Gutierrez ?

Mauro, Rosario, Ramselaar zal blijven (als PSV goed doet op de transfermarkt, dan is Ramselaar er voor de breedte).

Rigo, Paal en Lundqvist vind ik onduidelijk. Volgens mij moet PSV die verhuren. Over Rigo is De Mos lyrisch, maar ik ben nog niet onder de indruk van hem. Lundqvist kan er voor de breedte eventueel wel bij gehouden worden.

Paal is, gezien zijn poging tot omscholing, geen speler die op het middenveld een plek zal krijgen. Lundqvist kwam vorig jaar (meen ik) bij de selectie, maar daar horen we ook niets meer van. Heb geen idee hoe goed Rigo is.
 
Paal is, gezien zijn poging tot omscholing, geen speler die op het middenveld een plek zal krijgen. Lundqvist kwam vorig jaar (meen ik) bij de selectie, maar daar horen we ook niets meer van. Heb geen idee hoe goed Rigo is.

Lundqvist is pas weer net fit. Was een dik half jaar geblesseerd.
 
Dus dan krijgen we zoiets:

--- Rosario ----- Mauro ----- Hendrix
Ramselaar --- Lundqvist --- Gutierrez

Het kan, mits iedereen blijft doorgroeien en Gutierrez goed is (even aanname dat PSV überhaupt geïnteresseerd is), maar het komt mij toch nog wat licht over. Eventueel kan Luckassen op het middenveld erbij.

Het vereist, zoals eigenlijk ook dit seizoen en altijd, een voetballende verdediging erachter. Bijvoorbeeld: Arias - Reyes - Obispo - Fabra.
Nu zal Arias vertrekken, maar ik doel meer op het type speler. Idem voor Fabra: volgens Brands komt er een topspeler, dus dan verwacht ik ook geen halfbakken Lumor. En om de bespiegeling compleet te maken: Reyes contract loopt af komende zomer.
 
IPF Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je held!

Volgens robpsv@ zijn het mijn zonen. Zo langzamerhand heb ik wel een groot pleeggezin. Ik bedoel die Memphis blijft ook een zorgen kind :D
Edit: en die verrader ongezouten@ gaat jouw post nog liken ook.
 
Laatst bewerkt:
Volgens robpsv@ zijn het mijn zonen. Zo langzamerhand heb ik wel een groot pleeggezin. Ik bedoel die Memphis blijft ook een zorgen kind :D
Edit: en die verrader ongezouten@ gaat jouw post nog liken ook.

:D Goeie humor mag gewaardeerd worden :tom:

 
  • Leuk
Reactions: IPF
Volgens robpsv@ zijn het mijn zonen. Zo langzamerhand heb ik wel een groot pleeggezin. Ik bedoel die Memphis blijft ook een zorgen kind :D
Edit: en die verrader ongezouten@ gaat jouw post nog liken ook.

Hahaha, verrader noemt 'ie 'm gewoon! :lol:​​​​​​

Speciaal voor jou op deze heugelijke dag:

:cheer::hendrix::hendrix::ramselaar::hendrix::hendrix::cheer:

Lang leve de middelmaat !

:dj:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hahaha, verrader noemt 'ie 'm gewoon! :lol:​​​​​​

Speciaal voor jou op deze heugelijke dag:

:cheer::hendrix::hendrix::ramselaar::hendrix::hendrix::cheer:

Lang leve de middelmaat !

:dj:

Ik ben iig een soort vaderfiguur voor die jongens maar jij? Jij geloofde echt dat Manolev kon voetballen. Vond het eigenlijk wel aandoenlijk, die echtheid in jouw posts over Manolev.
:D
 
Zit naar de profielfoto te kijken van IPF en lijkt toch verrekes veel op een Iraniër die Hiddink :D

Wat Hendrix betreft, adopteer aub Rosario of een andere jeugdspeler van PSV als zoon. Misschien dat Cocu dan eindelijk gaat doorselecteren.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik ben iig een soort vaderfiguur voor die jongens maar jij? Jij geloofde echt dat Manolev kon voetballen. Vond het eigenlijk wel aandoenlijk, die echtheid in jouw posts over Manolev.
:D

Manolev was een wereldster. Zelfs een leek zag dat hij minstens genomineerd had moeten worden voor de Ballon d' or.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Volgens robpsv@ zijn het mijn zonen. Zo langzamerhand heb ik wel een groot pleeggezin. Ik bedoel die Memphis blijft ook een zorgen kind :D
Edit: en die verrader ongezouten@ gaat jouw post nog liken ook.

Je moet die @ voor iemands naam zetten :D
 
Zit naar de profielfoto te kijken van IPF en lijkt toch verrekes veel op een Iraniër die Hiddink :D

Wat Hendrix betreft, adopteer aub Rosario of een andere jeugdspeler van PSV als zoon. Misschien dat Cocu dan eindelijk gaat doorselecteren.

Ja Guus heet ook eigenlijk Alireza H. :D
 
Hij is ook helemaal niet opgegroeid in de Achterhoek maar in Zuid Khorasan. Geen hond die er iets van merkt omdat niemand in de Achterhoek komt.

Volgens Homeland seizoen 3 en 6 wonen er echt heeeul slechte mensen in Iran. Dus ik snap Guus H wel.
 
Maar ik heb ooit van Bacchus geleerd dat je dat niet moet doen als je post niet voor diegene bedoeld is. En nu is mijn post ook eigenlijk ook niet voor Bacchus@ bedoeld, maar door jou krijgt hij dit in zijn notificatie :D

Overlast, dat heb ik ervan.:gc:
 
Volgens Homeland seizoen 3 en 6 wonen er echt heeeul slechte mensen in Iran. Dus ik snap Guus H wel.

Dat kopt. We hebben Guus geen asiel verleend. De enige optie daarna was de Achterhoek. En als extra straf voor Guus, gaven we de ouders van Huntelaar geld om een kindje te maken. Het is niet helemaal gelukt want het schijnt dat het konijn des huize ook een zijn aandeel in het geheel opeiste.
 
Dat kopt. We hebben Guus geen asiel verleend. De enige optie daarna was de Achterhoek. En als extra straf voor Guus, gaven we de ouders van Huntelaar geld om een kindje te maken. Het is niet helemaal gelukt want het schijnt dat het konijn des huize ook een zijn aandeel in het geheel opeiste.

Hoppa! :D
 
Dat kopt. We hebben Guus geen asiel verleend. De enige optie daarna was de Achterhoek. En als extra straf voor Guus, gaven we de ouders van Huntelaar geld om een kindje te maken. Het is niet helemaal gelukt want het schijnt dat het konijn des huize ook een zijn aandeel in het geheel opeiste.

:lol:
 
Het was weer redelijk dramatisch met Hendrix gisteren. En Ramselaar erbij, dan is het feest compleet. Pure middelmaat at best. Heb je nog geluk dat Mauro aardig speelt.
En die afstandsschoten...doe maar niet meer Jorritje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan