Na het nalezen van veertig pagina's met enkele verstandige opmerkingen en , sorry hoor, ook minder verstandige en op Ziggo "analisten" lijkende kreten hier mijn mening na deze tegenvallende avond;
Om te beginnen de media; eerst bij de loting zeggen dat Feijenoord het zwaar getroffen heeft en PSV wel goede kans maakt, nu uiteraard zeiken (NOS) dat we kansloos er af gegaan zijn. Leuter maar verder, gefrustreerd blijkbaar omdat we in Nederland aan de top staan.
Dan de kritiek op Stewart. Ja we hebben geen Gomes, Alex of wie dan ook, maar ook niet de mogelijkheden om toppers te kopen die b.v. Juventus en nu Manchester City via malversaties aantrekken. En zonder geblesseerden hebben we een goede selectie.
Het afserveren door sommigen van Luuk en de roep om Pepi komt m.i. te vroeg want Pepi kan mij in zijn inval beurten niet bekoren. Gisteren ook onzichtbaar.
Waarom Veerman de grond in geboord moet worden is me ook een raadsel.
De term "schijtbakkenvoetbal" van Bosz vond ik ook een iets te hard oordeel. Bescherm je spelers als er een microfoon aanstaat, zoals normaal wel het geval is.
Dan de supporters;
Het verwachtingspatroon is VEEL te hoog.
PSV kan dit seizoen hopelijk weer kampioen worden en dus volgend jaar weer CL spelen.
Maar wij zijn inmiddels, niet meer zoals in 1988, - of nog even in 2005 - een Europese topper.
Door de IDIOTE verschillen in budgetten komen wij voortaan tekort tegen alle clubs met sjeiks, oliegarchen en andere maffia figuren.
Wij mogen figureren als opvulling van de 36, waar de laatste acht al weer zo'n beetje vaststaan.
Triest, maar wel realiteit.
Gisteren hebben mijn vrouw en ik ons vooraf verzoend met een nederlaag. Dat maakt het minder pijnlijk.
Zondag zitten we wel gespannen uit te kijken naar het moment dat we de 0-3 scoren en lekker relaxt achterover leunen.
Want kampioen worden moet, in de CL niet bij de 12 afvallers eindigen is en blijft een gigantische klus die hopelijk nog geklaard wordt.
Wel een andere aanpak dan gisteren en de wetenschap dat iedere goal telt -dank aan Saibari- want op een ranglijst van 36 clubs gaat het doelsaldo zeker beslissend zijn.
Omdat na slechts 8 wedstrijden veel clubs gaan eindigen met een gelijk puntentotaal.
En nu weer verder. Op naar zondag , 3 punten ophalen in Sittard.
Forza PSV.