J.B.
Grootste PSV-kenner 2022
Meteen voor de leeuwen die 2. Misschien gaan ze wel verbazen. Kunnen ongedwongen spelen. Plus ervaring opdoenToch maar Ledezma en Dams in de basis dan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Meteen voor de leeuwen die 2. Misschien gaan ze wel verbazen. Kunnen ongedwongen spelen. Plus ervaring opdoenToch maar Ledezma en Dams in de basis dan?
Teze heeft ook moeten groeien over de jaren. En zoveel alternatieven hebben we niet. Ik hoop dat ze niet choken.Meteen voor de leeuwen die 2. Misschien gaan ze wel verbazen. Kunnen ongedwongen spelen. Plus ervaring opdoen
We gaan sowieso als underdog die wedstrijd in. De druk zal er niet vol op staan.Teze heeft ook moeten groeien over de jaren. En zoveel alternatieven hebben we niet. Ik hoop dat ze niet choken.
Het is wat het is. Juventus uit, je kunt hem maar gehad hebben.Ledezma en Dams.
Ledezma en Dams?
En Flamingo dan, of komt Schouten daar weer te staan?
Teze, Schouten, Boscagli en Dest.
Versus.
Ledezma, Flamingo, Boscagli en Dams.
Jasje of 3 uitgedaan, denk ik dan.
Ik zou we nu maar een ingespeelde Rodriguez en een andere goede verdediger. Dan konden jonkies en geblesseerden in alle rust invallen als het nodig is. Aan de andere kant is het een versnelling van de ontwikkeling van spelers als Dams. Ik heb geen glazen bol dus de tijd zal het leren.Het is wat het is. Juventus uit, je kunt hem maar gehad hebben.
Als we tegen Sporting moeten, thuis op 1-10, dan is Karsdorp weer fit, Mauro terug, en Nagalo wat ingespeeld, Dams en Flamingo wat verder.
Dan ben ik benieuwd waar we staan. Sporting trouwens ook vliegend uit de startblokken. 15 uit 5, 19-2 doelsaldo, Porto verslagen.
Goed nieuws. Spelers zijn vaak wat meer kwetsbaar (soms ook sneller geneigd een blessure ergens anders op te lopen) in de periode dat ze weer ingebracht worden dus ik hoop dat het nu wel goed gaat.
2,5-1,5 is mijn voorspelling2,5-1 afgerond 3-1 voor PSV
Scoort Noa Halflang dan?2,5-1,5 is mijn voorspelling
Ik sluit me hier bij aan.
Op de lat/paal is 0,5 punten tegenwoordigScoort Noa Halflang dan?
Alleen als je 't krat van de lat afschiet toch?Op de lat/paal is 0,5 punten tegenwoordig
En een krat bier![]()
Dat was 'm jaAlleen als je 't krat van de lat afschiet toch?