Juventus - PSV | Dinsdag 17 september | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
MZk8bzY.png

Niet per se op wat voorheen een Champions League-tijd was...

Italianen daar hebben we doorgaans moeite mee, echter dit jaar heb ik er een goed gevoel over. Ik verwacht dat we op zijn minst een punt wegslepen daar. Maar stiekem verwacht ik wel wat meer.

Juve is niet meer het juve van Pirlo, Chiellini, Marchisio, Lichtensteiner en andere spelers die bij elkaar bleven en van 2011 tot 2020 kampioen werden. Na Sarri 4e, 7e, 7e en 3e geworden in de Serie A. Hoe zijn ze nu?

Laatst bewerkt:
Schouten kon het tempo van beslissen en handelen helaas niet aan tijdens NL-Duitsland.
Jammer voor de CL.
Harder, sluwer en alerter trainen, Bosz!

Schouten kon het tempo van beslissen en handelen helaas niet aan tijdens NL-Duitsland.
Jammer voor de CL.
Vraag is of je dat echt goed kan simuleren op de training. Wat je wel zeker weet is dat je in de ED weinig tegenstand op dit niveau gaat krijgen.

Jammer voor de CL.
Ik vind 'm nergens door de mand vallen. Brengt rust en overzicht. En verdedigd goed. Hij doet wat ie moet doen. Gewoon stabiel

Vraag is of je dat echt goed kan simuleren op de training. Wat je wel zeker weet is dat je in de ED weinig tegenstand op dit niveau gaat krijgen.
Dat is waar.

Je ziet het aan Schouten als de bal uit is. Even naar de grond kijken, want er is rust….en te laat, weg zijn ze. Eredivisie toepassen tijdens een internationale wedstrijd. Maar dat is wel trainbaar. Maar de intensiteit van de wedstrijd waar we nu naar zitten te kijken (NL-Dld) zal niet mogelijk zijn.

Dat is waar.

Je ziet het aan Schouten als de bal uit is. Even naar de grond kijken, want er is rust….en te laat, weg zijn ze. Dat is wel trainbaar. Maar de intensiteit van de wedstrijd waar we nu naar zitten te kijken (NL-Dld) zal niet mogelijk zijn.
PSV zelf is wel vlot met spelhervattingen, dan zou je verwachten dat de spelers er zelf ook wel bij blijven.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan