Hendrix... Is en blijft toch een van mijn favorite spelers. Denkt makkelijk en gooit veel passie in zijn spel. Maar nu wordt hem gevraagd creatief te denken en verstandige keuzes te maken. Dat is niks voor Hendrix en daarom valt hij extreem door de mand. Erg jammer...
 
Hendrix in de eerste seizoenshelft was gewoon een prima speler, maar zijn niveau het tweede en ook gisteren weer was dramatisch. Wat is er verandert?
 
Hendrix... Is en blijft toch een van mijn favorite spelers. Denkt makkelijk en gooit veel passie in zijn spel. Maar nu wordt hem gevraagd creatief te denken en verstandige keuzes te maken. Dat is niks voor Hendrix en daarom valt hij extreem door de mand. Erg jammer...
Hendrix in de eerste seizoenshelft was gewoon een prima speler, maar zijn niveau het tweede en ook gisteren weer was dramatisch. Wat is er verandert?
Ik denk dat jullie posts bij elkaar passen.
 
Hendrix, Zoet, Luckassen en Pereiro, dat zijn 4 spelers waar PSV binnen een maand afscheid van moet nemen....
 
Hoop eigenlijk liever dat Hendrix blijft dan een Rosario. Die tweede heeft mij nog weinig kunnen overtuigen.

Hendrix op 6 is een uiterst nuttige speler die veel ballen oppakt en het spel snel kan verplaatsen. Hij is zoals eerder genoemd hier wel alleen een '6'. Je kan alleen met hem spelen als hij een creatieve en box to box naast zich heeft. Ik hoop daarom ook dat Hendrix, Guti en Ihattaren/Afellay het middenveld gaan vormen.
 
Bologna is ook nog eens een prachtige stad voor je eerste buitenlandse avontuur...

Historie, universiteitsstad en de bolognese komt er vandaan .. ik zou het wel weten

Maar ja ik kan niet voetballen...
 
Alhoewel ik Jorrit geen slechte speler vind, zou een vertrek niet verkeerd zijn. De groei is er wel een beetje uit, en hij heeft betere voetballers om zich heen nodig. Althans, spelers met meer voetballend vermogen. Met Rosario naast zich komt er te weinig uit. Met 2 creatievere spelers naast zich, is hij een waardevolle speler, ook voor PSV.
Ook jammer is dat er dan een speler vertrekt die betrokken is bij de club. Geen passant, niet iemand die zijn schouders ophaalt bij een verliespartij. Die nog een beetje de emotie van een supporter begrijpt en de club een herkenbaar gezicht geeft.
Voor hem misschien een leuke stap. Als hij zich daar goed staande houdt, zal er ongetwijfeld een betere club komen. PSV vangt het nodige, en MvB zal een ander middenveld moeten opstellen.
 
Sinterklaas bestaat en hij komt uit Bologna. Betekent ook meteen het einde van de zwarte pieten discussie en het einde van elke oorlog in de wereld. Eindelijk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan