Juventus - PSV | Dinsdag 17 september | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het zou juist een schande zijn wanneer dit Juve moeite zou hebben met een Ledezma, Drommel, Flamingo, Dams, Bakayoko, Veerman, en Guus Til. Kampioen geworden, goed verdiend in de CL, en dan ga je met zo een team het 2e seizoen in. Een topploeg als Liverpool kan het zich indirect een Dest een half jaar te laten revalideren wil opties genoeg, maar PSV kan zich dat helemaal niet elimineren en had dit nooit moeten doen. Geen vervanger voor Teze dan blijf je maar. Dams doet het nu redelijk goed maar gaat gewoon plaats maken voor Heracles niveau Mauro. Met dit team worden we geen kampioen, laat staan een resultaat verwachten tegen Juventus. We mogen geluk hebben dat we niet tegen Bayern speelden. Stewart echt zwaar door het ijs gezakt. Ook totaal geen uitstraling van een keiharde onderhandelaar. Jur 1913 zie geen reactie op mijn post in de chat dus hoef me nog niet aan te passen😂
Het loopt 1 wedstrijd niet en de botte kritiek is er al........

Het loopt 1 wedstrijd niet en de botte kritiek is er al........
Kritiek, dat mag hier in Nederland. Kritiek op kritiek ook dus daar ben je vrij in.
Je vergeet trouwens de JCS finale.

Ik sta er wat positiever in en denk dat Mauro goed genoeg is. We hadden onze zaken wel beter voor elkaar kunnen hebben op dit moment in het seizoen. Verder genoeg tijd om iets moois neer te zetten, in de Eredivisie loopt het tenminste al aardig. Daar kunnen Fey en Ajax op dit ogenblik niet over meepraten

Juventus kan je verliezen. Ook met een Alex in je verdediging maar het is gewoon een schande dat dit het beste is wat we hebben. Nagalo zal echt niet veel beter zijn dan dat we al hebben. Stewart heeft de opmars van PSV vorig seizoen zelf hardhandig een halt toegeroepen. Een echte technisch directeur had gezien dat je Bakayoko meteen moest verkopen omdat hij er geen klote van kan. Stewart mag per direct vertrekken.
Stewart heeft samen met Bosz (waar Stewart ook mee heeft geholpen) een team neergezet wat vorig seizoen echt heel goed presteerde.

Hij heeft dit team redelijk bij elkaar gehouden. Alleen Ramalho en Teze verloren in de transfermakt. Eerst genoemde viel hier al niet in de smaak en voor Teze hebben we echt een mooi bedrag gekregen.

Naast het behouden van de topspelers. Heeft hij ook nog eens meerdere spelers aangetrokken. Ze zullen echt niet allemaal renderen. Maar ik verwacht wel dat Nagalo, Flamingo of Opisbo een hoger of gelijk niveau gaan aantikken als Ramalho. En anders gaat Schouten daar weer spelen. Karsdorp voor Teze lijkt me ook positie waar we zwakker zijn geworden.

In de competitie staan we weer bovenaan met een lekker doelsaldo en nog geen verliespunten. Weliswaar tegen wat kleinere tegenstanders (hoewel NEC in theorie ook gewoon prima is). Maar er komen nog flink wat spelers terug van blessures of moeten nog in ritme komen. Als die ook gewoon fit zijn dan hebben we weer een selectie die de eredivisie moet winnen. De CL begonnen we matig tegen Juventus. Maar zoals je zelf zegt. Dat kan gebeuren. Vorig jaar begonnen we ook met 4 - 0 tegen Arsenal.

Het lijkt me dan een erg stomme zet om Stewart te laten vertrekken.
Wel eens dat Bakayoko mag vertrekken. Maar in theorie heeft Stewart dat akkoord vorig seizoen ook gegeven alleen wilde Bakayoko niet. De speler moet ook zelf verkocht willen worden en Bosz heeft nog vertrouwen in hem. Ik denk dat Bakayoko vanzelf een mooi bedrag opbrengt. Maar hij moet wel consistenter en meer beslissend worden.

• Leuk
Reactions: DrJ
Ach prachtig om erbij geweest te zijn. Ik had er niet al veel hoop op vooraf dat er een stunt zou komen. Dus ook niet teleurgesteld. Kan niet eens uitleggen waarom het gevoel er niet was. Geen idee. Te veel onrust rond de club, te lang op de kampioenswolk gezeten, PSV-ers die op het EK voor mijn gevoel ook niet echt het verschil maakten, jongens die bleven en waarvoor topclubs toch uiteindelijk niet de hoofdprijs bereid waren te betalen. Ik zag een aantal spelers dinsdag opzichtig door de mand vallen en soms pijnlijk om te zien als je de kampioen van Nederland bent. Ik heb mij de avond er niet door laten vergallen. Maar als een aantal van die heren denken dat je met zo'n houding wel even met twee vingers in de neus hier opnieuw kampioen wordt van de Eredivisie dan komen ze bedrogen uit. Als je eenmaal de scherpte en concentratie in je hoofd loslaat dan is het hek van de dam. Zo'n houding breekt je ook in de Eredivisie op. Dat al die supporters inclusief mijzelf aan het einde massaal staan te klappen, dan mag je als PSV-speler op je blote knietjes danken dat de groep op de tribune vergevingsgezind was. Er zijn teams voor minder uitgefloten.

Vorig jaar bij Arsenal was er ook een pak slaag. Daarna volgde in de groep een reactie, namelijk dat er meer nodig was voor succes. Ik hoop dat deze draai om de oren is geland in de spelersgroep. Ik houd persoonlijk niet zo van krachttermen als "schijtbakkenvoetbal" (van een coach verwacht ik meer reactie op inhoud zonder mensen te slachtofferen), maar het was het wel.

Juventus liet PSV tot aan de 16 spelen en dan alle ballen op Bakayoko, maar niet alleen hij wist het niet, niemand leek het te weten. Met zo'n voorspelbaar spelletje en gebrek aan diepgang doe je voor spek en bonen mee in de Champions League. "Ach kijk nou toch, zo schattig, ze willen ook meespelen. Lief!". Sarcastisch bedoelt.

Op papier is er in mijn ogen een interessante selectie, maar voor resultaten is er een stuk meer nodig dan dinsdagavond getoond werd. Ik ben niet voor direct slachtofferen maar het krediet van vorig seizoen is niet voor eeuwig, zo zou ik er als coach instaan. Leveren uiteindelijk of de keuze valt op een ander en voor mij zou dat dan Saibari misschien zijn, de enige die ik nog acceptabel vond dinsdag.

Ach prachtig om erbij geweest te zijn. Ik had er niet al veel hoop op vooraf dat er een stunt zou komen. Dus ook niet teleurgesteld. Kan niet eens uitleggen waarom het gevoel er niet was. Geen idee. Te veel onrust rond de club, te lang op de kampioenswolk gezeten, PSV-ers die op het EK voor mijn gevoel ook niet echt het verschil maakten, jongens die bleven en waarvoor topclubs toch uiteindelijk niet de hoofdprijs bereid waren te betalen. Ik zag een aantal spelers dinsdag opzichtig door de mand vallen en soms pijnlijk om te zien als je de kampioen van Nederland bent. Ik heb mij de avond er niet door laten vergallen. Maar als een aantal van die heren denken dat je met zo'n houding wel even met twee vingers in de neus hier opnieuw kampioen wordt van de Eredivisie dan komen ze bedrogen uit. Als je eenmaal de scherpte en concentratie in je hoofd loslaat dan is het hek van de dam. Zo'n houding breekt je ook in de Eredivisie op. Dat al die supporters inclusief mijzelf aan het einde massaal staan te klappen, dan mag je als PSV-speler op je blote knietjes danken dat de groep op de tribune vergevingsgezind was. Er zijn teams voor minder uitgefloten.

Vorig jaar bij Arsenal was er ook een pak slaag. Daarna volgde in de groep een reactie, namelijk dat er meer nodig was voor succes. Ik hoop dat deze draai om de oren is geland in de spelersgroep. Ik houd persoonlijk niet zo van krachttermen als "schijtbakkenvoetbal" (van een coach verwacht ik meer reactie op inhoud zonder mensen te slachtofferen), maar het was het wel.

Juventus liet PSV tot aan de 16 spelen en dan alle ballen op Bakayoko, maar niet alleen hij wist het niet, niemand leek het te weten. Met zo'n voorspelbaar spelletje en gebrek aan diepgang doe je voor spek en bonen mee in de Champions League. "Ach kijk nou toch, zo schattig, ze willen ook meespelen. Lief!". Sarcastisch bedoelt.

Op papier is er in mijn ogen een interessante selectie, maar voor resultaten is er een stuk meer nodig dan dinsdagavond getoond werd. Ik ben niet voor direct slachtofferen maar het krediet van vorig seizoen is niet voor eeuwig, zo zou ik er als coach instaan. Leveren uiteindelijk of de keuze valt op een ander en voor mij zou dat dan Saibari misschien zijn, de enige die ik nog acceptabel vond dinsdag.
En het is natuurlijk hartstikke schattig om 2 jeugdige en onwennige spelers op de backposities te hebben (waar Dams verdedigend gewoon het goed doet), maar ze durven amper mee naar voren. In de eredivisie doen ze dat wat vaker, maar hier durfden ze niet...en zo werd het dus enorm voorspelbaar. Als dan je sterkhouders het ook nog niet hebben.....

En ja, Bakayoko was slecht, maar hij kon ook achteruit amper de bal kwijt. of dat Ledezma eroverheen dendert. Dat neem ik 'm niet kwalijk, maar daarin mis je Teze en Dest enorm.

Naast het behouden van de topspelers. Heeft hij ook nog eens meerdere spelers aangetrokken. Ze zullen echt niet allemaal renderen. Maar ik verwacht wel dat Nagalo, Flamingo of Opisbo een hoger of gelijk niveau gaan aantikken als Ramalho. En anders gaat Schouten daar weer spelen. Karsdorp voor Teze lijkt me ook positie waar we zwakker zijn geworden.
Dit was never change a winning team. Beter is: ever change a winning team. PSV had toch iets aan verfrissing moeten doen. Misschien dat Perisic dat kan leveren.

Dit was nooit een winnend team. Beter is: verander altijd een winnend team. PSV moest toch iets aan verfrissing doen. Misschien dat Perisic dat kan leveren.
Het is duideijk dat men bezig waechte betere versterkingen wil halen . je ziet dan een Van de Berg

Het is duideijk dat men bezig waechte betere versterkingen wil halen . je ziet dan een Van de Berg
PSV ging met 3 euro 2 maanden wachten in de bijenkorf waar vd Berg in het schap lag en toen ze na 2 maanden zagen dat hij niet in de koopjesbak kwam gingen ze maar de laatste week kijken bij de Lidl waar de leuke koopjes na 3 uur al weg zijn en de rotzooi blijft liggen of de redelijke koopjes niet meer nabesteld konden worden.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan