Jay_again

Winnaar Wedstrijdvoorspellingen Primera División &
Nu toch eindelijk zijn debuut gemaakt. Niet slecht voor een speler van de A1 (vanaf volgend jaar beloften elftal trouwens)
Wel grappig je debuut maken en niet een bal hebben aangeraakt. Ben benieuwd of Advocaat hem snel weer een kans geeft.

luukienilis

Winnaar voorspellingen Championsleage 2013, 2014,
Nu toch eindelijk zijn debuut gemaakt. Niet slecht voor een speler van de A1 (vanaf volgend jaar beloften elftal trouwens)
Wel grappig je debuut maken en niet een bal hebben aangeraakt. Ben benieuwd of Advocaat hem snel weer een kans geeft.

Ik heb hem niet op een foutje kunnen betrappen.

Jackal06

Winnaar Voorspellingen Eredivisie 2011-2012
konden ze niet van de andere kant filmen zodat we die belachelijke gouden tand niet zouden zien.. :p

Jay_again

vind eigenlijk dat de beste jongen een spreekverbod moet krijgen. Erger me nogal aan zijn stem en het lijkt mij op zijn zachtst gezegd geen helder licht (wat Philips dan weer niet leuk vind)

Verder ben ik wel fan van zijn speelstijl

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021
vind eigenlijk dat de beste jongen een spreekverbod moet krijgen. Erger me nogal aan zijn stem en het lijkt mij op zijn zachtst gezegd geen helder licht (wat Philips dan weer niet leuk vind)

Verder ben ik wel fan van zijn speelstijl

Na 3 jaar Fred Rutten valt dit echt wel mee hoor:D

miskendtalent

International
Altijd als ik vlug over het forum surf slaat me bij dit topic de schrik om het hart. Brechet terug?...:eek:..........gelukkig lees ik dan nog een keer wat beter in alle rust.....(Y)

Jay_again

Altijd als ik vlug over het forum surf slaat me bij dit topic de schrik om het hart. Brechet terug?...:eek:..........gelukkig lees ik dan nog een keer wat beter in alle rust.....(Y)

Nog erger is het dat PSV nu heel blij met hem zou zijn.

Kronos

Assistent Bondscoach
Ik lees dat ADO Brenet zou willen kopen. Gewoon verhuren die jongen, kunnen we een jaar aankijken of het misschien toch nog wat wordt.

Bovenaan Onderaan