Lijkt mij een prima volgende stap voor de echte PSV’er Jorrit! Ik gun het hem.
Edit: toch weer jammer dat een reserve linksback van Ajax 12 miljoen oplevert maar een basisspeler van PSV maar 7-8 miljoen. Hij is geen 30 of zo...
 
Lijkt mij een prima volgende stap voor de echte PSV’er Jorrit! Ik gun het hem.
Helemaal eens, maar toch wel wat reserves, is wel een hele echte PSVer die gaat. Rationeel is het een zeer goede zaak, zowel voor PSV als voor Jorrit, maar in m'n hart doet het ook wel een beetje pijn. Succes Jorrit, en bedankt
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Leuk voor hem. Een echte PSV-er. Helaas niet de stap naar "onmisbaar" kunnen zetten.
 
8 miljoen is in de huidige markt veel te laag voor een speler als Hendrix. Schandalig als hij echt voor zo weinig verkocht wordt. Voor spelers die nog niks bewezen hebben vragen Italiaanse clubs lachend 15 miljoen en voor een speler met de leeftijd, ervaring en capaciteiten als Hendrix willen ze maar 7,5 betalen en wij gaan bij 8 nog akkoord ook.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
W
Lijkt mij een prima volgende stap voor de echte PSV’er Jorrit! Ik gun het hem.
Edit: toch weer jammer dat een reserve linksback van Ajax 12 miljoen oplevert maar een basisspeler van PSV maar 7-8 miljoen. Hij is geen 30 of zo...

Welke linksback heeft Ajax voor 12mln verkocht?
 
tussen de 7 en 8 miljoen, laten we van 7,5 miljoen uit gaan een geweldige uitkomst voor alle 3 de partijen.
 
Vind het wat aan de lage kant, maar oke. Zou mooi zijn als er ook wat geld binnenkomt voor Pereiro en Ramselaar. Vervolgens Vanaken proberen vast te leggen en je hebt een leuk middenveld!
 
Niet bepaald de hoofdprijs denk ik. Ook geen slechte voetballer overigens maar een middenveld met Rosario en Hendrix samen werkt eigenlijk gewoon niet als je meestal de betere partij bent. Er moest daarom een van de twee op de bank omdat Guti op die plek komt spelen. Dan is 8miljoen niet de hoofdprijs maar wel een prima bedrag voor Hendrix die ook te goed is om nu nog op te bank plaats te nemen. Verder gun ik hem het van harte heeft nooit verzaakt en gaf altijd 100%
 
PSV moet nu niet moeilijk gaan doen over een half miljoen euro....Bolonga wil 7 miljoen betalen, PSV vraagt 8 miljoen euro.....dus, komop 7,5 miljoen euro en we zijn af van Hendrix en kunnen met dat geld die 2e CV naast Baumgartl betalen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan