Ik wil niet veel zeggen en natuurlijk was de tegenstand van Heracles in de laatste 20 minuten matig, maar ik vond Hendrix direct meer brengen van Sadilek in de afgelopen wedstrijden en Guti gisteren. Hij moet overigens wel stoppen met schieten.
Nee dit is niks. Heeft een beetje een kop als Danny Buys. Zie meer een middenvelder in hem met zo een kop.
Nou kijk eens, Ralf Edström
 
Ik vond Guti op de 1e minuut na dan ook weer niet slecht spelen. En ja, alsjeblieft laat Hendrix nooit meer van buiten de 16 schieten. :S:
 
Ik vond Guti op de 1e minuut na dan ook weer niet slecht spelen. En ja, alsjeblieft laat Hendrix nooit meer van buiten de 16 schieten. :S:
Ha ha, inderdaad van de 1000 afstandsschoten van Jorrit vliegen er 1 á 2 in... Toch een mooi moyenne...:ROFL:
 
Ik vond Guti op de 1e minuut na dan ook weer niet slecht spelen. En ja, alsjeblieft laat Hendrix nooit meer van buiten de 16 schieten. :S:
Laten we ajb heel snel scorend vermogen coor het middenveld regelen. T aantal goals van buiten de 16 is volgens mij bedroefend dit seizoen.
 
Laten we ajb heel snel scorend vermogen coor het middenveld regelen. T aantal goals van buiten de 16 is volgens mij bedroefend dit seizoen.
Tegen Heracles had je voor Rosario mooi Ihattaren kunnen laten spelen. Die speelt altijd vooruit, heeft een aktie in huis, een goed schot en hij bezit ook nog eens over een goede steekpass. Daarbij opgeteld zijn uitstekende corners, en dan heb je dus een juweeltje in huis. Hopelijk gaat hij volgend seizoen doorbreken. Van Bommel heeft hem gebracht in cruciale wedstrijden waar die jongen nog niet klaar voor was. Dom,dom,dom.
 
Tegen Heracles had je voor Rosario mooi Ihattaren kunnen laten spelen. Die speelt altijd vooruit, heeft een aktie in huis en bezit over een goede steekpass. Daarbij opgeteld zijn uitstekende corners, en dan heb je dus een juweeltje in huis.
Niet t antwoord op mijn vraag, ik wil een of 2 spelers die met enige regelmaat van buiten de 16 scoren. En nee, dat is Pereiro ook niet, die scoort wel, maar over het algemeen binnen de 16..
 
Niet t antwoord op mijn vraag, ik wil een of 2 spelers die met enige regelmaat van buiten de 16 scoren. En nee, dat is Pereiro ook niet, die scoort wel, maar over het algemeen binnen de 16..
Ik had mijn post nog wat aangevuld, en jawel hoor, Mo heeft wel degelijk scorend vermogen, als antwoord op jouw post.
 
Ik wil niet veel zeggen en natuurlijk was de tegenstand van Heracles in de laatste 20 minuten matig, maar ik vond Hendrix direct meer brengen van Sadilek in de afgelopen wedstrijden en Guti gisteren. Hij moet overigens wel stoppen met schieten.

Nou kijk eens, Ralf Edström
Over wie had ik het ook alweer?
 
Dat heeft hij in het eerste nog niet laten zien.
Klopt maar die jongen is nog pas 3 maanden 17. Die komt er wel, mits geen enkele speler hem een definitieve doorbraak in PSV 1 in de weg staat. Daarentegen, kwaliteit komt altijd bovendrijven.
Van Bommel bracht hem in belangrijke wedstrijden i.r.t. het behalen van de landstitel, terwijl hij toen voor ervaren en technische spelers, zoals Pereiro Gakpo en Malen moest gaan. En dan wel 90 minuten lang. Van Bommel heeft hem daardoor een zware druk opgelegd om te presteren. Geleidelijk brengen, daar was ik voor gegaan.
 
Klopt maar die jongen is nog pas 3 maanden 17. Die komt er wel, mits geen enkele speler hem een definitieve doorbraak in PSV 1 in de weg staat. Daarentegen, kwaliteit komt altijd bovendrijven.
Van Bommel bracht hem in belangrijke wedstrijden i.r.t. het behalen van de landstitel, terwijl hij toen voor ervaren en technische spelers, zoals Pereiro Gakpo en Malen moest gaan. En dan wel 90 minuten lang. Van Bommel heeft hem daardoor een zware druk opgelegd om te presteren. Geleidelijk brengen, daar was ik voor gegaan.
Eens, al zijn natuurlijk Gakpo en Malen ook niet ervaren. Maar het passeren van Pereiro vind ik ook onbegrijpelijk. Hoe je het ook went of keert, die kerel is een garantie op goals en assists.
 
Eens, al zijn natuurlijk Gakpo en Malen ook niet ervaren. Maar het passeren van Pereiro vind ik ook onbegrijpelijk. Hoe je het ook went of keert, die kerel is een garantie op goals en assists.
Hij heeft vaker niet dan wel bewezen een garantie op goals en assists te zijn. Anders had hij echt wel gespeeld.
 
Hij heeft vaker niet dan wel bewezen een garantie op goals en assists te zijn. Anders had hij echt wel gespeeld.
Elk seizoen bij PSV scoorde hij 10 of 11 keer, terwijl hij vaak gewisseld wordt. Daarbij speelde hij het afgelopen seizoen in slechts 26 wedstrijden (een gedeelte) mee. Volgens mij voor een middenvelder zeer aansprekende cijfers.
 
Elk seizoen bij PSV scoorde hij 10 of 11 keer, terwijl hij vaak gewisseld wordt. Daarbij speelde hij het afgelopen seizoen in slechts 26 wedstrijden (een gedeelte) mee. Volgens mij voor een middenvelder zeer aansprekende cijfers.

Maar speelde ook de wedstrijden Utrecht/Heerenveen/Feyenoord. Waar de nodige punten werden weggegeven. Pereiro is een beetje als een klassieke Italiaanse auto, als hij rijdt is het prachtig. Maar als je in de berm staat te wachten op de wegenwacht is het nogal irritant.
 
Laatst bewerkt:
Elk seizoen bij PSV scoorde hij 10 of 11 keer, terwijl hij vaak gewisseld wordt. Daarbij speelde hij het afgelopen seizoen in slechts 26 wedstrijden (een gedeelte) mee. Volgens mij voor een middenvelder zeer aansprekende cijfers.
Laten we hopen dat dat dan een mooi transferbedrag oplevert (a)
 
Elk seizoen bij PSV scoorde hij 10 of 11 keer, terwijl hij vaak gewisseld wordt. Daarbij speelde hij het afgelopen seizoen in slechts 26 wedstrijden (een gedeelte) mee. Volgens mij voor een middenvelder zeer aansprekende cijfers.

Strafschoppen even eraf trekken. Wat er overblijft is een speler met tekort aan snelheid,overzicht,loopvermogen,inzicht. Daarnaast verprutst ie veel hoekschoppen en vrije trappen.
Hopelijk krijgen we terug wat we betaald hebben.
 
Wederom de allerslechtste speler op het veld... Kunnen ze deze aanfluiting niet promoveren naar grasmeester of steward?
 
Terug
Bovenaan Onderaan