Het niveau lag weer wat hoger dan Utrecht en Hendrix zakt finaal door het ijs. Iedere grote wedstrijd hetzelfde verhaal.

Natuurlijk balt het niet lekker met het niveau dat Angeliño vandaag haalde vlak achter je, maar dit is geen incident meer. Banken aub. Dit gun ik hem ook niet, om zo voor het oog van de wereld keer op keer voor schut gezet te worden.
Jorrit Netniks.

Het is niet één keer, het is dit seizoen in iedere grote wedstrijd...
Klopt. Hij is ook gewoon te traag. Komt gewoon tekort voor elk niveau hoger dan PSV. Enige grote wedstrijd die hij wel goed speelde was tegen Ajax. Die wedstrijd moet je hem altijd laten spelen. Dan komt de PSV-supporter in hem los en komen er extra krachten bij hem vrij.

Dat is ongepast voor een speler die werkelijk alles geeft. Ook al zakt hij tegen de echte groten een keer of wat door het ijs. Maak dan grappen over Pereiro, die nog altijd niet het maximale uit zichzelf weet te halen, maar van wie je weet dat er meer in zit.
Was geen grap. Het is het gewoon net niet bij hem. Zijn inzet is ongekend en daarom zal ik hem nooit afvallen, maar het is een jongen die ik beoordeel als speler van PSV, en niet als een speler van NEC. Inzet alleen is niet genoeg om basisspeler te zijn bij PSV. Nuttige kracht voor de eredivisie, voor de rest net niet. Pereiro zit ook niet meer in. Doet ook dit seizoen zijn uiterste best, dus ook prima. Bergwijn, daar zit juist nog veel meer in dan dat hij laat zien. Klinkt raar, maar die betrap ik juist vaak op een wat mindere inzet/motivatie.

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Hendrix is volgens mij al 25x bij Fiorentina genoemd. Mooie club voor hem in een pracht stad maar dat is natuurlijk allemaal mijn mening.
Dat klopt. In juni was er ook al interesse en toen zei ik dit:
Ik vraag me af of Fiorentina een geschikte club is voor Jorrit Hendrix. Florence is wel een heel mooie stad.
Ik deel dus je mening. :)

Laatst bewerkt:

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Niet verkeerd voor PSV, denk ik. Al lijkt Hendrix weer in vorm te komen en toch lastig te vervangen met deze selectie.

rico

International
Laten we nou gewoon in de winter helemaal niemand van de basis 15 of zo verkopen, tenzij we Pereiro met winst weg kunnen doen. We moeten alleen echt overbodige spelers die nog wat waarde vertegenwoordigen in de winter verkopen, zoals Ramselaar, Luckassen en Isimat

Kronos

Assistent Bondscoach
Fijn dat ze erbij vermelden tot wanneer zijn nieuwe contract loopt. :rolleyes:
Liep tot 2020, nu tot 2021 lees ik. Anders had hij komende zomer dus nog maar één jaar, fijn dat hij het dus heeft willen verlengen. Hij hoeft zelf niets, en had dan of goedkoper kunnen vertrekken of over anderhalf jaar gratis de deur uit kunnen lopen.