Johan Cruijff Schaal | Ajax - PSV | Zaterdag 7 augustus | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wedstrijd van de afscheidnemers. Na Kuipers is dit ook de laatste wedstrijd van Evert ten Napel. Samen met Eddy Poelman voor mij toch wel de beste die ik heb meegemaakt.
Ten Napel?
Dacht dat die al jaren gestopt was!

Vreselijke commentator. Maar smaken verschillen.
 
Of je luistert naar het radiocommentaar van Studio 040. Wel even wennen dat die commentatoren juist wel enthousiast zijn als het goed gaat met PSV.:)
Haha, :love:serieus - ik luister de thuiswedstrijd meestal via studio 040, zowieso staat de zender regelmatig op (in Leipzig, DE).
 
Valt wel mee hoor, zijn vaak heerlijk droog en cynisch in mijn beleving. En ze spreken de spelersnamen voor de verandering juist uit.
En ze zijn oprecht blij als PSV scoort in plaats van teleurgesteld te melden dat de PSVer teveel ruimte kreeg of dat de tegenstander te slap verdedigde, zoals op nogal wat zenders het geval is.
 
Hopelijk wint Ajax onverdiend met 2-1 of zo. Dat de zwakheden van PSV blootgelegd worden (waar nog wat aan te doen is: aankopen) en dat hullie zand in de ogen gestrooid worden dat ze goed bezig zijn….en niemand meer kopen/halen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan