Juventus - PSV | Dinsdag 17 september | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ledezma en Dams.
Ledezma en Dams?
En Flamingo dan, of komt Schouten daar weer te staan?

Teze, Schouten, Boscagli en Dest.
Versus.
Ledezma, Flamingo, Boscagli en Dams.

Jasje of 3 uitgedaan, denk ik dan.
Het is wat het is. Juventus uit, je kunt hem maar gehad hebben.
Als we tegen Sporting moeten, thuis op 1-10, dan is Karsdorp weer fit, Mauro terug, en Nagalo wat ingespeeld, Dams en Flamingo wat verder.

Dan ben ik benieuwd waar we staan. Sporting trouwens ook vliegend uit de startblokken. 15 uit 5, 19-2 doelsaldo, Porto verslagen.

Het is wat het is. Juventus uit, je kunt hem maar gehad hebben.
Als we tegen Sporting moeten, thuis op 1-10, dan is Karsdorp weer fit, Mauro terug, en Nagalo wat ingespeeld, Dams en Flamingo wat verder.

Dan ben ik benieuwd waar we staan. Sporting trouwens ook vliegend uit de startblokken. 15 uit 5, 19-2 doelsaldo, Porto verslagen.
Ik zou we nu maar een ingespeelde Rodriguez en een andere goede verdediger. Dan konden jonkies en geblesseerden in alle rust invallen als het nodig is. Aan de andere kant is het een versnelling van de ontwikkeling van spelers als Dams. Ik heb geen glazen bol dus de tijd zal het leren.

Goed nieuws. Spelers zijn vaak wat meer kwetsbaar (soms ook sneller geneigd een blessure ergens anders op te lopen) in de periode dat ze weer ingebracht worden dus ik hoop dat het nu wel goed gaat.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan