Johan Cruijff Schaal | Ajax - PSV | Zaterdag 7 augustus | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Drommel
Teze - Obispo - viergever - Oppegard
Propper - Sadilek
Mauro
Vertessen - Zahavi - Gakpo
Ik zou Mvogo deze gunnen, zijn "prestatie" dat we er staan en als Drommel er door de nieuwe backline en vele reserves er vier tegen krijgt gaat dat ook weer knagen (niet dat ik n walk-over verwacht overigens). Verder prima keuzes.

Is Doan dan nog op de spelen?
 
Ik zou Mvogo deze gunnen, zijn "prestatie" dat we er staan en als Drommel er door de nieuwe backline en vele reserves er vier tegen krijgt gaat dat ook weer knagen (niet dat ik n walk-over verwacht overigens). Verder prima keuzes.

Is Doan dan nog op de spelen?

Helaas uitgeschakeld, maar is te kort dag om hem te laten spelen denk ik.

Buiten dat. Gewoon de beste 11 opstellen en er overheen klappen verdomme. Laat ze maar zweten daar, kan Erik weer een paar Utrechters halen als paniekaankopen
 
Ik zou Mvogo deze gunnen, zijn "prestatie" dat we er staan en als Drommel er door de nieuwe backline en vele reserves er vier tegen krijgt gaat dat ook weer knagen (niet dat ik n walk-over verwacht overigens). Verder prima keuzes.

Is Doan dan nog op de spelen?
Ik gun het Mvogo ook, maar vind dat Drommel echt nog stappen moet maken en met veel goede tegenstanders in korte tijd kan dat het best. Erg belangrijk voor hem om verder te groeien en echt te laten zien dat hij de vaste nummer 1 is. Daarom hoop ik toch drommel.
 
Ajax krijgt toch altijd vrijaf als ze moeten opdraven voor belangrijke Europese wedstrijden, dus gewoon niet heen gaan 5 - 0 weggeven en stop die Druifschaal in je r...
 
Het lijkt me erg simpel:
Keuze 1: De Druifschaal winnen
Keuze 2: Winnen in de competitie

Keuze 2 lijkt mij logisch dus wat is dan de waarde van de druifschaal en natuurlijk wil je altijd van Ajax winnen.
 
Het lijkt me erg simpel:
Keuze 1: De Druifschaal winnen
Keuze 2: Winnen in de competitie

Keuze 2 lijkt mij logisch dus wat is dan de waarde van de druifschaal en natuurlijk wil je altijd van Ajax winnen.
Hoezo is het een keuze?

Gewoon proberen te winnen. Hoe mooi zou het zijn als je 2 of 3 spelers wisselt, en nog steeds wint.
 
Het lijkt me erg simpel:
Keuze 1: De Druifschaal winnen
Keuze 2: Winnen in de competitie

Keuze 2 lijkt mij logisch dus wat is dan de waarde van de druifschaal en natuurlijk wil je altijd van Ajax winnen.
Helaas is dit geen keuze, het een heeft heel weinig met het andere te maken. Als de keuze is om de fruitschaal te verliezen en in de competitie winnen, is het erg simpel. Maar zowel de fruitschaal en de competietie verliezen is net zo waarschijnlijk, en beide winnen ook.

Kortom, wat CNG MrKrateos zegt, gewoon lekker gaan spelen, alleen spelers die dat echt nodig hebben sparen, en niks gaan forceren.
 
Helaas is dit geen keuze, het een heeft heel weinig met het andere te maken. Als de keuze is om de fruitschaal te verliezen en in de competitie winnen, is het erg simpel. Maar zowel de fruitschaal en de competietie verliezen is net zo waarschijnlijk, en beide winnen ook.

Kortom, wat CNG MrKrateos zegt, gewoon lekker gaan spelen, alleen spelers die dat echt nodig hebben sparen, en niks gaan forceren.
Precies. Kunnen ook weer wat ritme en ervaring opdoen, tegen een sterke tegenstander in hun eigen stadion. De spelers moeten toch wennen aan 3 wedstrijden in de week. Het mooie aan de fruitschaal is dat je blij bent als je hem wint, maar dat het niet zoveel boeit als je hem verliest.
 
Ik vind t prima zolang de zorg t aankan is het absolute verschil in de gaten houden. Dit was tot casserole with the free plus size dresses for women. :unsure:

Bovenstaande is "smart" text, waarbij mijn telefoon woorden voorspelt. En ter illustratie wat er zaterdag gaat gebeuren als er zonder plan en met n "wie zien wel hoe t loopt" attitude gespeeld word. ;)

Gewoon vol de focus op deze wedstrijd, we hebben voor de vCL-return n prima uitgangspositie en deze winnen of verliezen is gewoon belangrijk voor het mentale deel (wat onderschat word qua impact op prestaties). Ramalho, Dumfries, Zahavi, Noni zou ik denk ik wel laten starten.
 
Ik vind t prima zolang de zorg t aankan is het absolute verschil in de gaten houden. Dit was tot casserole with the free plus size dresses for women. :unsure:

Bovenstaande is "smart" text, waarbij mijn telefoon woorden voorspelt. En ter illustratie wat er zaterdag gaat gebeuren als er zonder plan en met n "wie zien wel hoe t loopt" attitude gespeeld word. ;)

Gewoon vol de focus op deze wedstrijd, we hebben voor de vCL-return n prima uitgangspositie en deze winnen of verliezen is gewoon belangrijk voor het mentale deel (wat onderschat word qua impact op prestaties). Ramalho, Dumfries, Zahavi, Noni zou ik denk ik wel laten starten.

Ik was even bang dat je een beroerte had.
 
Eigenlijk moeten we dit gewoon winnen. Je start gewoon met hetzelfde elftal als tegen de Denen en na de tweede helft gooi je Propper, Teze, Viergever, Vertessen en Fofana erin.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan