehaald, of weet jij al dat die ook niks gaat kosten? Echt, begint Brands een keer aan de verdedigers is het weer niet goed..

Hij begint niet aan verdedigers, er wordt gewacht op Man City. Groot verschil. Dit vind ik dus eerder een bericht dat er de komende weken nog nergens aan begonnen wordt.
 
Stifler, welkom terug!



Hij begint niet aan verdedigers, er wordt gewacht op Man City. Groot verschil. Dit vind ik dus eerder een bericht dat er de komende weken nog nergens aan begonnen wordt.

Thanx.

Ben het wel met je eens. Alleen dat is juist ook wel wat me niet zint.
Als het dan over een paar weken niet lijkt te lukken moeten ze over op plan B. Wie zegt dat plan B nog zo lang wil wachten?
 
Thanx.

Ben het wel met je eens. Alleen dat is juist ook wel wat me niet zint.
Als het dan over een paar weken niet lijkt te lukken moeten ze over op plan B. Wie zegt dat plan B nog zo lang wil wachten?

En als het huren van een 19 jarig talent Plan A is, wat zal dan überhaupt Plan B zijn? Wat mij betreft een minstens net zo enge gedachte.
 
Als ze gaan huren, dan zeker met een optie tot koop, want anders ben je alleen maar aan het opleiden voor City......
 
Stifler, welkom terug!



Hij begint niet aan verdedigers, er wordt gewacht op Man City. Groot verschil. Dit vind ik dus eerder een bericht dat er de komende weken nog nergens aan begonnen wordt.

#PSV wil naast #Rekik nog een centrumverdediger halen en heeft DAARNAAST een plan-B als Manchester City onverhoopt niet wil verhuren.

Dan is hij naast Rekik toch nog ergens mee bezig, ipv alleen plan B
 
#PSV wil naast #Rekik nog een centrumverdediger halen en heeft DAARNAAST een plan-B als Manchester City onverhoopt niet wil verhuren.

Dan is hij naast Rekik toch nog ergens mee bezig, ipv alleen plan B

Dat meen ik ook gelezen te hebben.
 
#PSV wil naast #Rekik nog een centrumverdediger halen en heeft DAARNAAST een plan-B als Manchester City onverhoopt niet wil verhuren.

Dan is hij naast Rekik toch nog ergens mee bezig, ipv alleen plan B
Dat mag ik wel hopen. Ben fan van Rekik, en hoop van harte dat we hem nog een jaartje kunnen huren, maar PSV moet niet tot eind augustus op hem gaan wachten en in de tussentijd niets doen. Er moet nog een CV bij, en eigenlijk eentje die de nodige ervaring heeft.
 
#PSV wil naast #Rekik nog een centrumverdediger halen en heeft DAARNAAST een plan-B als Manchester City onverhoopt niet wil verhuren.

Dan is hij naast Rekik toch nog ergens mee bezig, ipv alleen plan B

Inderdaad, lezen is ook een vak.....

Afwachten. Hoop ook op ervaring in deze linie.
 
Dat mag ik wel hopen. Ben fan van Rekik, en hoop van harte dat we hem nog een jaartje kunnen huren, maar PSV moet niet tot eind augustus op hem gaan wachten en in de tussentijd niets doen. Er moet nog een CV bij, en eigenlijk eentje die de nodige ervaring heeft.
Precies. Het Rekik zijn goed recht om tot september te wachten op desnoods een club uit de Championsship. Dat wil echter niet zeggen dat psv zich zo afhankelijk van een 19jarige moet opstellen.
 
Precies. Het Rekik zijn goed recht om tot september te wachten op desnoods een club uit de Championsship. Dat wil echter niet zeggen dat psv zich zo afhankelijk van een 19jarige moet opstellen.

Even los van een opmerking die je misschien gemist hebt :
e
n heeft DAARNAAST een plan-B als Manchester City onverhoopt niet wil verhuren.

Maar stel dat PSV zou proberen Rekik te kopen, is het dan wel legitiem als het proces iets langer duurt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan