Juventus - PSV | Dinsdag 17 september | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nog geen Karsdorp erbij tegen NEC en Juventus. Nagalo heeft wel zijn werkvergunning binnen, dus die kan bij de selectie.
Ben benieuwd wat Bosz gaat doen tegen Juventus: Of Ledezma maar RB en dan op hoop van zegen dat ie niet door de mand valt of Nagalo als CV en dan Flamingo op RB.

Bosz legt een rookgordijn rond Noa Lang. Dat wordt dinsdag zijn geheime wapen en die start dus vanaf de aftrap.

Nog geen Karsdorp erbij tegen NEC en Juventus. Nagalo heeft wel zijn werkvergunning binnen, dus die kan bij de selectie.
Ben benieuwd wat Bosz gaat doen tegen Juventus: Of Ledezma maar RB en dan op hoop van zegen dat ie niet door de mand valt of Nagalo als CV en dan Flamingo op RB.
Ik vermoed dat hij de achterhoede zo houdt als hij nu is. Dat is in ieder geval ingespeeld.

En ik denk dat deze pot nog iets te vroeg voor ons komt..

Zou wat zijn als Ledezma en Dams hier ook stand houden.

Ik vermoed dat hij de achterhoede zo houdt als hij nu is. Dat is in ieder geval ingespeeld.

En ik denk dat deze pot nog iets te vroeg voor ons komt..

Zou wat zijn als Ledezma en Dams hier ook stand houden.
Ja Helaas moeten we zo beginnen echter Juventus is geen wonderploeg en is een resultaat gewoon haalbaar.

Ik denk dat we van deze wedstrijd nog niet teveel moeten verwachten. De achterhoede is bij lange na nog niet op orde voor een topwedstrijd met een jonge onervaren CV en 2 nog onervarener backs.

Ja Helaas moeten we zo beginnen echter Juventus is geen wonderploeg en is een resultaat gewoon haalbaar.
Na wat magere jaren is Juventus ,net als meer CL tegenstanders nu goed op dreef.
Dus.....
Zou heel mooi zijn. Uit beginnen met een punt is ook al prima voor het moraal.
Ik help het je hopen, maar....
Ik denk dat we van deze wedstrijd nog niet teveel moeten verwachten. De achterhoede is bij lange na nog niet op orde voor een topwedstrijd met een jonge onervaren CV en 2 nog onervarener backs.
Sorry, maar volgens mij verwachten we teveel van PSV in de CL. Het wordt een gigantische klus om niet bij de nummers 25 t/m 36 te eindigen, maar nog net daarboven.
Misschien ben ik te somber, maar ik vind teveel optimisme echt niet op zijn plaats.

Er wordt steeds gezegd dat de CL zwaarder is dan de Eredivisie -terecht -maar over onze prestaties daarin wordt ook veel te licht gedacht door sommigen.
Je moet telkens toch maar weer met 0-0 beginnen en muren slopen.
Dat is veel moeilijker dan elke bal wegrossen, corners weggeven, jezelf in de baan van een schot gooien en meer van dat gedoe.

Ik hoop natuurlijk op minstens een punt -liefst 3-:), maar reken er zeker niet op.

Las net een stukje PSV speelt waarschijnlijk met het 3mans middenveld Veerman, Schouten en Tillman. Net op dat moment stond Judas aan op de achtergrond en ging het over het 3 mansschap Holleeder, Hillis, en Soerel haha. Dacht dat zou ook wel een gevaarlijk middenveld zijn 😂

Toch maar Ledezma en Dams in de basis dan?
Lijkt me wel. Gezien de samenvattingen is deze gozer gewoon beter dan Mauro en mag lekker in de basis blijven staan. Nagalo heeft nog niks bewezen en dat hoeft hij ook niet te doen in de eerste wedstrijd van de CL. Dus geen geschuif met Flamingo en Ledezma banken. Zeker komt de verdediging tekort maar voor nu lekker laten staan. Misschien zet hij toch Schouten achterin en Flamingo op rechts of Flamingo op de bank. Met een fitte Saibari zou ik toch daarvoor kiezen.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan