konden ze niet van de andere kant filmen zodat we die belachelijke gouden tand niet zouden zien.. :p
 
vind eigenlijk dat de beste jongen een spreekverbod moet krijgen. Erger me nogal aan zijn stem en het lijkt mij op zijn zachtst gezegd geen helder licht (wat Philips dan weer niet leuk vind)

Verder ben ik wel fan van zijn speelstijl
 
vind eigenlijk dat de beste jongen een spreekverbod moet krijgen. Erger me nogal aan zijn stem en het lijkt mij op zijn zachtst gezegd geen helder licht (wat Philips dan weer niet leuk vind)

Verder ben ik wel fan van zijn speelstijl

Na 3 jaar Fred Rutten valt dit echt wel mee hoor:D
 
Altijd als ik vlug over het forum surf slaat me bij dit topic de schrik om het hart. Brechet terug?...:eek:..........gelukkig lees ik dan nog een keer wat beter in alle rust.....(Y)
 
Altijd als ik vlug over het forum surf slaat me bij dit topic de schrik om het hart. Brechet terug?...:eek:..........gelukkig lees ik dan nog een keer wat beter in alle rust.....(Y)

Nog erger is het dat PSV nu heel blij met hem zou zijn.
 
Ik lees dat ADO Brenet zou willen kopen. Gewoon verhuren die jongen, kunnen we een jaar aankijken of het misschien toch nog wat wordt.
 
Of men is er van overtuigd dat hij nooit goed genoeg gaat worden.

Nou, volgens mij staat er dat ADO hem wil kopen, niet dat PSV hem wil verkopen. Dus dat PSV hem onvoldoende talent vindt hebben, kunnen we op basis hiervan niet constateren.
 
het is toch niet te hopen zeg,als psv nou een peper in de reet had zouden ze eens een beetje vaart moeten maken met die jeugdspelers zo lopen ze allemaal de deur uit
want geloof niet dat de rest ook zomaar blijft ik zeg verleng die jongen zn contract tot 2016 ofzo en dan kan je hem altijd een jaartje verhuren maar deze jongens moeten we
gewoon voor de cliub behouden anders kunnen we geen talent meer strikken
 
Of beter in zijn algemeenheid. Doe iets met eigen jeugd of schaf het af. Een bron van ergenis als alles zo'n beetje wegloopt en dat je daar zo onderhand ook nog begrip voor krijgt. Maak duidelijke afspraken met die jongens en zorg voor een Plan A, Plan B en Plan C, waarbij een speler voor een prikkie of voor niets weg mag. Maar zorg bovenal voor duidelijkheid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan